This girl is on fire. #10

290 23 5
                                    

'Eh ik weet niet hoe ik dit moet zeggen, Jaimy. Maar de jongens blijven slapen. Ik heb geen logeerplekken meer. Zou je het erg vinden als Niall hier blijft logeren?' Mijn ogen werden groot toen Harry dat aan me vroeg. Met Niall hier slapen? En hij zeker naast me in het bed slapen? Ik beet op mijn lip. 'Kan hij niet bij jou slapen?' Vroeg ik aarzelend aan Harry. 'Ik zei toch dat ik geen plekken meer heb, Jaimy. Louis slaapt al bij me.' Zei hij. Ik zuchtte. 'Oké, dan..' Mompelde ik. 'Oké, mooi zo. Ik ga even naar de andere jongens.' Ik knikte maar wat, en rolde met mijn ogen. Jezus. Na dat interview had ik wel genoeg van hem. Ik hoorde de deur dicht klappen. 

Het eerste uur hadden Niall en ik niks tegen elkaar gezegd, en andersom ook niet. Ik zat gewoon op bed wat op mijn mobiel. Ik verveelde me, en tja wat moest ik anders doen? 'Jaimy, kun je even om wat eten voor me beneden.' Zei hij. Ik keek hem aan. Hij zat steeds op zo'n stomme videogame te spelen. 'En wat nog? Moet ik ook even je masseren dan daarna?' Vroeg ik. 'Als je dat zou willen doen..' Zei hij grijnzend. 'Vergeet het maar, hef je eigen luie kont maar op. Lui varken.' Zei ik zuchtend. Ik ging met een hand door mijn haren heen, en scrol wat door mijn tijdlijn op Twitter. 'Ik vroeg je gewoon één iets. Is het zoveel gevraagd om dat te doen?' Hij grinnikte. 'Hou je mond gewoon oké?' Vroeg ik bot. Even werd het stil, maar toen deed hij zijn videogame op pauze en stond op. In plaats dat hij naar de deur liep, liep hij mijn kant op. Hij ging naast me zitten. 'Al die dingen die je zegt. Die meen je niet. Denk je echt niet dat ik weet dat je me leuk vind?' Vroeg hij grijnzend aan me. Ik frons mijn wenkbrauwen. 'Ik vind je niet leuk. Hoe kom je daar nu weer op?' Vroeg ik. 'Hoe je kijkt naar me.' Zei hij. Hij kwam steeds dichterbij me, en voor ik het wist voelde ik zijn lippen. 'N-niall..' Mompelde ik. 'Ssht..' Zonder erbij na te denken, zoende ik mee met heen. Ik hoorde na enkele seconden een deur opengaan. 'Jaimy?! Niall?!' Hoorde ik meteen. 

-

Sorry voor het korte stukje! Ik heb examens, en tja geen tijd voor dit. Ik hoop dat je dit stukje leuk vond hahahah. En bij 6 votes en 2 comments ga ik verder. Ik merk ook op dat ik terug meer volgers heb! Dank je voor dit xoxoxox Bye! 



This girl is on fire.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu