Ea
-Mama, sunt acasa!
M-am descaltat de ghete, mergand in sufragerie. Mama sigur era pe canapea, uitandu-se la caseta de la nunta, din nou. In fiecare zi o gasesc la fel. Parul prins intr-un coc dezordonat, imbracata cu hainele tatei. Ma doare sa vad cum sufletul ei se distruge cate putin, cu fiecare an trecut. Mi-am lasat geaca pe bratul canapelei si m-am pozitionat in fata televizorului.
-Mama, ma duc la munca. Ai nevoie de ceva?
Ma atinti cu ochii ei albastrii, afisand un zambet obosit.
-Oh, Quinn. Nu, draga mea. Multumesc.
-Bine, odiheste-te putin.
Am afisat si eu un zambet stramb, schimbandu-ma in ceva mai lejer pentru munca.
El
Aici trebuie sa fie. Mi-am dres vocea, aranjandu-mi in treacat suvitele dezordonate, in reflexia unui geam. Am apasat usor clanta, impingand usa si auzind imediat acei enervanti clopotei de deasupra. Ochii mei deja isi gasira tinta in spatelei unei tejghele din lemn, rasfoind plictisita o revista. Am pasit usor, dregandu-mi vocea din nou, pentru ai atrage atentia.
-Cu ce pot sa va ajut?
Al naibii indiferenta! Nici nu isi ridica putin privirea din revista aia afurisita.
-2 metri de franghie, te rog.
Corpul ei tresari usor, inchizandu-si ochii si oftand. Asa mai merge!
-Ce cauti, Styles?
La dracu!
Tonul acela ma facu sa ma incrunt. Ce are fata asta?
-Momentan, 2 metri de franghie.
Se ridica, lasandu-ma sa-i admir trupul in acea salopeta albastru spalacit.
-Urmeaza-ma.
Porni printre rafturi, facand ca parul prins in coada sa se balangane intr-o parte si in alta. Avea un mers apasat, dar totusi plictisit, cu mainile bagate in buzunare. Se opri la un raft, scotand o ruleta si incepand sa masoare sfoara.
-2 metri.
Bolborosi, reintorcandu-ne la tejghea, impachetand sfoara si calculand nota de plata.
-20.
I-am intins banii, mainile noastre atingandu-se pentru putin timp. Prea putin, simteam.
-Quinn, am oftat. Imi pare rau pentru cele intamplate.
Isi relua cititul revistei, ingaimand un 'okay' flegmatic.
Am oftat, inchizand ochii pentru o secunda ca sa-mi pot stapanii nervii, i-am intors spatele si am plecat.
CITEȘTI
Birds [h.s]
Teen Fiction"Să te arunci în gol, nepăsător ca o pasăre." Valeriu Butulescu Cover made by @RowanErwinhak All right reserved @AndreeaHere69