13.BÖLÜM "KALPSİZ YANKI"

133 18 2
                                    

"Serhat evde yoktu. Yankı'yı aldık. Gidiyoruz."

Kulaklıktan ses geldi.

"Nereye gidiyorsunuz lan. Serhat'ı da bulup sıkın kafasına! "
"Ama efendim.Serhat evde yok! Bide salonda başka bir robot vardı. Oyuncak gibiydi almadık."
"Ankaaağğ."
"Ne Anka?"
"Anka'nın içinde olduğu robottur."
"Oo harbi lan."
"Lann??? "
"Pardon efendim. Bir anda şaşırınca ağzımdan çıkıverdi."
"Senin ağzını yüzünü sikerim. Neyse Anka içinde olmadıkça bir işe yaramaz.Üsse gelin. "
"Emredersiniz efendim. "

**********

Anka paraların içinde yüzmeye devam ediyordu. Kağıtların içinde çılgınlar gibi hareket ediyordu.

"Paraların içinde kaç dakika nefesimi tutacağım bakalım. "

Diyip paraların içine daldı. En dibe kadar yüzdü.Yüzdükçe çeşit çeşit banknotlar görüyordu." Saç saç saç saç... " sesleri geliyordu derinliklerden... Saatler sonra paraların içinden çıktı.

"Vay arkadaş. Resmen insan gibi nefesimi tutmaya çalıştım. Siber sistemin nefesimi olur arkadaş. Yaptığım araştırmada buralardan bir yerlerden para aktarımı olmuştu."

Diyip tekrar paraların içine daldı. Küçük bir delik buldu havuzun içinde. Yüzerek deliğe girdi ve hızla delikte ilerledi. Uzun bir boru içinde yüzüyordu.Sonra başka bir delikten dışarı çıktı. Girdiği yerde Türk Liraları varken çıktığı yerde dolarlar vardı. Yüzerek havuzun en üstüne çıktı. Havuzdan çıkıp başka bir banka hesabının içine girdiğini anladı. Ana bilgisayara yaklaştığında gördükleri karşısında şok oldu.

"Mr. Alfred"

Yazıyordu ve altında hızla yükselen rakamlar.

"Mr. Alfred ha ?"

Dedi. Düşünmeye başladı. Kendi kendine sesli sesli konuşuyordu.

"Neden fakir insanlardan çalıyordu ki. İhtiyacı da yoktu. İstediği yerden para kazanabilirdi. Zaten böyle bir şeyi de yalnızca Mr. Alfred yapabilirdi. Kendisi teknolojide çok üst düzeydeydi. "

Arkasını dönüp hızla artan paralara baktı. Aklından orayı patlatmak geçti. Büyük bir zarar verebilirdi belki. Ama neden fakirlerden çalıyordu.

"Lann. Koskoca şirketler sahibi neden fakirleri soyar ki? Beni buraya getirmek mi istemişti? Ama neden? Serhat ! "

Siber robot yere yığıldı. Bir anda Serhat'ın bilgisayarına girmişti. Kamera kayıtlarına baktı. Eve giren adamları gördü. Yine kamera kayıtlarından Serhat'ın kahvehaneye gittiğini gördü. Rahatlamıştı fakat Yankı'yı kaçırmışlardı.Kameraları izlerken Serhat'ın apartmana girdiğini görüp kapıyı açtı. Serhat şaşkın şaşkın merdivenlerden çıkıp eve girdi.

"Selamün aleyküm Anka."
"Aleyküm selam patron."

Serhat salonda duran Anka robota baktı. Hareketsizdi.

"Burdayım patron."

Serhat bilgisayar odasına girdi.

"Ohaağğğ.Yankı nerde ?"
"Kaçırdılar."
"Öhhh..Ne ara?"
"Sen evden çıktıktan 5 dakika sonra eve giriş yapmışlar. Dur izleteyim."

Anka ekranda kamera kayıtlarını izlettirirken

"Yuh ama. Zile basmış. Açmışlar kapıyı."
"Patron onu geçtim. Kapının önüne gelip zile basmış mal adam."
"Ulan yaa. Ne güldüm ona.hahha"
"Lan patron. Yankı'yı kaçırdılar."
"Eee.."
"Seni de öldürebilirlerdi.Verilmiş sadakamız varmış."
"Yok."
"Ne yok?"
"Verilmiş sadakamız yok."
"Ciddi misin?"
"Tabi lan.Yıllardır tek kuruş sadaka vermedim. Vermek lazım. "
"Verelim patron. Ahh be Yankı'yı kaçırdılar. Tekrar tamir edip bize düşman edecekler."
"Bi sikim yapamazlar Anka. "
"Ha?"
"Bişey yapamazlaaar."
"Nasıl yani."
"Ankacığım şöyle ki."

ANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin