Első nap

17.8K 509 4
                                    

Mint minden embernek, nekem is sok stresszel és gonddal járt az első nap a suliban.
Egy külföldi lánynak azt hinné az ember, hogy bronzbarna bőrével, szép mosolyával és amerikai akcentusával könnyű beilleszkednie.
Nos, elárulom, hogy nem!!
Egy nagy szart!!
Senkinek sem könnyű egy másik államba, egy másik iskolába, egy másik közösségbe befurakodnia, főleg, mert December eleje van, és már majdnem fél éve megy a tanítás.

-köszöntsétek szépen az új osztály társatokat, Isabella Roden-et- mondta a biológia tanárnő. Az osztály csak amolyan "csá" meg "már találkoztunk" hangokat adott ki, ugyanis ez ma már az 5. alkalom, hogy be kellett mutatkoznom.

*biológia óra utáni szünetben*

-Szia Isabella- futott oda hozzám egy alacsony szőke hajú, brutálisan kékszemű lány (azt hiszem, hogy osztálytársak vagyunk)

-Szia... öhm... Ne haragudj, de még nem tudom a nevedet- vakargattam kínosan a fejemet.

-Kira vagyok- mosolygott rám, egészen aranyosan.Furi, eddig ő az egyetlen ember, aki egy kicsit is szimpatikus ebben a kócerájban- Ha van kedved, suli után szívesen elkísérlek valahová.Megmutathatom a sulit, a diákokat, a fiúkat- kacsintott rám- vagy akár a városban is körbevezetlek.Nah, mit szólsz?

-Háát... nem is tudom. Tudod sok leckém van, meg pótolnon kell a lemaradásomat.- kerestem kifogásokat. Félre ne értsetek, tényleg szimpatikus Kira meg minden, de nincsen máshoz kedvem, mint hogy otthon üljek egyedül az ablak előtt, és nézzem, ahogyan esik az eső, és azon gondolkozzak, hogy mivel érdemeletem én ezt ki, hogy ide kellett jönnöm.

- Szuper, akkor segítek bepótolni neked- lelkesedett újdonsült "barátnőm" .Mivel semmi esélyt nem láttam rá, hogy ki tudjak bújni ez alól, végül be adtam a derekam.
Megbeszéltük, hogy órák után, a foci pályánál találkozunk.

Minden más|| Befejezett ||Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora