Two

100 3 0
                                    

El

Intru in sala de clasa, fiind urmat de catre Loras. Ma asez in ultima banca, ca de obicei, dorindu-mi ca aceasta zi sa se incheie mai repede. Un an, un nenorocit de an si termin rahatul asta de liceu.

-Styles, esti pe frecventa?

Imi flutura afurisitele de maini prin fata ochilor, enervandu-ma mai mult. Nu inteleg de ce-l mai suport.

-Ce-i?

Tonul meu il facu sa-si de-a ochii peste cap, dar macar stie ca nu trebuie sa intreaca masura, stie ca daca ma infurii va iesi al naibii de urat.

-Ce ai patit omule? Nu esti in apele tale.

La dracu' ca asta nu-i treaba lui. In ultima vreme se comporta ca o lipitoare, saracul baiat. Crede ca, fiind in preajma mea ii sunt prieten. Eu nu am nevoie de prieteni, m-ai ales lipitori.

-Bun, Loras. Haide sa nu ne mai ascundem dupa deget si sa....

Un iz de levantica si miros de tigara imi invada narile, intrerupandu-ma din ai da suturi in fund lui Loras. Am intors capul in directia mirosului, inima incepand sa-mi bata mai tare atunci cand i-am vazut parul brunet, doua banci in dreapta mea. La naiba. M-am plesnit mental pentru scurta mea slabiciune, incruntandu-ma. Contoleaza-te Styles! Ai atatea fete care ar muri pentru putina atentie din partea ta si tu te uiti la ea? La o necunoscuta ciudata? Mi-am scuturat capul, intorcandu-mi atentia catre saten.

-Quinn Morgan.

Numele strain ii prasise buzele, facandu-ma din nou sa ma incrunt. Pentru un fraier este atent la detalii.

-Quinn.

Am soptit prenumele, simtind cum limba se onduleaza la pronuntarea lui. Quinn, Quinny, baby Quinn. Recunosc, imi placea cum suna.

-E noua?

Habar nu am de ce imi bateam capul cu ea. Puteam oricand sa imi gasesc o fata pentru a ma satisface,  dar totusi intrebarile imi paraseau buzele automat.

-Anul trecut s-a mutat, din cate am auzit.

-E majora?

Opreste-te Styles! Mi-am ordonat mintal, dorindu-mi in secunda aia sa-mi trag un pumn.

-Nu stiu Styles. De ce? Ai pus ochii pe inca o "noapte"?

Zambi siret, facandu-ma sa-mi dau ochii peste cap. De ce nu?

Ea

M-am lasat pe spate, inchizand ochii si intinzandu-mi mainile. Matematica putea fi mai plictisitoare de atat? Macar profesorul nu s-a sinchisit sa ajunga la ora.Tot ce am reusit sa fac a fost sa mazgalesc doua foi, jucand cu Mike x si 0.

-Trisezi!

-Poate cineva sa triseze la x si 0?

Cat pot sa-l ador pe baiatul asta. El ma face sa rad mereu, el imi este mereu alaturi. Cu el pot sa fiu eu insumi, fara sa ma judece sau alte rahaturi.

-Bine, nu te intoarce, dar idolul intre femei, Styles si cainele sau de companie se holbeaza la tine.

Normal ca atunci cand mi-a spus sa nu intorc capul, l-am intors. Oricum nu-mi pasa de papusa aia plina de steroizi.

-Ma duc afara.

Am subliniat cuvantul 'ma' ca sa inteleaga ca vreau sa iau putin aer singura. Il iubesc, dar uneori am nevoie de spatiul meu singuratic. M-am ridicat, scaunul scotand un sunet deranjant cand l-am tras ca sa-mi culeg geanta de sub banca. I-am trimis o bezea lui Mike si am trantit usa in urma mea, ignorand privirile celorlalti.

-Haide!

Un marait de frustrare imi paraseste buzele atunci cand nu imi gasesc bricheta, oprindu-ma in mijlocul holului pentru a scotoci in tampenia de geanta.

-Aici erai, mormai.

Injur in timp ce simt cum imi pierd echilibrul pentru cateva secunde si imi scap bricheta. Mi-l recapat repede, maraind si ridicandu-mi capul pentru a vedea cainele de companie al lui Styles holbandu-se la mine.

-Nu vezi?

Tonul sau era rece, facut pentru a ma intimda. Mi-am dat ochii peste cap, ramanand indiferenta.

-Scuza-ma?

Ochii lui se maresc, in timp ce cuvintele imi ies pe gura, dar imediat un zambet idiot ii aparu pe fata, facandu-ma sa vreau sa il plesnesc.

-Cum te numesti printeso?

M-am aplecat dupa bricheta, culegandu-o de pe jos si injurandu-l inainte sa ma ridic si sa-i intorc spatele.

Jogodie.

-Te-am intrebat ceva, il aud maraind si simt cum incheietura mea este stransa puternic. Nervozitatea mea creste din ce in ce mai tare, dar ma abtin.

-Ori imi dai drumul, ori ramai fara pretioasele tale bijuterii. E alegerea ta, am marait, tintuindu-l cu o privire rece.

Mi-am ingustat ochii, observand o alta silueta masiva apropiindu-se de noi. Imediat parul castaniu, dat pe spate imi invadeaza raza vizuala, facandu-ma sa stramb din nas. Grozav, a venit si stapanul.

-Loras! tuna.

Vocea lui groasa rasuna in holul gol si nu stiu din ce motiv, imi provoaca fiori pe sira spinarii.

-Nu, nu. Curva trebuie sa invete sa-i respecte pe ce-i mai mari.

Marai puternic, palma mea facand contact cu obrazul lui. In urmatoarea secunda se forma o urma rosie, ceea ce ma facu sa schitez un zambet de mandrie.

-Imi pare rau, dar eu respect un om  care are un IQ mai mare decat penisul lui. In cazul tau nu merita osteneala.

Mi-am tras mana din stransoarea lui si mi-am scos o tigara din pachet, intorcandu-le spatele. Aud cum acel Loras, face cativa pasi inspre mine, dar este oprit imediat de vocea puternica a lui Styles.

-Frate, las-o. Ti-ai cautat-o cu mana ta.

Intorc pentru o secunda capul, inainte sa ies pe usa, intalnindu-i zambetul usor amuzat de pe fata.

Birds [h.s]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum