"Ankaa orda mısın ?"
Cevap gelmemişti.Ama yerdeki küller...
"Küllerimden doğmama yardım et Patron !"
"Edeceğim dostum edeceğim...Sana bunları yapanlara yaptıklarını ödeteceğim ! Seni bulmadan ölmek bana haram olsun !"
**********
Yeni bilgisayarı odaya kurduktan sonra oyun kolunu da takmıştım.Eski kol hala çalışıyordu.O kadar oyunda bozulan kol ortalığı yakıp yıkarken sapasağlam kalmıştı.
Anka gelir umuduyla PES'i açtım yine.Topu almış hızla kaleye gidiyordum ve bi' hata olmasını bekledim.Ama olmadı.Ben de gol atmak istemedim.Kapattım oyunu.
"Önce şu oyun koluna geçip. [X] 'e bas,patron."
Aklıma oyun kolunda yaptığım bazı komutlar gelmişti.Hiç bir türlü bi' yere gidemediğimde en son start'a basıp masaya koymamı söylemişti Anka.Peki o zaman kolun işe yaramadığını düşündüğü halde neden starta başlatmıştı.Start.. Başlangıç...
"Küllerimden doğmama yardım et Patron !"
Yeni bir başlangıç gibi mi acaba? Peki o zaman ...Start'a basayım.Start'a bastığımda hiçbir şey değişmedi yine.Çok sıkıcı olmaya başladı bu durum.Anka nasıl gönderiyordu ki beni oraya.Ankayı kurtarmam gerekiyordu.Bi' dakka bi'dakka !.. Anka beni istediği yere gönderiyorsa komutları da biliyordu.Yani o gün beni Counter'a yollarken sırayla verdiği komutlar tesadüf değildi.
"Önce şu oyun koluna geçip. [X] 'e bas,patron."
"Sabah çılgınlar gibi Pes atıyodun.Kol çalışıyor da ...Bi' dakika. [R1+O] yap bakalım."
"Neyse starta bas.Koy yerine, olmicak galiba."
Evet .. Evet..Sıra böyleydi..Önce [X]'e bastım.Sonra [R1+O] ve en son START !
Uhuuu.Beynimde yine bi' sıcaklık hissettim...Dengemi kaybediyordum.Galiba yere düşecektim....
"Ankaaaağğğğğ..."
Yerler kaygandı yine...Iceworld'e mi geldim lan yine...Sonra futbol sahasındaydım...Ardından hızla değişen ortamlar...Her türlü ortam hızla değişiyordu.O kadar hızlı değişiyordu ki.Sanki hızla hareket eden bir şeyin üstünde ayakta kalmaya çalışıyordum.Ama düşmemiştim yine de...Sonra her yer yeşil yazılı ortama döndü.Artık ortam değişmiyordu.Acaba o ortamama mı gelmiştim en sonunda...Önümde bi'kapı gördüm.Kapının üstünde bir yazı :
"Dikkat Labirent Çıkabilir.Nihahahahaha"
"Ne lan bu...Labirente mi çıkıyormuş burası ?"
**********
"Efendim.Anka'nın sahibi siber ortama giriş yapmış."
"Nasıl ? Nasıl yapmış lan !"
"Bilmiyorum Efendim."
"Lan bi' insanın siber ortama kendi yöntemleriyle girmesi imkansız !"
"Efendim.İkimiz de biliyoruz ki imkansız değil.Ama bunu yapan biri normal biri olamaz.Binlerce boyuttan geçip siber ortama giriş yaptı.Anka'yı kurtarma ihtimali yüksek olabilir."
"Hayır Yankı.Hayır.O gerizekalı labirenti geçemeyecek ! Geçemeyecek anladın mı ? Geçemeyecek !"
**********
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA
Science Fiction... İntikam vakti geldi sahip! Kimseden emir almayan bir işletim sistemi düşünün. Ve size değiyor. Bana değdi. Bakalım n'abıcaz... Topu almış kaleye doğru hızla gidiyordum ki büyük bi' hatayla karşılaştım. Maçın en güzel yerinde bilgisayar hata veri...