******ANKA'NIN TANITIM VİDEOSU "TANITIM BÖLÜMÜ"NDE VARDIR.AYRICA BU BÖLÜMÜN MULTİMEDYASINDA VARDIR :) İYİ SEYİRLER VE KEYİFLİ OKUMALAR ...
-Patron
Ellerime batan cam parçalarına aldıramıyordum.Yumruk atmaya devam ettim.Kanlı ekrana yumruk attıkça ekran gözümde bulanıklaşıyordu.Hatta her yer bulanık gözüküyordu.Ellerim kanlar içerisindeydi...Kaç tane yumruk attığımı bilmiyorum.En son yumruk atarken dengemi kaybedip yere düştüm...
"Ankaaaaaağğğğğ...."
YER : SİBER ORTAM
"Öhhh..Başımmm..Ulannn.Uhuuuu.Yeaahhh babyyyy....Nerdeyim lan ben ?"
"Günaydın koca bebek."
"Koca bebek mi ?"
Anka etrafına bakar.Etraf kendi siber ortamı gibidir.Ama biraz daha kızıldır.Kötü siber ortam düşünün işte...
"O nasıl bir sıfattır ya..Koca bebek kadar saçma bi' sıfat tamlaması görmedim.Bebek diceksen koca deme.Koca diceksen bebek deme adam felan de..."
Anka hızla ayağa kalkar.Karşısında kendisine benzeyen gözleri kırmızı biri vardır.Daha çok korkutucu gözükür bu kişi.
"Ulan Anka ne pis geyiğin varmış.Ağız tadıyla konuşturmuyosun."
"Sen kimsin la dangalak."
"Ben mi kimim ?"
"Yok ben kimim?"
"Sen Anka'sın ben Yankı.."
"Yangın mı?"
"Yankı Yankı.."
"Lan Yankı diye isim mi olur.Bi' de benim ismime benzetmeye çalışmışın.Pislik herif."
"Anka diye isim mi olur lan asıl."
"Lan anka için kitaplar yazılır be.Yankı ne ?"
"Kesin lan artık !"
Bu ses...Mr.Alfreddi.Anka bi'an duraksadı.Savaş sevmiyordu Anka.
Ses yukarılardan bi' yerlerden geliyordu.Anka yukarıya sağa sola baktı.Anka'nın sesini arayan Serhat gibi kalmıştı resmen.
"İstediklerimiz olana kadar bu savaş bitmeyecek beyler. Ve yarattığım bu canavar bizi her savaşta galip edecek. Barış istemiyoruz beyler. Barış istemiyoruz... Bu savaşta ne kadar kan olursa o kadar çok kazanırız... "
Anka yine Alfredin sesiyle kendine geldi.
"Burdayım eski dostum ! Ama sen beni göremezsin...Boyutumuza erişemiyorsun diyelim.."
"Alfred şerefsizi..."
"Eski dostum Anka...Tanıştın mı Yankıyla ?"
"Serhat burda olsaydı ikinizin de amına koyim derdi."
Araya Yankı girdi
"Efendim Anka ne diyor.Anlamıyorum ben." -Yankı
"Boşver Yankı.Anlaman gerekmiyor." -Alfred
"Bak yaa gerizekalı küfrü de bilmiyor tipini siktiğim." -Anka
Ortam bi'anda kapkaranlık oldu.Tekrar aydınlık olduğunda Yankı kaybolmuştu.Sadece Anka vardı.Ve Mr.Alfred'in sesi...
"Evet Ankacığım.Seni yakalamak kolay olmadı.Hatta senin varlığını bulmak için aylardır uğraşıyoruz.Ama en sonunda Yankı sayesinde seni yakaladık.O gerizekalı arkadaşın bir şeyler biliyorsa seni kurtarır.Ama söylediğim gibi gerizekalı olduğu için yapacağı pek bir şey yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA
Science Fiction... İntikam vakti geldi sahip! Kimseden emir almayan bir işletim sistemi düşünün. Ve size değiyor. Bana değdi. Bakalım n'abıcaz... Topu almış kaleye doğru hızla gidiyordum ki büyük bi' hatayla karşılaştım. Maçın en güzel yerinde bilgisayar hata veri...