3.BÖLÜM "Bindik Bi' Alamete"

369 62 31
                                    

"Bak patron.Bi' daha kendini tehlikeye atarsan senin tahtanı sikerim."

**********

En sonunda Pepe'den aldığım pasla kaleye doğru yürüyordum .Ronaldo'ya sağdan pas verip kaleye doğru koştum.Ama bu sefer Ronaldo bana pas vermedi.

"Ronaldo,bi daha sana pas verenin amına koyim!"

Çok kral adam aslında.Seviyorum hergeleyi...Ronaldo gülümsedi.Pas atmak için gerildi biraz.Pas attığı gibi gelişine vurup doksana golü koymuştum.

Gol sevinci için bayağı bi'koştum.Bu hayvanlar da beni takip ediyordu.Az bi' şey yavaşlasam gol sevinci diye beni ezip geçeceklerine emindim.

Korktuğum başıma gelmişti ama..Belimde bir kol hissettim.Beni yavaşlattı.Sonra birden yere düştüm.Arkaya baktığımda koskoca Real Madrid beni ezmeye geliyodu.

"Ramos,Jamess,Toni ... Yaa Ronaldo abicim sen yapma bari.Altta kalanın canı çıksın mı oynuyoruz."

Ramos lafa girdi

"Tamam la yeter.Gol yicez amına koyim."

Ramos'un sesiyle takım irkildi ama top çoktan bizim kaleye yaklaşmıştı.

Raphael bağırıyordu

"Allahını seven defansa gelsin!"

Baktım kimse gitmiyor.Vay arkadaş.Neyse ben giderim.Pis herifler.

Defansa doğru hızla koşmaya başladım.

"Adana .. Adana.. Adana merkez..Patlıyo herkes ...."

Lann ..Bu ses bi' yerden tanıdık geliyor yine.

Telefona baktım.Yine gölge adam..Aslında siber ortamda her türlü bana ulaşabilirdi ama görüntüsünü mü göstermek istiyo anlamadım ki.Nasıl bi' sapıksa artık.

"Alo söyle Anka'm"

"Patron bugün direksiyon sınavın vardı unuttun mu?"

"Ulan yaa.Niye şimdi söylüyorsun."

"Daldın oyuna abicim .Ben nabim."

"Hee..Beni yollasana.."

"Nereye yollim??"

"Bursa'ya işte oğlum."

"Abi saçmalama ya."

"Olum gmailden felan yolla işte."

Kaşımı gözümü oynattım.Dilimi çıkardım.Sağ gözümü kırparak

"Hadi hadi..Yaparsın sen..Siber ortamın yakışıklı sistemi.."

"Off abi..O iş zor bak."

Göz kırparak

"Ama sana BUDO'dan bilet aldım."

"Ooo cansın cann.Parasını ?"

"Verdim abi..Verdim.."

Sonra Anka içinden söylenmeye başladı.

"Ulan siber sistemim lan ben.Adamın ayakçılığını yapıyoz iyi mi.La biletini alıyorum bari parasını ver."

"Anka...Duyuyorum ama.Kısmadım sesini.."

"Neyse alıyorum seni odaya ..."

**********

"Hazırsan başlayalım delikanlı."

ANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin