Ea
Am incercat, la naiba! Am incercat sa uit tot ce s-a intamplat. Ochii lui, carliontii, tatuajele de pe trupul sau de Adonis, buzele rozalii si pline, mirosul sau de mosc amestecat cu un iz usor de menta. Argh!
Mi-am muscat buza, furioasa, aruncandu-ma pe pat. Acoperindu-mi gura cu o perna, am inceput sa tip pe infundate. Ce se intampla cu mine? La naiba, eu nu sunt asa! De ce ma afecteaza in halul asta? De abia m-a atins si totusi inca tremur.
Am oftat, plesnindu-ma mental pentru iesirea mea adolescentina. M-am ridicat din pat, dezbracandu-ma de hainele ce inca ii purtau parfumul. Le-am aruncat in cosul cu rufe, intrand direct in dus. Apa calda incepand imediat sa imi relaxeze muschii si sa imi indeparteze nervozitatea acumulata in corp.
Cand m-am decis, intr-un final, sa ies din dus piele degetelor imi era zbarcita. Infasurandu-mi un prosop in jurul trupului si cu unul parul, m-am decis sa cobor pentru o mica gustare tarzie. Usa de la camera mamei era inchisa, semn ca dormea bustean. Usor, sa nu fac prea mult zgomot am mers catre bucatarie. Dechizand frigiderul, mi-am ales cateva alimente pentru a face o salata.
Corpul mi-a tresarit cand se facu auzita soneria, iar ochii imi fugira instinctiv spre ceasul de pe perete. 2:30 dimineata. Cred ca e Mike, mort de beat. Mi-am strans mai bine prosopul in jurul corpului, maraind cand soneria se facu auzita a doua oara.
-Vin acum! tip si scap o injurata, indreptandu-ma catre usa.
-Daca esti beat, Mike, poti sa..
Ma opresc imediat ce i-am intalnit ochii, mascandu-mi uimirea.
-Ce cauti aici? scuip.
-Buna si tie, mormaii, trecand pe langa mine. Ochii sai scanara incaperea inainte de a se oprii asupra mea.
-Nu mi-ai raspuns la intrebare Styles.
Afisa jumatate de zambet, bagandu-si mainile in jacheta sa din piele.
-Oh, deci am revenit la "Styles".
-Te mai intreb o data, ce cauti aici?
Ma studia din cap pana in picioare, de parca as fii fost o bucata de carne gata luata de pe gratar. M-am incruntat, uitandu-ma, in jos, la picioarele mele. Realitatea ma lovii instantaneu, reamintindu-mi ca sunt doar intr-un prosop. La naiba!
-Ti-a scapat asta.
Inghitii in sec in timp ce se scotocea in buzunar dupa ceva anume. Mi-am strans mai bine prosopul in jurul meu, din nou, simtindu-ma goala in fata lui.
Scoase o bricheta din buzunar, intinzandu-mi-o. L-am privi incruntata, analizand obiectul.
-Cred ca am scapat-o cand..
-Cand ai fugit? ma intrerupse, facandu-ma sa oftez.
-Multumesc.
-Acum, daca tot am venit pana aici..
Isi scoase jacheta, aruncand-o pe canapea si se descalta de ghete.
-Ai chef de un film?
Nici nu ma lasa sa procesez ce tocmai spuse ca deja intra pe usa camerei mele, pe care am lasat-o intredeschisa.
-Nu-mi aduc aminte sa te fii lasat sa intrii acolo. m-am rastit, urmandu-l.
Ma uit urat la el, fiindca deja se tolanise in patul meu.
-Ai o camera draguta, nu ma asteptam ca fiinta ta sa cunoasca ideea de albastru.
-Ce crei sa spui cu asta? m-am incruntat, studiind peretii.
CITEȘTI
Birds [h.s]
Teen Fiction"Să te arunci în gol, nepăsător ca o pasăre." Valeriu Butulescu Cover made by @RowanErwinhak All right reserved @AndreeaHere69