S; Nisan yüreğimi ağzıma getirdin bunu mu tartışıcaz şimdi? Hadi gel arabayı şurdan alalım da. Gidelim sonra yeni evimize aa pardon evine.
N: Evimize mi? Eee şey hocam ...
S: Efendim Nisancım efendim.
N: Valla evimiz falan. İyiymiş.
S: İyi miymiş?
N: Eee şey siz benden hoşlanıyorsunuz ve evimiz dediniz. Ama benim duygularım. Buna hazır olmadığımı hiç düşünmediniz mi?
S: Nasıl yani hazır deil misin ? Aaa o zaman hadi bunları kahvaltıda konuşalım.
Nisan:
Ayyy inanamıyorumm. Sinan hoca bana "Seni seviyorum. " dedi. Neyse ben bu sözü söyledikten sonra biraz ekşidi ama olsun. O Çılgın Sinan halleri geçsin biraz. Ayy ben bunu hemen Aylacığıma anlatmalıyım. Acaba nasıl tepki verecek. Ve tabii bana taktik vermesini isteyeceğim. Onlar da Berzan abimle ne yaptılar acaba ? Bu akşam vaktim olursa arayayım barii. Ben bunları içimden geçirirken bi baktım kahvaltı yerine gelmişiz.
N: Ee hocam inelim hadi. Ayyy var ya karnım da çok acıktı. Hocam. Hocaaam. Ne zaman inicez ?
Dedikten sonra tam kapıları açıcaktım ki sinan tüm kapıları kilitledi.
N: Hocam açar mısınız? Ya neden böyle yapıyosunuz?Yani ben gerçe-
S: Nisan cevap verirsem susucak mısın?
N: Ayy hocam sonunda konuştunuz. Var ya ben de dilinizi falan yuttunuz sandım korktum. Ayyy iyi ki ko-
S: Sus Nisan sus. Arkada Can herifi var. Bizi takip etmiş pislik herif. Bak Nisan o herifle bir daha konuşmayacaksın. Nisaaann yüzüme bak. Bir daha o herifle görüşmeyeceksin. Yoksa çok fena olur. Bak ben de bundan korkuyordum. Sana, bana,bize takmasından korkuyordum. Eğer devam ederse seni kaçırıcam.
N: Nee hocaaam.Siz beni koruyor musunuz?
S: Eee Evet Nisancım. Sevgiliyiz ya YALANDAN.
işte bu söz benim kalbime hançer vurmasına neden oldu. Sinan diye bir şey yoktu. Aylaaa nerdesiin ?
N: Tamam hocam.
Sinan :
Valla Nisancım eğer sen bana bunu yapıyorsan benim de sana bu yaptığımı fazla görme seni seviyorum ama intikam duygusu şu an fazla basıyor tatlım kusura bakma. Neyse Can 1-2 kere bakındı gitti. Bundan sonra da indik. Nisanla beraber Menemen yedik. Çay falan içtik. Sonra tekrar yola çıktık. 30 dk sonra eve vardık ama Nisana bir sürpim var. Arabadan indik. Kutuları Nisanın evine götürdüm. Kapıyı açtı. Vee Nisanın üzerine bir köpek atladı.N: Sinaaan bunu buraya sen mi getirdin.
S: Eveet bir ev arkadaşı iyi olur diye düşündüm.
N: Teşekkürler sinan.
Dedi ve yanağıma bir öpücük kondurdu. köpek tam Nisanın seveceği türden bir köpekti (Terrier)----multimedya-
S: Önemli deil. Ee hadi gel biraz toparlayalım evini eşyalarını bu gece bende kal. Yarın da işten sonra sana harika bir sürprizim olucak.
N: Ay hocam gerçekten çok teşekkür ederimm. (Yanağına öpücük kondurur.) Tüm bu şeyler için.
Sinan:
Ayy bu kız beni delirtiyor resmen. Amaa asıl sürpriz benim evime gittiğimde başlayacak. Hadii bakalım gelsin sürprizler. Yarım saat sonra eşyaları düzene soktuk.