Ležala sam na krevetu. Nisam mogla više razmišljati. Zašto ne možemo isključiti mozak umjesto srca. Sve bi bilo toliko lakše. Šarala sam bezveze po Holografu. Nisam mogla misliti. Nisam htjela misliti. Bila sam kriva. Kriva zato što sam pobjegla nakon kazne od Erika, kriva zato što ne mogu biti normalna osoba u potpuno savršenom svijetu, kriva zbog svega. Prošla sam prstima kroz kosu i legla na leđa. Buljila sam u strop sobe po ne znam koji put. Čula sam glasove i smiuljenja. Opet. Svako malo bi netko prošao, pogledao kroz prozor i počeo se smijati ili vrištati. Zamračila sam prozore, ali to nije pomoglo u stišavanju zvuka vani. Samo sam htjela da prestanu. Imala sam još četiri mjeseca do Odabira, još četiri mjeseca s Erikom, ako prije toga ne prekine sa mnom, još četiri mjeseca u Domu, još četiri mjeseca „normlanog" života, još četiri mjeseca uspomena i sjećanja i svega što ja jesam. Evo, opet razmišljam. Čini se da je neizbježno.
„O moj Bože, poluditi će kad čuje."
„Tako su slatki zajedno."
„Ajme, što bi ja dala da me Erik Loster poljubi. Koja sretnica."
Nisam to mogla više slušati. Bacila sam Holograf na pod, uzela jastuk i bacila ga na prozor. Iako nisu mogle vidjeti, mogle su čuti.
„Nabavite si život!"
Pukla sam. Gdjegod bi se okrenula vidjela bi šaputanje, upiranje prstom i smijanja. Zadnja dva mjeseca su bila koliko dobra toliko i loša. Erik se trudio, zaprijetio svima iz svog Kluba i stvarno su se trudili ništa ne komentirati, ali nije mogao zaprijetiti cijeloj školi.
Ne mogu vjerovati da mu to radiš.
Puls, nemoj sad molim te.
A kad? Svaki put je nemoj sad.
Nemoj onda nikad za promjenu.
Baš znaš biti kučka.
A onda sam osjetila da se isključio. Nisam ništa rekla. Znala sam da ima pravo. Stvarno jesam kučka. I to najgore vrste.
Lupanje po vratima. I to ono jako. Opet one glupače. Prekipjelo mi je. Digla sam se s kreveta i kad sam otvorila vrata vidjela sam Jane. Zašto je ona lupala po vratima?
„Jane kojeg vraga lupaš po vratima tako jako? Gdje su ti ključevi?"
„Zaboravila sam ih, ali to sad stavrno nije bitno."
Izgledala je kao da je trčala maraton. Obrazi su joj bili crveni. Vani je puhao vjetar. Naježila sam se.
„Dobro ulazi unutra. Smrznut ću se."
„Ne. Moraš ići sa mnom. Ajde oblači se."
„Jane? Što se događa?"
„Erik i Nate su se potukli. I to ozbiljno."
„Što?!"
Nisam mogla vjerovati. Uzela sam jaknu i na brzinu navukla cipele. Sa strane su bile neke cure koje su i dalje šaputale, ali ovaj put bez smiješka na licu. Zalupila sam vratima i potrčala prema ambulanti. Jane je trčala za mnom. Kako se to dogodilo uopće? Zašto? Snijeg mi je otežavao kretanje, ali nisam se obazirala na to. Svom srećom ambulanta je bila blizu dvorane. Vidjela sam malu skupinu ljudi ispred. Naravno. Nemaju pametnijeg posla. Nekako sam se progurala i došla do ulaza. Grlo mi je gorilo. Na ulazu je stajao zaštitar. Isti onaj koji je bio na turniru. Kimnuo je glavom i pustio me unutra. U čekaonici su bili svi iz Kluba Vitezova, kao i profesor Goffer, trener Vitezova. Dotrčala sam do njih. Keith i Luke su bili pomalo iznenađeni. Oni su znali što se događalo u zadnje vrijeme. Okrenula sam se i nisam vidjela Jane. Zaštitar ju vjerojatno nije pustio unutra. Prišla sam Keithu i Lukeu.
