Başlangıç (Catherine 2)

19 0 0
                                    

Bütün bu kaos ve hengameden yaklaşık kırk beş dakika sonra saatler 24.00'ü gösteriyordu. Şimdiye kadar Catherine ve kriz geçiren adama odaklandığımızdan, kafedeki diğer insanların neler yaptığını, örneğin korkudan olduğu yerde donup kalan orta yaşlı kadını, çığlıklar atan genç kızı ve onu sakinleştirmeye çalışan erkek arkadaşını, koşuşturup duran garsonları ve en önemlisi çevresinde yaşananlara hiçbir tepki göstermeden soğukkanlı bir şekilde izleyen ve daha sonra tekrar fokuslanacağımız gizemli kişiyi anlatmadık.

Geçen kırk beş dakikanın ardından tahmini yarım saat daha sonra adını hiç söylemediğimiz kriz geçiren genç, yani Murat; önce zorlanarak gözlerini açtı ve birkaç kez kırpıştırdıktan sonra ağır hareketlerle başını sağa çevirdi.
Yaklaşık doksan derecelik açının kapsadığı alanda, bulunduğu acil servis odasının kapısı, koridora bakan, jaluzileri yarı açık büyük bir pencere ve hemen yanında bir serum askısı görebildi buğulu bir bakışla. Pencereden gördüğü birkaç kişiden birine diğerlerine baktığından daha uzun baktı.

Hafızası onu rahat bırakmadığından kafedeki gibi tanıyan bir bakış değildi bu. Yine de bilinçaltı görevini yapıyordu. Bir hastane odasında olduğunu anlayabilmişti ama oraya neden ve nasıl geldiğini hatırlayamadı. Sonra başını ilk seferkinden daha hızlı bir şekilde sola çevirdi. Yine birkaç hastane demirbaşı ve sağlık cihazından sonra köşede bir sandalyede uyuklayan Catherine'i gördüğünde gözleri faltaşı gibi açıldı. Önce hayal gördüğünü sandı ama gerçekten onun Catherine olduğunu anlaması yarım saniye sürdü.

Catherine son anda verdiği kararla, onunla acil servise kadar gelmiş, görevlilere tanıdığı biri olduğu yalanını söyleyerek çıkarıldığı yoğun bakım servisinde ona refakatçi olarak kalmıştı.
Yorgunluğa da daha fazla dayanamayıp uyuyakalmıştı.

Aslında biz bu genç adamın ne yaşadığını ve onun aslında Murat'ın bedeni değil, o bedene giren Murat'ın ruhu olduğunu biliyoruz.

Murat tam Catherine'e seslenecekti ki ilk gördüğü andaki şaşkınlık beyninde sanki ani bir şok dalgası yarattı ve tekrar baygınlık geçirip başı yastığa düştü...

Gezgin ruhlu Murat'ın Catherine'i nereden ve nasıl tanıdığı sorusunun cevabı ilerleyen bölümlerde.

Devam edecek...
Keyifli okumalar, kalın sağlıcakla.

Gezgin RuhlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin