Nine

39 2 0
                                    

Ea

Pentru a nu stiu cata oara ma intreb de ce am acceptat sa vin la idiotenia asta de petrecere. Ma sprijin de tocul usii de la bucatarie, ochii mei studiind adolescentii beti. Stramb din nas dezgustata cand il observ pe Mike cu o fata calare pe el si decid sa mai iau o gura din bautura ce o aveam in mana. La naiba! Chestia asta e tare.

-Scuza-ma.

Imi intorc putin capul, observand o blonda rosie ca racul la fata si probabil beata. O studiez din cap pana in picioare strambandu-ma la rochia de culoare rosie, la fel ca fata ei, care mai are putin si i se ridica de tot. Ma masoara si ea, avand acceasi reactie la vederea blugilor si a hanoralului ce-l purtam. N-am avut dorinta de a ma imbraca mai elegant, acesta imbracaminte este definitia mea pentru 'dragut'. Ia de aici Styles!

-Te pot ajuta cu ceva?

-De fapt, chiar poti.

Articula asa de greu cuvintele incat de abia am inteles ce spune.

-Vreau sa stai departe de Harry.

Se clatina, nesigura pe propriile picioare, facandu-ma sa pufnesc.

-Crede-ma draguta, daca as putea as sta. Problema e ca el nu ma lasa in pace.

Am mai luat o gura din lichidul tare, strangandu-mi buzele. Simteam ca ma arde cu totul, dar la naiba daca nu-mi era bine.

-Din cate am vazut, iti cam fug ochii dupa el, iar mie nu-mi convine asta.

-Ai vazut prost. Crede-ma, eu nu sunt genul careia sa-i placa rolul de jucarie sexuala.

Casca gura de uimire, fluturandu-si genele false. Inainte sa mai spuna ceva am zambit catre ea si am iesit afara, aprinzandu-mi o tigara.

M-am asezat pe leaganul din spatele casei lui Mike lasand paharul jos. Am tras un fum, inchizand ochii si lasandu-mi capul pe spate, in timp ce leaganul se balansa inainte si inapoi. Racorea unei seri de toamna tarzie se facu simtita, zbarlindu-mi pielea.

-Stiam ca aici te gasesc.

Oftez, stiind deja cine rostii cuvintele. Tonul gros al vocii, imi bucura intr-un fel urechile si voi da vina pe bautura deoarece in seara asta nu simteam dezgust fata de el. Clar nu mai beau.

Am deschis ochii, privindu-i silueta luminata de felinarul de afara. Oprind leaganul cu miscari abia sesizabile, l-am lasat sa se aseze langa mine, punandu-ma, la randul meu, in pozitia lotus. Tineam privirea atintita in fata, fumand.

-Vad ca ti-a mancat pisica limba, din nou.

M-am incruntat, aruncand tigara terminata.

-M-ai intrebat ceva si nu ti-am raspuns?

Chicoti, indepartandu-si buclele de pe fata. La naiba, era frumos! Nu puteam sa neg asta, oricat de mult mi-as dorii. Purtand o camasa neagra descheiata la primii trei nasturi, ii puteam observa cu usurinta tatuajele. Doua pasari pe piept si un fluture plasat pe abdomen. Erau fantastit conturate in cerneala neagra permanenta. Avea un trup bine lucrat, care ar face orice fata sa lesine, dar sincer, ceea ce uram cel mai putin la el erau ochii ca de jad, gata sa te prinda oricand in capcana lor si buclele ciocolatii. Mi-ar placea sa-mi trec mainile prin ele. La naiba...

-Putem sa luam o camera daca tot ma sorbi din priviri.

Am afisat o jumatate de zambet, mutandu-mi privirea.

-Ai ramas tot un magar.

-Doamne sfinte, Quinn! Glumesc si eu, pentru numele lui Dumnezeu. Oamenii normali se mai amuza din cand in cand.

Birds [h.s]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum