Ö: Eeee biz de sevgili olduk. Sizinkilerin yanında biraz fos kalıcak ama olsun.N: Aaa olur mu öyle şey. Sizin adınıza da çok mutlu olduk. Tebrikler.
S: Valla ne güzel eski günleri geride bıraktıkk. Herkes arkadaş oldu. Ama şimdi yarın işe gitmemiz lazım. Ondan dolayı yatalım hadi. Nisan canım battaniyeleri falan çıkar çekyatları açalım.
Ö: Nasıl beraber mi yatacağız? Hani kadın erkek.
N: Aa yok erkekler bir yerde kızlar bir yerde. Evlenmeden olmaz. Evlenme aşamasında olsanız bile. :)
A: Aaa yok ya biz gidelim kalabalık etmeye hiiiç gerek yok. Hadi Berzan.
N: Ayla yaa. Oyunbozanlık yapmasana yaaa. Ne güzel hep beraber yatıp. Beraber kahvaltı yaparız.
A:Pijamalar?
Ö: Ayyy evet ya olmaz olmaz hadi.
N: Eee çıkarsanızzzzz.
A: Eee
N: Arkadaşlığımız burda son bulur valla. Yok sonra ben duymadımm. Ben görmedim. Ben bilmiyoruma bağlarsınız. Sonra da ben karışmam. 3 maymuna bağlarsınız valla Aaaa.
S: Nisaaaan tamam sen bi sus. Hadi abla. Lütfen. Yoksa ben tüm gece balkonda kalırım.
A: Pijamalar nerde Nisan?
N: Bu kadar kolay mıydı yaa.
S: Ablamı en hassas noktasından vurdum. İşi bilmek lazım.
N: Neyse Aylacım ve Özgecim. Siz bizim odamıza geçin. Ben vericem size pijamaları. Sinan sen de kendi eşofmanlarını falan verirsin ben tişörtlerinizi getiricem şimdi.
İçeri girerler:
A: Ee hadi.
N: Buyrunn.
Ayla banyoda giyer.
A: Offf Nisan olmadı ki bunlar bana bacağımın yarısı dışarıda.
Özge de ebeveyn banyosundan gelir.
Ö: Nisancım bunlar bana biraz kısa geldi. Ayla sende ?
A: Aynı durumdayız.
Sinan kapıyı çalar.
S: Nisan gelebilir miyim?
N: Gel canım yaa.
S: Ablaa?
A: Gülmee.
N: Canım 2 fazla eşofmana ihtiyacımız var da. Verir misin?
S: Bu hal ne yaaa. 😂😂 :)
Buyrun. Alın da bol olmaz mı?A: Yok yok tokayla bol olan yerleri sıkıştırırız.
S: Peki.
Giyerler.
N: Bakın gördünüz mü ? Bol bol giyin işte. Hadi içeri gidelim.
Giderler.
A: Aa uyumuşlar.
Ö: Çok tatlı yaaa. Uyumasına bakar mısınız?