***Bu bölüm Serhat çok asabi...Kusruna bakmayın. Keyifli okumalar ...
Vote ve yorumlarınızı da eksik etmeseniz ...
*****
"Peki Mr.Alfred.Bizi buraya topladınız.1 yıl önce de Bayburt'da toplanmıştık.Olağanüstü dediğiniz toplantıda yarattım dediğiniz sistem yok oldu.Yıllarca uğraştığınız siber sistem yok oldu!"
"Sanıldı Mr.Bryant sanıldı... Yok oldu sanıldı.Ama aslında yarattığımız siber sistem hala devrede !"
*****
Önünde İtalya bayrağı olan adam ayağa kalktı birden !
"Bu nasıl olur Mr.Alfred ! Anlamış değilim.Bizim İsrail'li dostlarımız Bayburt'u bulamadık diye toplantıya gelmiyorlar.Ama biz aylarca o şehri aradık.Bulduk ve toplantıya katıldık."
"Haklısınız Mr.Romeo.İsrail'li dostlarımız bi'hata yaptılar.Ama konumuz şimdi bu değil !"
İsrailli adam söze girdi hemen
"Haklısınız beyler.Haklısınız..Ama bize de hak verin.Bayburt'u ne GPS'den ne de uydu yoluyla bulamadık.Yüzlerce hackerımız orayı bulmak için seferber oldu lakin Bayburt diye bi' yer bulamadılar."
"Daniellll !!!!"
Bağıran önünde Türk bayrağı olan Vehbiydi.Konuşmaya devam etti...
"Bak Daniel.Sana Daniel diyorum.Dadaş demiyorum."
Herkes Vehbi'nin ne dediklerini anlamaya çalışıyordu.Çevirmenler konuşmayı çevirmeye çalıştılar.
"Çünkiii...Dadaşlığa uygun davranmıyorsun.Bayburt gibi bir ili bulamamış olmanız sizin sisteminizin gevşekliğidir."
"Siz gevşek olmayı -"
Derken Mr.Alfred sözünü kesti Daniel'in.Ve konuşmaya devam etti
"Beyler..Beyler...Göndermeleriniz de bittiyse konuya dönelim artık.Siz burada birbirinizi yerken öbür tarafta ANKA bizi yiyor.."
Masadakiler tabi yine bi bok anlamadılar.Birbirlerinin yüzlerine bakıyorlardı şaşkın şaşkın.Amına koyim bi' kerede bi' şey anlayın daa !
Romeo söz isteyerek (İtalyalı)
"Anka derken Mr.Alfred? Kim bu ANKA ?"
"Geçtiğimiz günlerde NASA Özel Üssüne küçük bi'saldırı oldu.Bazı dosyalar bilmediğimiz bir yere kopyalandı.Ve bu durumun tespiti için son düzey teknoloji kullanıldı.Yani anlayacağınız beyler yarattığımız sistem -bu aralar duyduğumuza göre kendini Anka diye tanıtıyor- tuzağımıza düştü !"
Vehbi söz isteyerek (Türk)
"Hatırladığım kadarıyla bir yıl önce bu sistem gözümüzün önünde çökmüştü.Ve anlattığınıza göre bu sistem hiç bi' siber ortamda varlığını hissettirmezdi.Peki ya siz nasıl oldu da Nasa'da bunu tespit edebildiniz?"
Mr.Alfred'in cevabı geç olmadı
"Size şöyle söyleyim.O sistemi yaratan biz aynı sistemi tekrar yarattık."
Vehbi araya girdi hemen
"Sözünüzü kesiyorum ama Mr.Alfred.Yaratmak felan .. hiç olmuyo.."
Mr.Alfred bi' iç çekerek
"Aynı sistemi tekrar OLUŞTURDUK. Ve önceki sistemden daha profosyonel ve sadece bizim emirlerimizle hareket eden bi'sistem ! Ve bu sisteme verdiğimiz emir şu : Anka'yı ve sahibini bulduğun yerde YOK ET !"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA
Science Fiction... İntikam vakti geldi sahip! Kimseden emir almayan bir işletim sistemi düşünün. Ve size değiyor. Bana değdi. Bakalım n'abıcaz... Topu almış kaleye doğru hızla gidiyordum ki büyük bi' hatayla karşılaştım. Maçın en güzel yerinde bilgisayar hata veri...