Magány

9.2K 396 0
                                    

Néztem az ablakon sebesen leperegő esőcseppeket, és a mai napon gondolkodtam. Hogy milyen más volt, mint Amerikában, hogy furcsa módon mennyire tetszett a Kirával eltöltött délután és természetesen a titokzatos fiúra.Teljesen belefeledkeztem a gondolataimba, amikor kopogást hallottam. Anya jött be az ajtón.

-Szia, kincsem- ült le mellém- Mesélj, milyen volt a napod?- simította végig a combomat. Ettől engem a hideg kirázott.

-Jajj könyörgöm, ne csinálj úgy, mintha érdekelne valami is- löktem le a kezét rólam. Fel álltam mellőle, majd elmentem és bekucorodtam az ágyamba. Tudtam, hogy anya nem fogja ezt annyiban hagyni.

-Kincsem, most miért csinálod ezt velünk?- tette mellkasára az egyik kezét-Miért gondolod, hogy nem érdekel, hogy mi van veled?- csuklott el a hangja.

-Jajj könyörgöm.Ha egy kicsit is érdekeltelek volna titeket, most rég nem itt lennénk, hanem Amerikában, a barátaimmal és a régi szobámban.

-de kincsem- vágott bele anya.

-Légyszíves ne szólj bele- vágtam a fejéhez eléggé ingerülten- ha egy cseppet is gondoltatok volna rám, akkor tudnátok, hogy marha szarul érzem itt magam. Ott kellett hagynom mindent!!! És ezt sohasem bocsájtom meg nektek- néztem méregzöld szememmel, anyám mogyoróbarna íriszébe -soha!!- zártam le a témát és muatató ujjammal az ajtó felé intettem.Anyám vette a célzást. Félénken ment ki az ajtón. Egy ideig azt hittem, hogy visszajön, de szerencsémre ez nem így lett. Általában nem szoktam kimutatni az érzéseimet, de most kifakadtam. A párnámat markolászva, sírva feküdtem a francia ágyamon. Néha-néha ki szaladt belőlem egy-egy elfolytott sikoly, vagy hangos üvöltés, amit a takarómmal csendesítettem el. Borzasztó volt.Percről- percre rosszabb.
Mikor már egy könnycsepp sem tudott ki szökni a szememből, felültem és az ablakhoz mentem. A benti meleg levegő miatt párás volt az üveg. Már éppen akartam volna letörölni, mikor ujjam egy betűt firkanntott oda.
Nagy levegőt véve elindultam az ágyam felé azzal a szándékkal, hogy lefekszem. Tudtam, hogy aludni nem fogok tudni, de legalább pihenek egy kicsit.
Az utcai lámpa kissé bevilágított a szobámba, és láthatóvá tette az abalakra írt szöveget. Azt az egy szót nézegettem egészen addig, amíg álomba nem szenderültem.

*Magány*

Minden más|| Befejezett ||Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang