This girl is on fire. #15

100 4 0
                                    

Nogmaals sorry dat ik zeker meer dan zeven maanden ongeveer niet meer geschreven heb maar ik ben weer helemaal terug! Ik heb ook een nieuw account gemaakt daar heb ik ook een verhaal op (eerst wist ik namelijk mijn wachtwoord niet meer hierop en dan had ik een nieuwe aangemaakt!) Als jullie het willen weten mijn ander account is : drinking_x En ook heb ik nog is mijn verhaal gelezen hierop en merk ik dat er veel schrijffouten in staan, die ga ik ook is moeten veranderen. Dus sorry! Maar hier is een nieuw stukje hihi. Mijn schrijfstijl kan ook een beetje veranderd zijn , dus sorry als het je zou storen! Veel plezier x 

Jaimy POV

Mijn lip trilde nog steeds. Ik had één van de machtigste maffiabazen ter wereld gezien? Ik ging niet eens om met  slechte mensen dus hoe kon dit? "En je ouders zijn trouwens in Ierland.." Ik keek naar Michael. "Maar.. waar zijn mijn ouders precies? Weet je de plek?", vroeg ik aan hem. Hij schudde zijn hoofd meteen. Ik fronste en zei: "Ben je daar zeker van?" Joey nam mijn arm vast en keek me aan in mijn ogen. Je zag echt dat hij het meende.. "Ik lieg echt niet, ik weet het niet. Zij weten het ook niet. Maar heb jij enig idee waar ze zouden zijn?", vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd. "Ik geloof je wel dat je niet weet waar ze zijn, maar ik vertrouw je niet.." Michael keek me meteen aan. "Dat begrijp ik wel maar ik wil je echt helpen en ze laten oppakken. En je moet hier echt weg. Je bent hier niet meer veilig." Ik knikte. Hij had gelijk. Ik was hier niet meer veilig. Deze stad is nog erger geworden dan het was. Ik had echt medelijden met al die kleine kinderen die hier moesten opgroeien. Als ik genoeg geld had, had ik sowieso geld gestort aan dit goede doel. Er was een goed doel voor armoede te helpen in het Noorden van Engeland. Maar het was net alsof amper mensen hier geld wilden aan geven.. Wat jammer was natuurlijk.. 

"Je kan me altijd bellen of sms'en als je me nodig hebt.", zei Joey. Hij schreef zijn nummer op een klein papiertje en gaf het aan me. Even fronste ik. "Dus jij was de persoon niet die mij die vreemde sms'jes stuurde?" Hij keek me verbaasd aan. "Kreeg je dan sms'jes of zo?" Ik knikte. "Zelfs dreigbrieven en mijn sociale media werd ook gehackt.", zei ik zuchtend. Ik vond dat sociale media hacken er best overgaan, zoveel zat ik er ook weer niet op? "Dan moeten ze je adres weten waar je nu woont..", zei Michael bang. "Nee ik denk het niet. Iedere keer als ik bijvoorbeeld ergens naar toe ging, waren die briefjes in mijn tas. En het was nooit echt thuis bezorgd." Ik hoorde hem opgelucht zuchten. Ik glimlachte even zwakjes. "Sowieso is het iemand van de maffia die dat deed.. Maar blijf op je hoede. Ga nooit alleen op straat. En sorry dat ik je in elkaar sloeg.. Het spijt me.." 

Thuis

"Waar ben je geweest? Ik was doodongerust Jaimy!", schreeuwde Harry tegen me. En daar gingen we weer. De oude Harry was terug. Ik was een beetje verbaasd dat hij zo lief opeens deed. "Ik ging naar Joey.. Ik moest dingen te weten komen over alles.", zei ik zuchtend. "Joey? Is dat die gek die je in elkaar sloeg in het bos? Hij zou je weer iets aangedaan kunnen hebben en hij zit bij de maffia? Ben je goed in je hoofd? Je brengt jezelf in gevaar!" Ik zuchtte zachtjes. Dit geschreeuw stopte maar niet. "Hij is te vertrouwen! Ik weet het! En door hem weet ik nu ook waar mijn ouders zijn, dus wil je je alsjeblieft niet zo bemoeien en je ongerust maken over me. Dank je!", zei ik schreeuwend terug. Even werd het stil. "Ja.. Het spijt me.. Maar ik wil je gewoon niet in gevaar brengen.. Wat ben je te weten gekomen..", zei hij rustig.

Nadat ik hem alles verteld heb, zei hij dat we dit ook aan de politie moesten zeggen. Ik twijfelde maar moest het wel doen. "Dat doen we morgen wel..", zei ik. Hij schudde zijn hoofd. "Morgen moeten we naar de People choice awards." Ik zuchtte. Ik kende die dingen wel maar veel zin in had ik niet. "Oké dan.."

Ik probeerde het een beetje spannend te maken, geen idee of het goed gewerkt heeft. En ook heb ik op schrijffouten gelet, dus nogmaals sorry als er nog eentje in staat. Wat denken jullie dat er gaat gebeuren? Zal Jaimy toch voor Harry vallen of juist niet?

Mijn vijftiende hoofdstuk na zoveel maanden haha! Hopelijk vonden jullie het leuk. Als je nog ideetjes heb mag je me gerust mailen of zo. Ik probeer wel vaker te updaten. 

Vote/geef commentaar?

Liefs Sara! 



This girl is on fire.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu