Önümde duran test kitabınını kapatıp açık saçlarımı at kuyruğu yaptım ve kitaplarımın arasında duran uzun süre önce aldığım ama okumaya fırsat bulamadığım için okuyamadığım kitabımı çıkarıp ilk sayfasını açtım.
Bu aptal aşk kitaplarından cidden bıkmıştım.
Beni iyi düşündürmeye yöneltiyorlardı ama öyle değildi.
Sadece bir kaç ay önce hayatımda her şey çok iyi gidiyordu.Justin'leyken mutluydum.
Daha önce hissetmediğim şeyler hissetmiştim.
Hem iyi hemde kötü anlamda.
Kalbimi ilk kıran kişi değildi belkide ama en çok kıran oydu.
Beni tanımadığı zamanlarda okulda üst sınıflardan güzel bir kız arkadaşı olduğunu hatırlıyordum.
Tüm okul onu konuşurdu.Her tenefüs birliktelerdi.
Ve sonra ayrıldılar.
O gün hiç olmadığım kadar mutlu hissetmiştim.Pekala bu kötü bir şeydi ama ben mutlu olmuştum.
Sonra Gabel'ı öğrenmiştim ve hayatımın en kötü bu günüydü diyebilirim.
Justin her kızın dikkatini çekecek türden birisiydi.
Okulda yürürken çöpe attığı su şişelerini bile alan kızlar vardı.
Abartıldığını düşünmüyorum.Bunu yapmayı bile düşündüm.
Ama sonra mesaj attı ve numarası elime geçti.
Oyunu sürdürmeseydim onunla sevgili olamazdım.
Onu öpemezdim.
Şimdi bunlar gerçekleşmişti ve ayrılmış olsak bile bir yanım çok mutluydu.
Bana yaşattıkları için minnettardım ona.
Bu harika şeyleri sevdiğim kişiyle yaşamıştım ve dünyadaki en iyi şeydi.
Gabel'ı hala unutamadığını artık anlayabiliyordum.
Geç anlamıştım.
Onu neden öptüğünün mantıklı bir açıklaması olmazdı.
Yanlışlıkla onu öpemezdi bunu biliyordum.
Bilerek öpmüştü ve bundan pişmanlık duymuyordu.Gabel'ı öptükten sonra gelip beni öpmesi bu anlama geliyordu benim için.
İki hafta önce her şeyi bildiğimi söylediğimde birşey yazamamıştı ve iki gün sonra özür dilerim yazmıştı.