Dar bir koridorda ayak sesleri yükselmekteydi.Üç adam koridorda yürümektedir.Arkadaki iki adam öndeki adamı takip ederler.Öndeki adam koridorun sonundaki kapıdan içeri girer.
İçerde bilgisayarlarda uğraşan adamlar işleriyle o kadar ilgilenmektedirler ki patronun içeri girdiğini bile anlamazlar.Mr.Alfred'in yanındaki adam öksürerek oturan adamların dikkatini çeker.
Ayağa kalkmaya çalışırlarken Mr.Alfred el hareketiyle "oturun" işareti yapar ve adamlara döner.
"Bu sefer olacak değil mi?"
"Evet efendim.Anka kendi ayaklarıyla sistemimize girdi.Artık ona çıkış yok."
Yüzünde tebessüm olan Mr.Alfred soldaki adamına döner.
"Hira n'oldu ?"
"Efendim.O iş de halloldu.Her şey planladığınız gibi gidiyor."
**********
"Ben de gelicem !!!"
"....."
"Ankaaa.Lan Ankaa. Amına koyim Anka. Amına koyim !!"Anka'nın gittiğini anladığımda telefonum titredi.Arayan Hira'ydı.
"Alo aşkım."
"Söyle bebeğim."
"Sesin kötü geliyor.Bir şey mi oldu ?"
"Anka..."
"Noldu Anka'ya? Başına bişey mi geldi yoksa !"
"Tek başına gitti.Nereye gitti bilmiyorum.Nereye gideceğim onu da bilmiyorum !"
"Bana gel."
"Ne ? Sana mı ?"
"Evet Serhat.Hava çok fırtınalı ...Korkuyorum Serhat.Bu gece yanımda kalsan?"
"Tamam .. Tamam ... Korkma .. Geliyorum hemen .."
**********
Arabada iki adam oturmaktalar.Dışarda şiddetli yağmur yağmakta.Arabada saklandıklarından silecekleri hareket etmez.Yandaki adam sorar
"Şimdi ne yapıyoruz ?"
Şoför koltuğunda oturan adam yerdeki su birikintisi üstüne hızla düşen damlalardan gözünü alır ve belindeki silahı çıkarır.Yanındaki adama bakar gözlerini kısarak
"Serhat buraya gelirse hem onu hem de sevgilisini öldürücez !"
"Neden kendi evinde öldürmüyoruz ?"
"Serhat ordayken o eve girmek kolay değil.Hem gözlerinin önünde sevdiğini öldürünce ölmekten beter olacak !"
Konuşurlarken karşıdan gelen arabanın farları gözlerini alır.Koltukta aşağı eğilirler.Son model Fluence'den inen Serhat koşarak apartmana girer.
**********
Hira koltukta otururken zil çalar.Koşarak kapıya gider.
"Kim o ?"
"Ben."
"Kimsin ?"
"Serhat ! Serhat !"
Hira kapıyı açar.Ve Serhat'ın üstüne atlar aniden.Serhat Hira'nın bu hareketini hiç beklememesine rağmen halinden memnun öpmeye devam ediyordu.Kapıyı ayağıyla kapatan Serhat Hira'yı öperek içeri sokar.
"Ayakkabıları çıkarsaydık en azın-"
Sesi Hira'nın dudağını dudağına değdirmesiyle kesilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA
Science Fiction... İntikam vakti geldi sahip! Kimseden emir almayan bir işletim sistemi düşünün. Ve size değiyor. Bana değdi. Bakalım n'abıcaz... Topu almış kaleye doğru hızla gidiyordum ki büyük bi' hatayla karşılaştım. Maçın en güzel yerinde bilgisayar hata veri...