This girl is on fire. #16

97 6 0
                                    

Harry POV

Zelf ik had geen zin vandaag in die People choice awards. Geloof me, ik ging altijd graag naar zo'n evenement maar sinds Jaimy hier is, is net alles veranderd. Misschien begon ik iets te voelen voor haar? Maar nee.. Dat mocht. Echt niet. Ze had een vreselijk karakter maar  ze zag er wel goed uit. Dat was ook het enige. En die ruzie met Niall was nog steeds niet bijgelegd. Al twee weken bijna hadden we niet meer met elkaar gesproken. Ik zuchtte zachtjes en keek door het raam. Voor één keer was het niet zonneschijn maar het regende pijpestelen. 

De ringtone van mijn mobiel ging af. Ik glimlachte even scheef. Die ringtone was echt belachelijk. "Vind je het goed dat we in jou huis ons zullen klaar maken?", las ik. Ik vond het niet erg. Bij ieder evenement gingen we gewoon verzamelen en dan elkaar klaarmaken. Maar dit keer was het anders. Iedereens vriendin ging mee. Jaimy, mijn nep vriendinnetje natuurlijk ook. "Is goed. Ik zie jullie rond een uurtje of 5?"

Een paar uur later 

Ik had Jaimy vandaag nog niet uit haar kamer zien gaan. Maar wel even gekeken of ze al wakker was, tot mijn verbazing sliep ze nog. Dus ging ik haar ook niet wakker maken maar over een paar minuten ging iederen hier zijn. Ik liep de trappen op en klopte aan bij Jaimy. "Jaimy.. Ben je al wakker?", vroeg ik. Geen antwoord. Nogmaals klopte ik aan. Weer geen reactie of antwoord. Ze zou toch niet weer weggelopen zijn he?

Ik besloot dan maar de deur te openen. Ik wilde net wat zeggen maar daar zag ik haar staan. Niet met kleding aan, nee ze stond gewoon met haar rug gedraaid naar mij toe en was helemaal naakt. Ik was een jongen? Dus natuurlijk bekeek ik haar. En geloof me, ze zag er echt goed uit. Ik beet op mijn lip. Zo'n mooi lichaam, ik zou het niet erg vinden als ik met haar het bed zou delen. Opeens draaide ze zich om. Haar ogen werden groot en meteen begon ze te gillen. Damn.. Ze had echt een prachtig lichaam. Ze nam een handdoek en deed die voor haar. "Harry?!", tierde ze. "Sta je daar allang? Viezerik! Rot op!" Ze begon dingen naar me te gooien. Ik vond het echt sexy als ze boos was. Haar blik was dan echt dodelijk maar als die blik je echt kon doden dan moest ik al van in het begin dat ze hier was dood geweest zijn. Ik begon even te lachen, ze stopte maar niet met gillen/tieren en dat maakte haar natuurlijk nog bozer dan ze al was.

Jaimy POV

Wat deed hij toch? Meneertje ging zich niet eens verontschuldigen of zo. Hij zag me gewoon helemaal naakt. "En je niet eens verontschuldigen? Klootzak! Flikker op!" Ik probeerde hem de kamer uit te duwen maar het lukte niet echt. "Ik wilde je gewoon komen zeggen dat de jongens en de stylisten en zo zo komen", zei hij lachend. Ik zuchtte. Hij maakte me nog bozer dan dat ik al was. "O ja hun vriendinnen ook en by the way.. Je hebt echt een prachtig lichaam." Hij knipoogde naar me en grijnsde naar me. Daarna liep hij de kamer uit. Ik haalde diep adem. Ik ging niet weer gaan schreeuwen of gillen of tieren, nee dat wilde hij. Hij wilde dat ik me boos maakte. 

De bel ging en niet veel later hoorde je de jongens al. Gevolgd door een paar meidenstemmen en dan nog een paar stemmen. Ik zuchtte en deed de deur dicht van mijn kamer. Ik trok snel wat kledij aan. Make-up en zo gingen zij wel doen. En ik ging toch andere kleren krijgen. Ik ging de trappen af en liep de woonkamer in. Meteen keken ze me allemaal aan. Dit was best awkward. De meiden begroetten me. Gelukkig maar. Al minder awkward. Harry en Niall waren nergens te bekennen. Misschien waren ze alles aan het bijleggen? Ik wilde ook niet dat zij ruzie hadden door een stom meisje die hier een halfjaar maar is. Daarna ging ik ze toch nooit meer zien. Daarna begroette ik ook de jongens. Nou, ze gaven me gewoon een knuffel. "Heb je er een beetje zin in?", vroeg Louis glimlachend. Ik knikte en glimlachte. "Ik ben wel een beetje zenuwachtig.." Hij knikte. "Dat ben ik nog altijd, maar geloof me.. Eenmaal je daar binnen bent is alle stress weg." "Laten we dat hopen.", zei ik. 

This girl is on fire.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu