Hemen koşarak Nisanın odasına gittim. Ama gördüğüm manzara tam bir hayal kırıklığıydı. Nisan odada yoktu !!!
S: Nisan Nisaaann nerdesin ?
A: Sinann.ne oldu? Nisan nerede?
S: Yok.
A: Ne?
S: Nisan yokkk.
Ablam koşarak güvenliğin yanına gitti ben de peşinden gittim.
A: Ya merhabalar son 24 saatin kamera kayıtlarına bakabilir miyiz?
G: Tabii. Çıkış kapısı önündeki kamera değil mi?
A: Evet. Çabuk olursak. Önemli biraz da.
G: Uyy kız kaçırma olayı mı yoksa?
S: Kardeşim hadii.
G: Tamam pardon. Bakıyorum.
S: Ben de bakayım.
15 dk sonra:
S: Aa bu işte. Kim kaçırmış? Bu adam aynı Can. Yaktım seni Can yaktımm.
A: Eee tamam sakin olalım ve hemen polisleri arayalım. Sinan hemen arabaya koş. Ben izin işini halledip gelicem. Hadi hızlı ol.
S: Tamam sen kendi arabanla gelirsin. Berzana da haber ver.
A: Ayy olmazz.
S: Ablaaa
A: Sonra konuşuruz hadi koş arabaya. Ya da durr. Ben izin işini telefonla da hallederim.
S: iyi hadi gel.
Ben bir yandan araba sürerken bir yandan da etrafa bakıyordum. O sırada da ablam biriyle konuşuyordu. Telefonu kapattıklarında ablama baktığımda:
A: Sinan. Ee bizim bu Mete var ya hani
S: Ee ne olmuş ona.
A: Hani o hacker ya Nisanın yerini ona sordum. O da telefon sinyali ile buldu. Nisan havaalanındaymış Sinan.
S: Nee !!! Off o pislik herif onu kandırmış olmalı. Hangi havaalanındalarmış ?
A: Atatürk Havaalanındalar. Hadi çabuk sür.
S: Tamam.
Ondan sonra gaza yüklendim. Kaç tane kırmızı ışık geçtim bilmiyorum ama aklımda olan ne kadar trafik cezası gelmesinde değildi. Aklımdaki tek şey Nisandı. Önümdeki arabaların kenara çekmesi için kornaya basarken bir yanda da Allaha yalvarıyordum.
S: Çekil arkadaşım yaa. Allahım ne olur. Ne olur bir yere gitmesin.
A: Sinan tamam sakin. Bir şey olmayacak merak etme. Siz de çekilin yaaaa. Arabalar kenara çekmeyince ablam arabadan indi ve önümüzdeki arabalara bir şeyler söyledikten sonra arabaya bindi o arabaya binince önümüzdeki arabalar kenara çekmeye başladılar.
S: Ne söyledin ?
A: biraz daha çekmezlerse arabada doğum gerçekleşeceğini :)
S: Sağol.
Ve yine gaza yüklendim. 15 dk sonra oraya ulaştım ve arabadan indikten sonra koşarak içeri girdik.
A: Meteye sordum. 12.30 uçağıydı ve...
S: Berline mi gidiyor o uçak?
A: Evet. Üzgünüm Sinan. Aaa mete arıyor.
Konuştuktan sonra...