This girl is on fire. #12

261 21 4
                                    

'Wat doen jullie hier.. Denk je dat ik je niet zie Jaimy?' Holy Crap.. . Ik ging vanachter Louis vandaan. Even bleef ik staren naar Harry. Hij zag er echt goed uit zo. Shirtless. Een korte grijns verscheen op mijn gezicht, maar dan kreeg ik een duw van Louis.  'Eh, ik was mijn contactlens kwijt..' Loog ik tegen hem. Ik was echt slecht in liegen. En dat kon je al horen op de manier ik het zei, of gewoon hoe ik me gedroeg. 'En toen schrok ik van Louis die opeens verscheen voor me, om me te helpen..' Zei ik. 'Heh wat..' Zei hij. Ik keek hem meteen streng aan. 'O ja, en ondertussen heeft ze hem al gevonden..' Zei Louis erna. 'Maar ik ga nu.' Zei ik snel, en rende richting de trappen. 

Ik ging gewoon een eitje gebakken. Maar terwijl zat ik steeds met die woorden van Harry in mijn hoofd. Waarom wil hij met mij uitgaan en nog iemand? Dit vond ik gewoon erg raar.. En uitgaan had ik nooit echt gedaan in mijn jeugd. Nee, dat mocht ik niet van mijn moeder. Maar nu snap ik maar al te goed waarom. Nog steeds weet ik niet wat ik moet gaan doen. En de jongens maken het me er niet gemakkelijker op.. Ik moest gewoon wat gaan doen.

Daarnet vroeg Harry aan me of hij me even kon spreken. Jeez.. Zou het over daarstraks zijn, of juist over dat 'uitgaan' wat ik duidelijk niet mocht horen. Ik zag dan niet veel later de deur openen van mijn slaapkamer. Al de rest van de jongens waren al naar huis gegaan, behalve Louis & Liam. Gelukkig maar was Niall al weg.. Toen ik terug zijn hoofd zag, moest ik aan vanochtend denken. Hij stond daar in zijn boxer, gewoon shirtless. Het zag er echt goed uit. En dan die tattoeages op zijn bovenlijf. Damn..  Maar ik mocht me niet zo laten gaan. Eerst dat met Niall, en nu dit... Hij ging naast me zitten. 'Ik wil je wat vragen..' Vroeg hij aan me. Ik knikte, en slikte. 'Vraag maar.' Zei ik best nerveus. 'Zou je morgenavond met mij, de jongens, de vriendinnen van hun & nog iemand mee gaan naar een club? Lekker uitgaan?' Vroeg hij aan me. 'Oké.. Maar wie is die nog iemand?' Vroeg ik nieuwsgierig aan hem. 'Verassing. Het is een zij, ze wil je echt graag ontmoeten.' Zei hij. Ik knikte maar wat. 'Is goed..' Zei ik. Ik was best opgelucht. Hij begon niet over vanochtend. 

In de club 

Ik had gewoon een simpele roze tanktop met een short aangetrokken en daaronder mijn convers, ze waren wit. Mijn haar had ik gewoon los gelaten, die over mijn schouders heen hingen. Ik had nog mijn oorbellen aangedaan. En voor de rest wat make-up, maar niet overdreven. Ik was echt benieuwd wie mij zo graag wilde ontmoeten. Ik wist nu ook wel wie er aan die telefoon was. Het was dus een meisje. Ik zuchtte zachtjes. Ook was ik benieuwd hoe ik hier binnen ging geraken. Ik was nog niet eens achttien of zo. Dat gingen zij wel oplossen. Ik vond het ook raar. Ik haatte die gasten echt erg veel. En nu, ik ze ken. Vielen ze best mee. Alsnog, ik vind ze best kinderachtig soms. Ik likte kort over mijn lippen heen.

Gelukkig was ik toch binnen. Omdat ze beroemd waren, en mee was met hun, mocht ik ook mee naar binnen. Wat oneerlijk was dit wel eigenlijk. 'Kom, ik zal je even voorstellen aan Eleanor, Perrie & Danielle.' Zei Harry. Ik knikte, en liet me meetrekken. 

Ze waren eigenlijk best wel aardig. En ongelooflijk knap waren ze. Daar was ik best wel jaloers op. Je zou je nog onzeker gaan voelen tussen de meiden. 'En wie is nu dat meisje die me zo graag wilde ontmoeten?' Vroeg ik nieuwsgierig aan Harry. 'Ze zal zo komen, drink anders eerst wat.' Zei hij. Ik knikte. 'Wat raad je me aan?' Vroeg ik glimlachend aan Harry. 'Lust je bier? Of wil je liever een cocktail?' Vroeg hij aan me. Door het licht hier, merkte ik zijn ogen nog meer op. Zijn groene ogen. Je zou er in kunnen verdrinken. Ik schudde de gedachte uit mijn hoofd. 'Eh, doe maar een cocktail.' Zei ik. Hij knikte, en bestelde een cocktail voor mij & een biertje voor hem. Ik lustte bier wel, maar het was niet echt mijn ding. En ik had geen zin om met een kater te gaan opstaan morgen. 

Na een kwartiertje had ik eindelijk het meisje ontmoet die me zo 'graag' wilde ontmoeten. Ik begreep het niet. Alsjeblieft, ik was maar Jaimy. Een dochter van een drugsdealer. Misschien klonk het zo erg, maar het was gewoon zo. Het was Harry's zus. Gemma. En ja, ze was erg aardig. En natuurlijk weer zo knap. Ze had haar vriend ook mee. En tja, schattig waren ze wel samen ja. Maar dan kreeg ik een sms'je. Ik las het snel. 'Je ziet er zo mooi uit in dat shortje, en dat roos topje.' Ik fronste mijn wenkbrauwen, en keek om me heen. Dit was echt vreemd.. Meteen wiste ik het sms'je. 

This girl is on fire.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu