Ea
Mi-am sters sudoarea de pe frunte, inspirand si expirand rapid. Am scrasnit din dinti, in timp ce pumnul meu facu contact cu sacul de box, din nou si din nou. Cine naiba se crede? Nu poate sa ma lase in pace? La dracu' cu el! La dracu' cu toti.
-Ah! oftez exasperata, indoindu-ma de mijloc.
Imi desprind bandajele de la maini, asezandu-ma pe banca. Pieptul mi se ridica si coboara rapid din cauza efortului. Inchid ochii, incercand sa-mi calmez respiratia, dar tot ceea ce fac e sa ma gandesc la cele intamplate cu putin timp in urma. Trebuia sa-l lovesc direct in ranjetul ala idiot. La dracu'.
Tresar cand un marait se face auzit in fata mea, deschizand ochii instantaneu.-Mai, mai. Tarfulita tupeista.
Imi ingustez privirea la ranjetul prostesc al potaii lui Styles.
-Vrei runda doi?
Maraii în timp ce eu m-am ridicat de pe banca, ocolindu-l. L-am auzit injurand. Am vrut sa ma duc catre vestiare, dar ii simteam prezenta agitata in spatele meu.
Haide jigodie, doar incearca.
Bratul imi fu prins, intorcandu-ma cu fata la cainele lui Styles. Era nervos.
-N-ai idee cu cine vorbesti, scuipa.
-Imi pare nespus de rau,am oftat intr-un mod teatral.
I-am indepartat mana ce-mi tinuse bratul, sagetandu-l cu o privire rece. Maxilarul i se incorda si facu un pas catre mine.
-Nu esti cu nimic mai speciala printeso. Esti la fel ca toate curvele din scoala asta.
-Nu am spus niciodata ca sunt speciala, am pufnit. De fapt, ceea ce te enerveaza pe tine este faptul ca te infrunt, nu-i asa? Iar scutul tau de aparare e sa ma faci tarfa de fiecare data cand ai ocazia. Scuze ca-ti spun, dar cred ca te afecteaza mai mult pe tine.
Am zambit satisfacuta, impingandu-l cu degetul in piept. El maraii scurt si facu un pas in spate.
-Nu-mi pasa de tarfele ca tine.
-Ce tocmai ti-am spus. Te simti atacat, iar asta e singurul tau mod de aparare. Patetic.
El
Lovesc inca odata peretele, injurand printre dinti. Nu pot sa inteleg ce se intampla in capul ei. N-o pot citi ca pe ceilalti. Ma uit in acei ochi albastrii si tot ce vad e goliciune, raceala. Intorc putin capul, observand-o inainte sa intre in sala de sport. Scuip o alta injuratura si decid sa merg dupa ea. Nu scapa asa usor. Va fi a mea.
O vad, intra in vestiar si se schimba intr-o bustiera si o pereche de pantaloni scurti. Isi prinde parul intr-o coada si isi bandajeaza mainile cu un material negru.Intra in incaperea unde se afla sacul de box, iar eu ma decid sa ridic niste greutati pana ce termina. Nu puteam sa intru dupa ea caci sigur se risca o cearta. Nu pot sa mai risc alta dupa ce-a de ieri. Firar al dracului! Lumea vorbeste, iar mie nu-mi place treaba asta.
-Hei omule!
Aud vocea lui Loras indreptandu-se catre mine. Tu mai lipseai. Am decis sa-l ignor, concentrandu-ma la greutati.
-Ai vazut-o pe tarfulita aia intrand la box? Ce-o putea si ea sa faca?
-Ai fi surprins, am mormait ca pentru mine, lasand gantera jos si abtinandu-ma sa nu-l lovesc cu ea.
-Ma duc s-o invat putin respect.
-Ca data trecuta? am ranjit rautacios, trecandu-mi o mana prin par.
-A avut noroc de multime.
Maraii si trecu pe langa mine, indreptandu-se catre incaperea cu sacul de box. Am decis sa-l urmez.
Ea
Ochii mei cazura pe o silueta ce se sprijinea de tocul usii. In luminea difuza nu-i puteam vedea fata, dar stiam ca e nimeni altul decat Styles.
-Iti place spectacolul? am mormait, neluandu-mi ochii de la loialul sau prieten.
Rase si se apropie de noi, punand o mana pe umarul javrei sale.
-Sa mergem Loras, ordona.
Acest asa zis Loras se feri de Styles, apropiindu-se mai mult de mine.
-N-ai scapat.
Eram asa de aproape ca respiratia sa mi se izbi de fata. Mirosea a tutun.
-Data viitoare poate reusesti sa ma sperii.
Isi ingusta ochii la mine, dupa care la prietenul sau care isi inabusea un zambet, inainte sa iasa din incapere.
-A fost dur.
-I-am spus doar adevarul. E baiat mare, va trece peste, mi-am dat ochii peste cap. Trebuie sa fac un dus.
L-am ocolit si slava Domnului m-a lasat sa plec fara alte inconveniente. Am ajuns in vestiar si m-am dezbracat, intrand sub dus. Apa calda incepand sa-mi relaxeze muschii incordati.
CITEȘTI
Birds [h.s]
Teen Fiction"Să te arunci în gol, nepăsător ca o pasăre." Valeriu Butulescu Cover made by @RowanErwinhak All right reserved @AndreeaHere69