Twelve

42 2 0
                                    

Ea

-Tati?

Vocea imi era usor tremuranda in timp ce ma apropiam de trupul tatei, intins pe strada. M-am aruncat in genunchi, apucandu-l de umeri si incepand sa il scutur usor.

-Tata!

Mi-am asezat doua degete pe gatul sau, incercand sa-i simt pulsul.

Nimic.

-Tata!

Am tipat, lacrimi brazdandu-mi obrajii. L-am apucat iarasi de umeri, scuturandu-l mai tare.

-Nu!

Am deschis ochii, respirand sacadat. Inima imi batea asa de tare, gata sa-mi sara din piept. Mi-am frecat ochii cu podul palmelor, incercand sa-mi calmez bataile inimii. A fost doar un vis.

Leoarca de transpiratie, mi-am plimbat ochii prin incapere incercand sa-mi dau seama unde sunt. Plasma uriasa, pereti crem, asternuturi albe.. Unde Dumnezeule sunt? Un mormait se auzi in dreapta mea, facandu-ma sa tresar. Ah, Harold! M-am intors pe o parte, analizandu-i chipul. Avea buzele usor intredeschise si cativa carlionti rasfirati pe fata. Cu buricele degetelor i-am indepartat facandu-l sa mormaie din nou si sa imi cuprinda, inconstient, talia cu un brat, tragandu-ma mai aproape. Acum, capul mi se odihnea pe pieptul sau, permitandu-mi un mic ragaz de a inchide ochii si ai asculta bataile inimii.

La naiba, ce fac?

Incerc sa gasesc o solutie de a disparea de aici inainte sa se trezeasca Casanova si sa faca fata unei situatii penibile. Nu ma pricep la discutii de genul "Neata, noapte trecuta a fost super!" sau "Neata, Doamne! Stii, chestia aia cu limba pe care ai facut-o? Uau!"

Clar voi sarii peste asta si voi trece direct la momentul in care il ignor din nou. Noaptea asta a fost doar o lingurita de miere care sa imi indulceasca putin viata, o mica scapare. Oricum, pot spune ca ne-am multumit pe amandoi, el m-a avut, iar eu m-am simtit iubita dupa,ei bine, mult timp.

Trebuie sa gasesc un mod de a scapa din imbratisarea sa si asta repede. Dupa cum mormaie si se foieste se va trezii imediat. Imi alung gandurile stupide despre cat de dragut arata cand doarme si incerc sa ii ridic mana de pe talia mea, fara sa il trezesc.

Usor, usor, inca putin!

Ma panichez si sunt la un pas de a sarii din pat si de a fugi cat ma tin picioarele caci se foieste din nou, dar renunt la idee cand vad ca se intoarce pe partea cealalta, eliberandu-ma din stransoare. Expira zgomotos si dupa, nu mai scoate nici un sunet.

Indepartez asternutul de pe mine, ridicandu-ma usor din pat. Ochii mei scaneaza, din nou, camera in cautarea lenjeriei mele. Haide, unde naiba este? Ma imbrac cu primul lucru ce imi cade la indemana, camasa lui neagra si incep sa imi caut hainele.

Bingo!

Sutienul imi era agatat de coltul plasmei, l-am cules, gasindu-mi totodata chilotii. I-am pus pe mine, aranjandu-i camasa pe pat si mi-am trecut mainile prin parul ciufulit. Nu-mi trebuia o oglinda ca sa imi dau seama ca arat ca dracu', dar cui ii pasa?

Tricoul l-am gasit mototolit langa pat, iar blugii au fost abandonati in prag. Cu un oftat, i-am imbracat si mi-am permis sa arunc o ultima privire Adonis-ului adormit, inainte sa ies.

Asta sunt eu, fug de probleme in loc sa imi bat capul cu rezolvarea lor.

El

Cred ca este trecut de 10 dimineata ceea ce inseamna ca ziua de azi a devenit oficial singura in care nu mi-am urmat programul obisnuit. La ora asta deja imi omoram timpul la sala, lucrandu-mi corpul cu o obsesie bolnava. Astazi este totodata o premiera caci nu ma trezesc singur. Aceasta dimineata este speciala caci a fost prima data cand o femeie a dormit in patul meu.

Intotdeauna nu am avut increderea suficienta de a lasa o femeie in casa mea, in spatiul meu personal, mereu le duceam la un hotel sau la un prieten, dar cu ea e diferit. Ea este diferita.

Un sentiment de relaxare si satisfactie pune stapanire pe mine odata cu amintirile din aceasta dimineata. Nu am cunoscut pana acum o femeie atat de inocenta si de fermecatore, insa cu o flacara atat de salbatica si jucausa. Dorinta ma cuprinde din nou cand imi amintesc cum bratele sale imi mangaiau trupul, iar buzele sale implorau sa fie dezmierdate.

Zambesc cu ochii inca inchisi si imi intind mana in cautarea siluetei feminine, a carei mireasma provocata de tigari inca persista in asternuturi, dar constat ca nu este in pat.

Ma ridica in fund, cu o miscare rapida, cercetand camera. Nimic. Imi trag o pereche de pantaloni pe mine si plec in cautarea ei prin casa.

-Quinn? vocea mea se facu auzita in holul gol.

Cercetez camerele, baia de la parter, bucataria, living-ul. Nimic. Ochii mei cauta orice lucru marunt care sa dovedeasca ca a fost aici si de fapt nu am visat.

La naiba !

Simt deja cum furia imi acapareaza tot corpul, primul instinct fiind cel de a izbi orice imi cade in mana, dar incerc sa ma abtin. Inspir, expir si imi frec ochii pentru a ma calma. Nu-mi vine sa cred ca a plecat pur si simplu. Am crezut ca intr-un final totul era bine. Cat de prost am putu sa fiu, la dracu'!

M-am intors in camera si mi-am luat telefonul de pe noptiera, apeland numarul ei.

-La dracu', Quinn! Raspunde.

Imi trec mainile prin par, tragand, frustrat, de varfuri. Mesageria vocala imi intra nestingherita dupa fiecare apel respins.

O, nu printesa! Nu scapi asa usor. Nu am umblat dupa fusta ta atata amar de timp, ca sa te las sa pleci pur si simplu.

Injurand printre dinti la inca un apel respins am imbracat primul tricou pe care l-am vazut si am iesit in cautarea ei.

Birds [h.s]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum