This girl is on fire. #18

54 1 0
                                    

Jaimy's POV

Ik werd langzaam wakker en opende mijn ogen. Maar die sloot ik meteen toen ik  zo'n hevige hoofdpijnhad. Wat was er gisteren gebeurd? Ik opende mijn ogen weer en keek naast me. Daar lag Harry.. Ik beet op mijn lip en er kwam iets in me op. Het feest herinnerde ik me alleen nog en toen werd net alles zwart voor mij. Maar we hadden toch niet?.. Ik keek onder de lakens en zuchtte diep. Ik kon niet geloven dat dit echt gebeurd was.

Aan zoveel dingen dacht ik nu.. Ik werd gewoon boos dat ik met hem geneukt had. Ik keek hem aan en gaf hem een harde klap. Klootzak. Ik wilde niet met hem neuken, misschien wel een beetje maar wel als ik tenminste nuchter was. 

Hij opende zijn ogen. Hij wist dus echt niet wat er gebeurde en keek me fronsend aan. "Waarom sloeg je me?", vroeg hij met een schorre stem. Damn. Dat was best hot bij hem. Ik beet op mijn lip en bleef hem even aanstaren. Hij werd best kwaad, dat zag ik in zijn ogen. "Antwoord nou?" Dit keer zei hij dit schreeuwend. "We hebben geneukt, klootzak", zei ik kwaad. "Dus? Het is niet dat je het niet lekker vond?", zei hij grijnzend. Ik fronste. Meende hij dit nu? Hij vond dit weer super grappig, zoals altijd. 'Ik vond het niet lekker en.. waarom zou je zoiets doen als ik dronken was? Je hebt gewoon gebruik gemaakt van de situatie.' 

Ik stond op en voelde zijn ogen al snel branden op mijn lichaam. 'Like what you see?' Zei ik rollend met mijn ogen. Ik hoorde hem lachen. 'Ja.. Ik heb wel zin om nog een ronde te doen.' Ik schudde mijn hoofd en trok snel een shirt aan. Daarna gooide ik mijn kussen tegen zijn gezicht aan. 'Het is niet dat je het niet lekker vond.. Je vond het erg lekker, en al zeker toen ik..' Ik onderbrak hem al snel. 'Doe normaal, ik wil niet weten wat wij gedaan hebben.' 

Ik besloot om een koude douche te gaan nemen. Ik voelde me super slecht en ik moest echt dringend wat afleiding hebben. Ik durfde niet toegeven dat ik het waarschijnlijk vannacht lekker vond met hem. Dat ik meer wilde, maar ik herinnerde het me niet. Misschien later terug wel. En dat vond ik echt jammer. Ik likte langs mijn lippen heen. 'Ik ga even douchen.' Harry knikte. 'Hoe laat is het?' Vroeg hij aan me opeens. 'Elf uur, waarom?' Hij beet op z'n lip. 'Shit, ik moet over een halfuur in de studio zijn.'

--

Ik stapte de badkamer terug uit. Harry was een paar minuten geleden vertrokken. Maar wat moest ik nu gaan doen? Ik had nog steeds koppijn en zuchtte diep. Ik kon maar niet stoppen met denken aan alles wat er gebeurd was. Al die dreigbrieven. Ik ben er mee naar de politie gegaan maar ze zeiden dat ze er alles aan zullen doen om de daders te vinden. 

Mijn ouders waren in Ierland. Dat had ik niet verteld aan hen. Ik moest echt is Ierland gaan bezoeken. Ik wist het adres nog. Het was echt een kast van een villa. Het was echt vreemd dat mijn ouders er nooit in wilden wonen, het was helemaal afbetaald. Maar waarschijnlijk hadden ze ook geen geld om dat te onderhouden. Dat kost geld. Ik hoop echt dat het daar goed met hen gaat. Dat ze een beter leven daar hebben. Maar dat betwijfel ik. En mijn broertje en zusje.. Als er met hen iets zou gebeurd zijn. Ik schoot die hele bende meteen dood.

Ik besloot om mijn hoofd maar leeg te gaan maken en naar een cafeetje te gaan hier in de buurt. Ik ging maar te voet gaan want een auto had ik niet en een rijbewijs nog minder. Eén ding voelde ik me wel. Veilig. Dit was een betere buurt. Dat wist ik maar al te goed. Ik liep het cafeetje binnen en zuchtte diep. Ik moest terug meerdere antwoorden hebben en besloot om  Joey op te bellen. Hij was tenminste degene die hen ook wilde hebben, nou ja dat ze opgepakt werden. 'Hallo, met Joey..' Ik glimlachte zwakjes en vertelde terwijl tegen de serveerster dat ik een koffie wilde. Ze knikte en liep terug weg. 'Hallo.. Jaimy hier.. Doe je nu iets? Ik wil graag voorstellen of je niet naar hier kon komen. Ik zit in Mccall's. Een eetcafé.' Ik hoorde hem even zuchten. 'Yea, sure. Ben ik ook even weg van deze rot buurt. Ik ben er in een kwartiertje.' Met dat hing hij op. Ik had ook in mijn handtas al de brieven en zo meegenomen. Maar alles was hetzelfde. Zelfs één was met bloed gemaakt. En dat maakte me erg bang.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 29, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

This girl is on fire.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu