Tarih: 27 Ekim 2010
Yer: ABD, Los AngelesKoma uykusundaki yarı cansız bedeni yerinden taşımaya çalışıyordu garip görünüşlü bir adam. Yetmiş kiloluk beden ise kanepenin üzerinde öylece hareketsiz yatıyordu. Yerinden oynatmak ve bir ceset torbasına koymak adam için pek de zor bir iş değildi. Zira güçlü kuvvetli biriydi.
Bedenin bulunduğu oda elbette Lorenzo'nun L.A'daki evinin salonu, beden onun bedeni ve taşıyan da Mr. Jason'du şüphesiz. Kanepede yatmış uykuya dalmak üzereyken yakalamıştı onu, önce baş ağrıları sonra baygınlık ve ardından ruhunun bedeninden ayrılıp gitmesi olayı. Mr. Jason ise onu uzun zamandır izliyordu zaten ve gerçekleştiği anda müdahale etmek için tetikte bekliyordu. Çünkü o bir "Takipçi"ydi. Lorenzo'nun ruhu vücudunu terk ettikten birkaç dakika sonra girmişti odaya ve şimdi bu bedeni güvenli yere taşımalıydı.
Bu yer şehrin dışında, terk edilmiş, eskiden fabrika olarak kullanılan, şimdilerde boş, virane, yıkık dökük ve şehirlerarası otoyoldan birkaç kilometre kadar içeride -görünüşte- eski bir binaydı Mr. Jason Lorenzo'nun bedenini en geç bir saat içinde, kimseye belli etmeden ve elbette zarar görmeden evden çıkarıp bu yere getirmeliydi. Nitekim öncesinde planını yapmıştı. Sadece uygun anı bekliyordu ve o an şu andı.
Daha önce apartmanın kapısına kadar geri geri yanaştırdığı arkası kapalı 90 Model Chevrolet kamyonet çalışır vaziyetteydi ve bir "Master" olan yardımcısı da ortalığı kolaçan etmekle görevliydi. Öncesinde de şüphe çekmemek ve eşya taşıma süsü vermek için birkaç eski eşya yüklemişti kamyonete. Zaten civarda Mr. Jason'ı tanıyanlar ya da tanıdığını zannedenler onun -gerçekte amacının ne olduğunu bilmiyorlar ve tuhaf ama sıradan bir vatandaş olarak biliyorlar- davranışlarına ve neler yaptığına bir türlü anlam veremiyorlar, bu yüzden de sorgulamıyorlardı. Işine civardan kimse karışmadığı için rahattı Mr. Jason. Lakin yinede tedbiri elden bırakmamak gerekiyordu.
Master ile yola koyuldular ve sürpriz birşey olmazsa tam vaktinde yetiştirebilecekti emaneti yerine...
Bu bölüm biraz kısa oldu ama bundan sonraki bölümler daha bir heyecanlı ve daha fazla aksiyon içeriyor.
Keyifli okumalar, sağlıcakla kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gezgin Ruhlar
Fantasía"Onlar" sıradan insan değil ve artık asla sıradan olamayacaklar. Ya en mükemmel hale gelecekler ya da yitip gidecekler bilinmeze.