Słowem wstępu

601 37 4
                                    

Witam na odnowionej witrynie dawnego "Drżąc w szkarłacie"!

Jest mi szalenie miło, że mogę gościć Cię, Czytelniku, pierwszy lub kolejny raz.

Rozpoczynając:

"Urojone Słońce" to odświeżona, rozszerzona wersja dawnego opowiadania. Będzie wzbogacona o rozwinięcia pierwotnych rozdziałów (0 - 4/5) oraz kilka drobnych modyfikacji, jednak przewiduję, że tylko nieznacznie odbiegnie treścią od poprzednika. Mimo to zachęcam do zapoznania się z nową odsłoną :)

Jeżeli jesteś tu pierwszy raz, pozwól, że wprowadzę Cię w historię.

Wszelkie informacje dostępne są w rozdziale "Bohaterowie", gdzie możesz znaleźć krótkie biografie postaci z serii Fujimakiego oraz portrety osobowości mojego autorstwa. Zawierają one streszczenie mini książki.

Trudno zaszufladkować to opowiadanie w jednym gatunku literatury, jednak z pewnością jest to romans z fantastyką w tle (zawierać będzie weird fiction, sc-fi) i elementami innych typów, np. komedii.

Fabuła w dużej mierze skupia się na Amai (oc) i Seijuurou Akashich, ale książka obejmuje też:

- Aomine x OC

- Kise x OC

- Midorima x OC

Oraz inne konfiguracje. 

Poprawione rozdziały ukażą się w okolicach października, główny problem stanowią właśnie początkowe notki, które wymagają pracy, reszta pojawi się znacznie szybciej.

Zachęcam do czytania oraz wyrażania opinii w komentarzach, bo zawsze są niezwykle cenne i przydatne.

Pozdrawiam!

Samael

[WZNOWIONE] AKASHI: Urojone SłońceOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz