Uvod

44 2 0
                                    


    Toliko toga. Toliko toga želim napisati da ne znam odakle da uopće počnem. Ne znam ni kako bi uopće počela. Bože. Toliko sjećanja, želja, snova, ideja. Ne znam što uopće činiti s njima. Čini se da jedino što mogu je pisati o njima i o tome da i sam Bog zna kolko želim da se ostvare. Ponekad imam osjećaj da neću stići ostvariti sve svoje želje i snove, a da neke ideje jednostavno neću moći pretvoriti u djela. Čini se nemoguće, ali rekla sam sama sebi da nemoguće ne postoji u mome riječniku. Moram pokušati. Okej, evo. Idemo.

Teško je pisati o svojim osjećajima kada ih toliko dugo držiš u sebi. Ne znaš na koji se način uopće izraziti. Zapravo ne znaš ni što osjećaš uopće. Toliko su unutra i toliko ih ima da su se pomiješali i napravili neku ne definiranu boju koju ne možeš opisati. Kao da je to neka potpuno nova boja, i ti je ne znaš opisati, jer kao prvo, ne možeš, kao drugo, ne znaš kakva je to uopće boja.

Ne mogu. Vidiš da ne mogu.
Moraš pokušati.

Zašto ne može sve biti kao u jednoj bajci? Bože, koliko sam si puta postavila to pitanje. Znam odgovor. I nije stvar u pitanju, već u odgovoru. Odgovor je dobar, razumljiv, logičan i meni prihvatljiv. Štoviše u potpunosti se slažem s njime, samo jednostavno...ponekad poželim da sve bude kao u bajci. Savršeno. Mislim, budimo realni, ljudi bi duže živjeli, ne bi bilo rata, manje stresa, i svatko bi našao osobu s kojom se osjeća drugačije. I živjeli su sretno do kraja života. Rečenica koju zna svako dijete na ovome svijetu. Svaki čovjek koji očekaju da će njegov kraj biti takav. Znam da ja želim.

Opet pišeš općenito.
Kako to misliš?
Ne pišeš o svojim osjećajima.
Ovako ja izražavam svoje osjećaje.
To nije način.
E, pa to je moj način.
Znaš, neće se ništa strašno dogoditi ako pustiš nekoga unutra. Jedino što možeš dobiti je slomljeno srce. Ne možeš birati hoćeš li biti povrijeđena na ovome svijetu, ali imaš izbora oko toga tko tebe povrijeđuje.
Greška u našim zvijezdama.
Nije greška u našim zvijezdama, već u nama samima.
Znam.
Onda razumiješ?
Razumijem.


Otkucaji BudućnostiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora