Derken yere yığılır.Boğazını tuttuğu sağ eli de yere yatar.Gözleri biraz açılır.Ve tekrar ağzını kımıldatır.Gözleri kapanırken...
"Seni seviyorum..."
Serhat yere yığılırken Serhat'ı vuran adam baştaki adama "tamamdır" anlamında onaylama işareti yapar.Baştaki adam da ona karşılık kafasını sallar.
Sandalyede Hira elleri ve kolları bağlı bağırmaya çalışır.Ama sadece "ımm ımm" sesi çıkarabilir.Bağırırken oturduğu yerde bayılır.
Baştaki adam telefonu açar ve Mr.Alfred'in adamını arar.
"Serhat mekana geldi."
"Yakaladınız dimi?"
"Şuan baygın bi' şekilde yerde yatıyor."
"Kız ve Serhat'ı aldık."
"Sıra Anka'da !.."
"Şşş...Ama Anka'yı yakalamak kolay olmaz beyler !"
Bu ses deponun kapısından geliyordu.Baştaki adam Mr.Alfred'in adamıyla telefonda konuşurken Mr.Alfred'in adamı da bu sesi duyup
"Noluyo orada ?"
"Bi' problemimiz var.Yardıma ihtiyacımız olabilir.Şimdi kapat-"
Derken karşılarındaki robot adamdan gelen bıçakla telefon yere düşer.Baştaki adam korkarak karşısındaki robota döner.
"Sen kimsin be !"
"Aradığınız adamım."
"Anka ?"
"Benim ismimi o pis ağzına alma."
"Se-se-sen na-na-nasıl ..."
"Çok soru sorma be güzelim.Serhat'ı ve kızı alıp gidicem.Beni yormayın daa."
Baştaki adam diğer adamlara bakar.Diğer adamlar da biraz endişelidirler.Baştaki adam diğer adamlara bağırır.
"Şu robotu yok edin çabuk !"
Kapıdan da diğer adamlar ellerinde otomatik silahlarla girip Anka'ya ateş etmeye başlar. Anka çok hızlı hareket eder. Kurşunlardan hızla kaçar. Anka'nın arkasından gelen iki robot Serhat'ı ve Hira'yı depodan çıkarır. Anka kollarındaki silahlarla adamlara ateş eder. Hızla hareket edip tüm adamları yere serer. Koşarak bu işi yaparken bi' kaç adamı da yumruğuyla indirir. Kalan adamlara seslenerek dövmeye devam eder.
"Çok yavaşsınız beyler...Çok..."
Tüm adamlar yere yığılır.Sadece baştaki adam kalır ayakta.Anka baştaki adamın yanına gelir.Adam korkudan altına işemiş...
"Lü-lü-lütfen bana bişey yapma...Ne istersen yaparım."
"Ne istersem yapar mısın ?"
"Tabi..."
"Şaap..."
"Ne yapim ?"
"Immmm..."
Adam biraz sevinir..Anka'nın ne isteyeceğini merak ederek.
"Evet ne yapmamı istersin ?"
Anka adama gülümser.Adam da ona gülümser.
"Sen benim istediklerimi yapamazsın be gülüm !"
Diyip adamın sol yanağına hızla tokat atar.Adam yere yığılır.
**********
Kamerada depo izlenmektedir.Mr.Alfred ve adamı ekranı izlemektedirler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA
Science Fiction... İntikam vakti geldi sahip! Kimseden emir almayan bir işletim sistemi düşünün. Ve size değiyor. Bana değdi. Bakalım n'abıcaz... Topu almış kaleye doğru hızla gidiyordum ki büyük bi' hatayla karşılaştım. Maçın en güzel yerinde bilgisayar hata veri...