Szenvedély

5.9K 284 7
                                    

Nagyon izgulok. Jackel még nem feküdtem le. Márpedig most igazán annak a határán vagyunk. Érzem, hogy milyen hevesen ver a szíve, csókjaink egyre forróbbak és a gatyájában keletkező dudorról sem tudom elfeledkezni.

Mikor beértünk nagy nehezen a szobámba, Jack belemarkolt a fenekembe és felemelt. Lábaimat automatikusan összekulcsoltam derekánál, így ő neki nyomott a falnak. Férfiassága már nagyon is élt.
Elvitt az ágyig, majd ledobott rá. Nadrágom gombjával szerencsétlenkedett, mikor nevetve átvettem tőle. Pólómat könnyen letépte rólam, így egy melltartóban és bugyiban feküdtem előtte. Fekete szemeivel minden egyes porcikámat végigmérte, sőt azt is észrevettem, hogy kicsit beleharapott a szája szélébe.

-Gyönyörű vagy- tekintetünk találkozott.

-Hát és csakis a tiéd- ültem fel hirtelen és elkaptam a nyakát, ezzel feldöntve őt. Én kerültem felülre. Ráültem csípőjére, majd elkezdtem mozogni rajta. Egyszer-kétszer megcsókoltam, mikor már úgy éreztem, hogy eléggé kemény lehúztam nadrágját, boxerével együtt.Férfiassága már állt és be kell, hogy valljam, hatalmas volt. Nyeltem egy nagyot, mikor Jack maga alá rántott, ezzel át vette az irányítást. Kikapcsolta a melltartómat és valahová eldobta. Megakadtak a szemei a mellemen. Kicsit elpirultam.

-Csak nem zavarba jöttél?- húza fel játékosan egyik szemöldökét.

-Nem- tagadtam.

-aha, aha...- búgta bele a számba. Ajkaimról áttért a nyakamra, kulcscsontomra és minden mesztelen bőrfelületemet elkezdte csókolgatni.
Egyik ujját végighúzta a combom belső felén, ami annyi jó érzés volt, hogy libabőrös lettem. Elkezdte ott is csókolgatni, majd harapdálni és szívogatni. Fogával megfogta a bugyim szélét majd lehúzta rólam. Megsimította nőiességemet. Borzasztóan jó érzés volt.
Rámpillantott, hogy milyen fejet vágok. Hosszú ujjával elkezdett ott maszírozni, mire én felnyögtem. Egy darabig ezt csinálta, majd belémvezette mutatóujját. Egy kis sikoly hagyta el a számat ettől. Hallottam, hogy kicsit kuncogni kezd, de nem foglalkoztam vele.
Mikor végzett felém kerekedett. Most tudtam csak igazán megnézni, hogy milyen izmos. Sőt, tetoválásokat is felfedeztem rajta. Végigsimítottam azokon. Minden egyes érintésemtől Jack összerezzent. Láttam, hogy megfeszülnek izmai.

-Wow- szaladt ki a számon.  A fiú csak elmosolyodott, majd kérdezte:

-Mehet?

-Igen- erre vártam már mióta. Szeretem Jacket! Érzem! És azt is szeretem, hogy, hogy reagál a testem a közelségére. Ő annyira jó ember. És... Nem tudok rá szavakat mondani.
Végre éreztem őt. Eggyé váltunk és nem akartam, hogy ez másképp legyen. Szívem összhangban vert az övével, mintha tényleg egy ember lennénk. Lélegzetvételünk szapora volt. Elkezdett mozogni, mikor úgy látta, hogy megszoktam a méretét. Nem annyira fájt, mint elsőnek. Megöleltem a fiút, majd körmeimet hátába válytam.Egyre gyorsabb tempóra váltott. Engem elöntött a gyönyör, ő folytatta.
Mikor kihúzta belőlem láttam, hogy ő akkor élvezett el.
Francba. Elfelejtettem, hogy nem használtunk gumit. Még jó, hogy Jack időbe gondolt rá.
Lihegve feküdt le mellém, majd átkarolt.Nyomott egy puszit a fejem búbjára.

-Még egy menet?- néztem rá fel, mire ő perverz vigyorra húzta a száját.

-Kell egy gumi- pattant fel mellőlem. Amíg a fiú a táskájában kotorászott én testét néztem. Tekintetem megakadt cuki, kis gömbölyű fenekén. Felkuncogtam.- ennyire tetszik a látvány?- fordította felém a fejét. Mosolygott.

-Ohh, ha te azt tudnád milyen jó popsid van- kacsintottam.

-Bébi, tudom- küldött felém egy légpuszit. jajaj.Ego.

Behuppant mellém az ágyra, majd felgörgette magára az óvszert.
Mikor felém tornyusult megszólaltam.

-A.a szépfiú. Most én irányítok.
Jack abban a pillanatban hátra dobta magát, majd egy elégedett fejet vágott. A tekintete, amolyan Tiéd a pálya bébi -s volt.

Fogalmam sincs, hogy hány menetet nyomhattunk le, de nagyon kifáradtunk mindketten.

Megbeszéltem anyával, hogy had aludhasson itt Jack. Mivel anya rajong érte, természetesen bele ment.
Beraktunk valami filmet. Asszem Leonardo DiCaprio játszott benne.

-Mi is a film címe?- kérdeztem

-A nagy Gatsbi- nyomott a szájába egy maréknyi popcornt.
Hát... a film végén be kell, hogy valljam elsírtam magam. Jack nem tudta, hogy ilyenkor mit csináljon. Kicsit kinevetett, meg mondta, hogy nagyon aranyos vagyok stb, stb.De egyik sem segített. Inkább kikapcsolta a Tv-t.

-Sziasztok. megjöttem- kiabált fel anya. Jack megfogta a kezemet, majd lehúzott.

-Szia- nyomott egy puszit anya arcára- most mit csináljak ezzel?- tolt maga elé. Anya elmosolyodott.

-Filmet néztetek?- hihetelen, hogy mennyire ismer.

-Igen- szipogtam .Anya megölelt, majd mondta Jacnek, hogy magamtól megnyugszok.

-Menjetek a nappaliba- küldött ki anya a konyhából- csinálok valami vacsit.

-Hát... asszem veled sem nézek többet filmet- nevetett fel Jack.

-Dee... - ütöttem bele a karjába- csak annyira szomorú. Az a csaj azt a másik pasast választotta és- és újra elkezdtem sírni.

-Monica- kiáltott anyának Jack- megint elkezdett sírni- közben átölelt. Forró volt a teste. Megpuszilta a fejem búbját.- Szeretlek- suttogta. Wow. Nem sűrűn hallottam tőle.

-Szeretlek Jack!- néztem fel a fiúra. Ha jól emlékszem ez volt az első, mikor kimondtam hangosan. Talán azért, mert ma jöttem rá, hogy tényleg bele szerettem.

A fiú lágyan megcsókolt.

Nem ez volt az első csókunk, de ez vált a kedvencemmé, mivel pont akkor történt meg, mikor a legnagyobb szükségem volt rá és jelezte az életem legcsodálatosabb momentumát.

Minden más|| Befejezett ||Where stories live. Discover now