BİR KAHVALTI MACERASI

508 36 4
                                    

S: Çook basit Nisancım 2 kahvaltı ve sinema.

N: Pekiii. O zaman yarın kahvaltııııı.

06.00

N: Ayy var ya Sinan benim bu yaptığım kahvaltıya BAYILACAK. Yanii dün yaptıklarımdan sonra yapacaklarım az bile. Ee tabii öyle müthiş ötesi bir kahvaltı için de ben bir adet uykusever olarak sabahın bu kör saatinde kalkmam gerekiyordu. Ben de 3 alarm kurarak da olsa uyandım. Dün gece Sinan uyuyana kadar bekledim. Ee uyuduğundan emin olduğumda da başucuna su koyduktan sonra Sinanın evinin anahatarını aldıktan sonra evime gidip uyudum. Veee işte alarmlarım sayesinde erkenden kahvaltı yapmak için uyandım. Ve yapacağım değişik tariflerin malzemelerini almak için markete gittim. Ve malzemeleri aldıktan sonra Sinan hocanın evine gittim. Ve internetten baktığım pancake tarifini yapmaya başladım. Tarifi yaptım ve pişirmeye başladım. Pancake yapması zor tabi. 10 tane yaptım. Pancake yaparken arada rafadan yumurtayı da yaptıktan sonra kendi evimden getirdiğim kahvaltı takımına yaptığım kahvaltıyı yerleştirdim. Küçük şirin kaplara da bal koydum. Gerisi zaten kolaydı. Peynir,zeytin,domates ve salatalıkk. Şimdi geriye kalan tek şey portakal suyu. Ama ortalığı batırmazsam gene iyi. Portakalı da İzmirde olan portakal bahçesinden getirdim. Portakal sıkacağını da Sinanın mutfağından buldum. Vee portakalları sıkmaya başladım. Tabi sıkacağın sesiyle de Sinan uyandı tabii.

S: Nisaan.Yaa hastayım ben ya hastayım. Bana saygın yoksa bari hastaya olsun yaa. Dur tahmin ediyim mutfaktasın ve ya her yeri batırdın ya da her şeyi kırdın. Di mi Nisan? Bekle bekle geliyorum bu halde bile ayağa kalkıyorum ya.Off off.

N: Nee hocam sakın gelmeyin sakınn.

Nisan: Dedim ve hocamın yatak odasına koştum.

N: Hocam ne yapıyorsunuz? Aaaa yatın lütfen yatın.

S: Nisan kaçılır mısın önümden ne yaptığına bakıcam.

N: Çekilmiyorum hocam ya çekilmiyorum. Hem ayrıca oraya gidersenizz...

S: Naparsın Nisan diğer ayağımı da mı kırarsın?

N: Hayır hocam. Küserim.

S: Küsersinn ooo lütfen küsme ben bu acıya dayanamam. Çekil ya.

N: Ayy hocam ayağıma kramp girdi. Off çok acıyoo.

S: Nisan tamam sakin gel otur şuraya

N: Siz de oturun ama.

S: Tamam tamam bak oturdum işte.

Nisan:
Sinan da oturduğunda kapının üzerindeki anahatarı da alıp Sinan hocanın kapısını kilitledim. Özür dilerim hocamm. .

S: Nisan ne yapıyosun açar mısın şu kapıyı NİSAAAN.

N: Özür dilerim hocam ama bunu yapmak zorundayımm.

Dedim ve son portakalı da sıktıktan sonra bardakları tepsiye koydum ve tepsiyi almadan önce kapıyı açtım veee tepsiyi de şifonyerin üzerine koyduktan sonra ben de yatağın üzerine oturdum tepsiyi ortamıza aldım.

N: Ee Hadi bakalım afiyet olsunn bakın sırfff sizin için ilk defa böyle bir işe kalkıştım. Yoksa internetten tarif bakıp yapmak hiiiç bana göre bir şey deil. İlk defa sizin için yaptım. E hadi ilk siz yiyin.

S: Pekii ama zehirlenmem heralde di mi Nisancım? :)

N: E artık onu yedikten sonra görücez. :)

acil aşk aranıyormuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin