Barát...? Vagy több...?

6.5K 319 15
                                    

Péntek van és nincs tanítás.Mára beszéltük meg Jackel a vidámparkot, csakhogy szakad az eső, így program lefújva.
Kómásan lépkedek le a lépcsőn, majd odamegyek anyuhoz és nyomok egy puszit az arcára.

-Jóreggelt életem! Kávét?- nyújta felém a kedvenc bögrémet. Elfogadtam és biccentettem egyet neki, amolyan "köszi anyu ez életmentő volt, szeretlek" stílusban. Reggel nem igazán vagyok a szavak embere - és? Mi a program mára?- kérdezte

-Úgy volt, hogy vidámparkba megyünk Jackel, Kiraval és Troyal, de mivel szakad az eső, tegnap este lefújtuk. Úgy hogy, nincs program.

-És, mi lenne ha- gondolkozott- át hívnád őket. Vagyis most pontosabban Jackre gondolok.Kirával már találkoztam.

-És mit csináljunk?- ittam bele a kávémba.

-Öhm... mit tudom én? Filmezzetek!- hát... jobb, mint egyedül lenni egész nap.

-Okés... Mikor mész dolgozni?- kérdeztem.

-Fél óra- nézett az órájára.

-Okés, akkor 10 perc múlva iderendelem Jacket- mosolyogtam.

-Kincsem...

-Igen?

-Neked tetszik Jack, ugye?-kérdezte félve. Igazából tetszik. Már első naptól kezdve. Ahogy mindenki másnak is. A suliban kezdenek egyre furábban rám nézni, amiért Daniellel, az egész iskola legmenőbb pasijával szoktam "beszélgetni" és már Jackson is nagyon menőnek számít és vele vagyok szinte mindig-Hahoo- csettintgetett anya az arcom előtt.

-jajj bocsi. Csak elgondolkoztam azon, amit kérdeztél.

-És?

-Igen...tulajdonképpen tetszik, de amint már említettem Daniel, azaz az a srác, akibe teljes szívemből beleszerettem.

-Igen, igen, tudom, tudom- vágott közbe anya. Az utóbbi napokban elég sokat hallott Danielről, szerintem már kívülről fújja az egész love storynkat.

-Szóval, akkor szerinte én is tetszem neki, vagyis idézem: "teljesen belém zúgott " ő is.

-De hát kicsim, ez fantasztikus- kezdett el tapsikolni anya.

-Már miért lenne az?- nem értettem.

-Azért, mert tetszetek egymásnak.

-Ahogy Daniellel is.

-Kicsim mondd! Te tényleg el akarod feljtenj Danielt?

-El!- mondtam ki úgy, hogy abban a pillanatban szorult össze a szívem - muszály lesz!- mondtam inkább magamnak, mint anyának.

-Én csak annyit mondok édesem, hogy az igaz szerelem végül mindig utat tör magának és a végén minden jó lesz.

-És ha nem jó?

-Akkor az még nem a vége- mondta mosolyogva.

-Ezzel mit akarsz mondani?

-Azt szívem, hogy tedd azt, amit jónak látsz és ha boldog vagy, akkor jó döntést hoztál.

-Van egyáltalán jó döntés?

-Már hogyne lenne. Majd ráfogsz jönni és hidd el, be fogod látni.De most eredj, öltözz fel, mert még munka előtt akarom látni Jacket- mosolygott izgatottan.

Bella üzenete:  10 percet kapsz, hogy ide vonszold azt a csinos kis popódat Hunter! Imádlak ❤

Jackson üzenete: élet bogaram. Feltűnt neked, hogy mennyi az idő? Ki akarsz nyírni O.o

Minden más|| Befejezett ||Où les histoires vivent. Découvrez maintenant