Saat 06.00
Sinan:
Nisanı aradım ama açmadı. Heralde uyanamadı şapşirik .E ben de geç kalmasın diye yine evlerine gitmek zonrunda kaldım. Evlerine ulaştıktan sonra kapıya vardım kii kapının önünde baş belası Can'ı gördüm.S: Ooo sen burayı kendine yer bellemişsin bakıyorum.
C: Bence sen de burayı kendine yer bellemişsin. Ayrılmıyosun bir türlü, Nisandan.
S: Çünkü ben onun sevgilisiyim. Ama sen?
C: Ben de onların komşusuyum.
S: O kadar samimi olma tamam hadi uzatma.
Dedim ve kapıyı çaldım. Karşımda da bir adet uykulu Nisan vardı.
S: Oo sen daha eşyalarını bile toplamamışsındır.
N: Ay yok ben dün akşam hazırladım.
S: E hadi giyin o zaman kahvaltıya gidiip öyle yerleştirelim seni haa bu arada ben evi boyattım. Evin harika oldu.
N: Ayyy gerçekten mii? E tamam o zaman hemen giyiniyorum.
C: Selam canım.
N: Selaam. Ve bayyy.
Dedi ve içeri girdi.
C: Hayırdır bro.
S: Bak ilk olarak bana bro deme ikinci olarak da sanane. Ve üçüncü olarak da Nisan dan uzak dur.
C: Tamam broo takma kafana NİSaaann gelsene bi.
N: Ay geldimm.
Nisan geldiğinde Canla benim gözlerimiz fal taşı gibi açıldı. Allahım bu ne güzellik yaa. Off ben bu kıza karşı bişeyler hissetmeye başladım galiba.
C: Oo Nisancım bu ne güzellik
dedi ve öptü. Tamam kabul ediyorum çok az kıskandım. O yüzden de :
S: Lan sen ne sanıyorsun kendini haa
Sevgilisiyim ben o kızın sevgilisi.Dedim ve Nisanın dudaklarından öptüm. Tabii buna Nisan da şaşırdı karşı koydu tabii ama bunu sırf onun iyiliği için yaptım yoksa yapar mıyım hiç ;)
S; Sevgili olduğumuzu kanıtlamış olduk sanırım şimdi müsadenle artık görüşmeyiz de bayyy
C; Bay bay. :(
N; Bayyy
Aşağı indik e tabii elimde kutular var. Kutuları arabaya yerleştirdik. arabaya bindik. Bildiğim çok güzel kahvaltılık bir yer vardı. Onu oraya götürüyordum.
S; Nisan bak gerçekten özür dilerim. Biliyotum. Tam bi öküz gibi davrandım. Ama ben o haraketi yapmasaydım o seni sürekli takip edicekti. Ya lütfen anla beni yaa.
N; Hocam. Ya da Sinan ya da Sinan bey nasıl anlamak istersen öyle anla ama şu ana kadarki gözlemlerimle ben yanlış mı doğru mu bilmiyorum ama şey siz galiba bana eee aşıksınız.
S; Ne !!!!!
Bu sözü söyledikten sonra fren sesi duyuldu ve çarpma sesi geldi. Çarpmanın ani etkisiyle olucak ki Nisan zıplayıp kafasını arabanın tavanına çarptı. Ben de kendime gelip hemen :
S: Off Nisan iyi misin?
N; -
S; Nisaaan Nisaaaann iyi misin?
N; İyi olucam (kısık sesle ) siz merak etmeyin.(Gözler kapanır )
S; Nisan tamam güzelim. Tamam. İyi olucaksın merak etme. Bak hem seni artık hayata bağlayan biri yanında Nisan BEN SENİ SEVİYORUM GALİBA.
N; Galiba mı? (Bir gözünü açar ve güler)
S; Nisann (güler)
N; Ee o galiba neden eklendi şimdi.
Dedi ve yanağıma bir öpücük kondurdu. Deli bu kız yaa. Seviyorum ben bu kızı.
S; Nisan yüreğimi ağzıma getirdin bunu mu tartışıcaz şimdi? Hadi gel arabayı şurdan alalım da. Gidelim sonra yeni evimize aa pardon evine.
Arkadaşlar bu bölümü beğendiniz mii? Uorum ve emek karşılığı votelarınızı bekliyorum. Bol bol mucuksss