„Jeli dobro?" glas mi je otišao, pa sam se svom snagom mučila da to izgovorim. Držala sam fige da mi kažu da je.
„Ma je, Rams. Nemaš razloga za brigu."
Keith mi je uputio lagan udarac šakom u rame, a Luke osmijeh.
„Mislim da je Nate gore prošao."
Oni su se nasmijali, a meni nije bilo ništa od toga smiješno. Zašto su se uopće potukli? Nisam htjela pitati Keitha i Lukea, jer mi ionako nebi rekli istinu.
„Gdje je on sad?"
„Pokrpava ga medicinska sestra."
„Mislila sam da si rekao da nemam razloga za brigu Keith?"
Osmijeh mu je nestao s lica. Pogledala sam Lukea koji se isto prestao smijati. Koji se vrag događa?
„Koja soba?" glas mi je bio previše miran. Suzdržavala sam se. Nisam htjela napraviti cirkus, jer bi me izbacili, a stvarno ga moram vidjeti.
„15." Luke je rekao s pogledom koji me molio da ne idem tamo. Morala sam.
„Hvala." Uputila sam im osmijeh i skrenula desno niz hodnik. Ruke su mi se znojile, jeza mi je prolazila tijelom, a Otkucaje sam osjetila u svakom dijelu tijela. Sva vrata su bila ista, samo brojem različita. Previše plave i bijele u jednom danu. Kad sam došla do sobe broj 15 duboko sam udahnula. Samo sam stajala ispred sobe s rukom na kvaki. Zašto nisam samo mogla ući unutra? Pa Keith i Luke su rekli da nije ništa strašno. Premda njihove percepcije strašnog i moje su znatno različite.
Samo uđi, Liv.
Nisam razmišljala. Pritisnula sam kvaku i ušla. Ono što sam vidjela me šokiralo. Erik leži na krevetu prekriven modricama i krvlju. Medicinska sestra sva u bijelom se okrenula i pogledala me. Crveni ruž se jedini isticao na njoj. Imala je plavu kosu zamotanu u nisku punđu i svijetle oči. Pogled joj je bio pun razumijevanja. Erik je okrenuo glavu i skoro sam pala u nesvijest. Lijevo oko mu je skoro bilo zatvoreno. Donja usnica ispunjena pukotinama sa skorenom krvlju. Ispod desnog oka je imao veliku masnicu, plave, ljubičaste i pomalo žute boje. Obrazi su bili pokriveni malim rezovima.
„Livia?" glas mu je bio pun iznenađenja.
Nisam se mogla pomaknuti s mjesta. Držala sam ruku na kvaki, jer me je to jedino još držalo na nogama.
Medicinska sestra mi je prišla. Osjetila sam jaki parfem i skoro povratila. Bilo mi je pomalo zlo. Vidjela sam na kartici da se zove Rose.
„Taman sam završila. Možete biti s njime, ali nemojte da se puno napreže." Uputila mi je uljudan osmijeh i prošla pored mene. Morala sam pustiti ruku s kvake, a ona je zatvorila vrata. Nalazila sam se usred tišine i dečka prekrivenog masnicama i krvlju. Odjednom kao da je ponestalo zraka. Tek kad se Rose maknula vidjela sam i ostatak štete. Modrica velika poput mog dlana blizu desnog rebra. Šake su mu bile krvave i pune izderane kože. Od udarca pretpostavljam. Nisam znala što napraviti. Vidjeti ga tu tako izudaranog, htjela sam otići do Natea i spucati ga šakom u glavu. Ali ne, ne smiješ to napraviti Livia. Erik te treba.
Prišla sam krevetu i čučnula pored njega. Stavila sam ruke pored njegovih. Bojala sam se dotaknuti ga. Imala sam osjećaj ako ga dotaknem da će se sve slomiti.
„Jesi dobro?" trudila sam se ostati mirna.
„Zašto si došla?" glas mu je bio na rubu. Bio je ljut.
„Molim?" iznenadila sam se.
„Ne želim da me vidiš ovakvog." Okrenuo je glavu u stranu. Približila sam mu se.
„Ne seri. Čula sam da je Nate prošao gore."
Okrenuo je glavu, a ja sam se nasmijala. Gledala sam ga u oči, jer kad bi krenula gledati išta drugo doli njegovih očiju nebi mislila više na to kako ga boli.
Nije ništa rekao, samo je duboko udahnuo, a ja sam pratila podizanje njegovog prsnog koša. Nisam to trebala napraviti. Ovo je bio prvi put da ga vidim bez majice. Koža mu je bila blago crvenkasata, a mjesta gdje su modrice su poprimali sad više crnu boju. Htjela sam proučavati svaki centimetar njegovog tijela, ali nisam sad mogla misliti na to. Nisam trebala uopće misliti na to. Linije su bile toliko savršene, oštre i zategnute da sam se gubila u njima. Htjela sam ga dotaknuti. Bože, kako sam ga htjela dotaknuti. Ali nisam.
„Erik, što se dogodilo?" trudila sam se ostati mirna, ali glas mi je pucao. Nisam sigurna želim li znati što se dogodilo. Približila sam mu se još više, očekujući odgovor. Pogledao me i prošla me jeza. Oči, inače crne, sad su poprimile neku boju bijesa i ljutnje, da se činilo kao da sva tama svemira isijava iz njega. Sjeo je uspravnije uz bolni izraz lica. Malo mi je falilo da ga dotaknem.
„Ništa."
Mrtvo hladno. Kao da ne postoji ništa. Možda za njega i ne postoji, ali za mene postoji. Sve.
„Ti se šališ, jel da?" glas mi je bio na rubu.
„Ne tiče te se Livia."
S tim riječima sva je moja mirnoća nestala. Bila sam ljuta, bijesna, gorila sam od želje da ga udarim, što bi vjerojatno i učinila da nije u tom stanju. Digla sam se na noge. Nisam mogla biti pored njega.
„Ne tiče me se?! Znači ne tiče me se što mi se dečko potukao s bivšim najboljim prijateljem i leži tu pun modrica? Imaš pravo. Uopće me se ne tiče."
Okrenula sam se. Bila sam spremna otići, spremna napraviti taj jedan korak i završiti sve, spremna ne osjećati više ništa za njega, spremna imati slomljeno srce, spremna na zaborav, spremna na sve posljedice koje donosi odlazak. Ali njegov glas, sve što je rekao, tom jednom rječju me zaustavilo. Jedan trenutak.
„Oprosti."
Stala sam. Zašto? Nisam se okrenula, samo sam stajala. Oprostila bi mu. Bio je to samo trenutak. Čekala sam. Bum bum. Tišina. A onda val. Samo me zapljusnuo. Nisam mogla disati.
„Nisam te mogao gledati takvu. Trudio sam se biti ti sve što je on, ali nisam uspio. Ovo je prvi put da sam rekao to naglas. Sama spoznaja me ubila u pojam. Nemaš pojma kolika količina bijesa se sakupljala u meni cijelo ovo vrijeme. Nisam se mogao pomiriti s time da ti on toliko znači. Znao sam da si moja. Znam da si moja. Nisam mogao samo gledati kako nisi ovdje, u mislima s njim, tijelom sa mnom. Želim te cijelu. Samo tebe. Ti i ja. I nitko između."
Nisam mogla disati. Sve što je rekao, imao je pravo. On je moj. Ja želim njega. Zrak je postao teži. Kao da je netko napunio cijelu sobu s dimom. Nisam mogla disati. Mozak se isključio. Puls.
Razgovaraj s njim. Ali ovaj put samo sa mnom u prisutnosti. Bez razmišljanja. Bez Natea. Bez Odabira. Bez drugih ljudi. Bez svijeta i Svemira koji uporno pokušava uprskati stvar. Samo vas dvoje. Molim te.
Sjedio je na krevetu dodirujući vršcima prstiju sjajno sivi pod. Pogled koji je govorio sve. Dečko crne kose i crnih očiju. Privlačio me k sebi kao što tama privlači svjetlost. Jedno bez drugog ne mogu, ne postoje. Glava mu je bila spuštena dolje. Buljio je u pod. Napravila sam dva koraka. Tišina. Umarajuća, ugodna, sama. U potpunosti sami. Zemlja se prestala vrtjeti.
Ovaj put si se Puls stvarno potrudio.
„Zašto?" glas mi je bio tiši nego šapat.
„Htio sam da se pomirite. Prihvatio bi to. Bože, prihvatio bi sve samo da si sretna. Znam da bi te imao. Trpeći njega ne bi bilo toliko strašno pored tebe. Ali nije me htio slušati. Počeo je pričati gluposti da si ti sama kriva za to. Jedna stvar je vodila drugoj i sve je završilo tu."
Bila sam u šoku. On se potukao zbog mene? Za mene? Strujanje koje mi je prošlo tijelom me toliko oživilo da sam se osjećala stvarnom.
„Jesi ti normalan?!" pokušavala sam biti ozbiljna, iako mi je pobjegao mali osmijeh u kutu usana. Činjenica da je on to napravio radi mene, da bi prihvatio Natea radi mene me ispunjavala magijom jačine vatrometa i svih sjaja zvijezda na nebu. Pokušavala sam to sve potisnuti, ali Puls mi nije dao. Valjda to znači da se samo trebam pustiti.
„Savršeno normalan."
Sve samo ne normalan. Poseban na sve načine. Mali osmijeh na licu, iako ga je zaboljelo. Automatski sam se primaknula. Zaustavila sam ruku na vrijeme.
„Ne možeš to raditi. Pa pogledaj što ti se dogodilo. Mogao si proći puno gore."
„Koliko ja znam Nate je prošao puno gore."
Nasmijao se. Boljelo ga je, ali se smijao. Nagla promjena raspoloženja.
„Nije smiješno Erik. Kako ti je uopće palo na pamet da se ideš s njime prepirati? I to u moje ime? Ti stvarno nisi normalan."
Nisam htjela sad o tome razgovarati, ali nisam mogla prijeći samo tako preko toga. Potukao se s Nateom bez razloga. Poludio je. Ali nisam mogla na to misliti. Pokušavala sam biti ozbiljna, ali sve na njemu me ometalo. On me ometao. Još jedan korak. Još samo malo.
„Nemaš pojma koliko mi je teško bilo kontrolirati se da ga ne ubijem, kad sam znao da je on razlog svemu što se događa."
Bijes mu je sijavao iz očiju. Na trenutak je nestao onaj osmijeh i zamijenila ga je tama. Trenutak. Opet. Samo još jedan korak. Još tako malo. Udah izdah.
Sad. S tobom sam. Uvijek na tvojoj strani. Vjeruj mi. Vjeruj njemu.
„Jel te jako boli?"
Bio je zbunjen. Korak. Još više zbunjenosti.
„Ne baš. Livia, ja sam upravo pri..." prekinula sam ga, stavivši prst na njegove usnice. Osjetila sam toplinu njegova tijela kako isijava. Koliko god sam se bojala dodirnuti ga, nisam si mogla pomoći. Nikad nisam osjećala veću tremu. Opet val. Kao da me voda puna njegovih dodira preplavila po cijelom tijelu.
Prolazila sam vrhom kažiprsta duž njegove ključne kosti. Mogla sam čuti njegove Otkucaje u svojoj glavi. Mogla sam ih osjetiti na koži. Eksplozija. Disanje mu se ubrzavalo. I voljela sam to. Voljela sam imati kontrolu nad njime, iako se to događalo vrlo rijetko, ali ovaj put je bio laka meta.
„Čuješ?"
Zatvorila sam oči. Pustila sam Pulsa van. Ovaj put sam ga poslušala. Svaki mišić je kucao u ritmu.
„Liv..." zaklela bi se da mu je glas zadrhtao. Otvorila sam oči i digla glavu u razini svoje. Htjela sam vidjeti tamu u kojoj ću se izgubiti, kojoj ću se prepustiti.
„Vjerujem ti."
To je bilo zadnje što sam rekla prije nego što sam spustila svoje usne na njegove.
أنت تقرأ
Otkucaji Budućnosti
أدب المراهقينTo live in this world you must be able to do three things: to love what is mortal, to hold it against your bones knowing your own life depends on it and, when the time comes to let it go, let it go. -Mary Oliver