2.BÖLÜM "Siber Ortama Yolculuk"

515 71 22
                                    

T-shirt ve altında siyah pantolonu çektikten sonra tabancamı ve bıçağımı belime bağladığım kemere taktım.Ardından çantama baktım.

"El bombaları , tamam .."

Dikkatlice kontrol ediyordum.

M4A1'i elimle temizleme hareketi yapıp çantaya koydum.Kemerimin sağ tarafındaki Desert Eagle silahımı kontrol ettim.

Sonra yeleğimin sağ cebindeki bıçağı ve sol cebimdeki telefonu gördüm.

Ardından telefonun titrediğini hissettiğim gibi kendimi yine odamda bulmuştum.

Anka'nın sesiyle iyice kendime geldim.

"Nereye daldın yine patron."

Anka savaşı bitirmek diyince aklıma hemen operasyon gelmişti.Anka'ya dönüp şaşkın bir ifadeyle

"Savaşı bitirmek derken?"

"Clash of Clans'da klan savaşın kalmış,yönetici mesaj yolladı herkes savaşını bitirsin diye..."

"Hasss..Unuttuk lan onu.."

"Yaa patron ciddi misin sen ? Savaşı bitirmek için bugün bir yere gideceksin."

"Okula mı ?"

"Lan okula gidilir mi? Savaşı bitirmek diyorum sen savaş başlatıyosun !"

"Eee nereye gidicez?"

"Seni siber ortama göndericem.İletişim için sıkıntı yapmana gerek yok.Anka her zaman yanında ..Görevin : Savaşı bitirmek !"

Desert Eagle silahımı da kontrol ettikten sonra biraz yürüdüm.Karşıma Savaş çıkmıştı.Uzun boylu.Aşırı kalıplı biriydi.Elinde uzun namlulu silah vardı fakat hızlı davranıp DEAGLE'ı çıkardım.Savaş'a nişan aldım.

"Savaaaaş! Sonun geldi artık.Bittin sen !"

"Patron ! Yapma !"

Tekrar kendime geldim.Savaşı bitirmek diyince benim kafa gidiyo.

"Anka,nereye gitcem ben?"

"Öğreneceksin patron."

"Tamam ben hazırım!"

"Üstüne bir şeyler almayacak mısın?"

"Lan sımsıcak siber ortam.Gerek var mı?"

"Peki sen bilirsin."

"Tamam la.Dur alıp da gelem."

Ne olur ne olmaz diye kazağımın üstüne montu çektim.Kafama beremi elime de parmakları yırtık eldiveni geçiriverdim.Artık hazırdım.Telefonum titredi.Telefonuma baktığımda yine Anka'yı gördüm.

"Hadi sahip.Pc odasında seni bekliyorum."

Montumu değiştirdiğim odadan çıkıp Pc odasına yöneldim.

"Tamam Anka.Hazırım şimdi."

"Önce şu oyun koluna geçip. [X] 'e bas,patron."

Ayakta durmaktan yorulmuş bi'şekilde bilgisayarın başına geçtim.Oyun kolunu elime aldım.Ne olacağını merak ederek [X] 'e bastım.Bir şey değişmemişti.

"Noldu patron.Neden olmadı?"

"Ne biliyim lan ben.Kol bozuk heralde."

"Sabah çılgınlar gibi Pes atıyodun.Kol çalışıyor da ...Bi' dakika. [R1+O] yap bakalım."

ANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin