*Daniel szemszöge*
Elmentem a bárpulthoz, és kértem 3 vodkanarancsot. Mikor visszaértem a csajok még mindig táncoltak. Elkezdtem őket keresgélni a szememmel, mire kiszúrtam a húgom rózsaszín cuccait. Elmosolyodtam rajta, hogy milyen aranyosan táncol. Mikor megláttam Bellát melegsét öntött el. Hihetetlen, hogy egy lány ennyire jól nézzen ki. Jó, bevallom a külseje is nagyon megfogott, de nekem jobban tetszik az, hogy milyen belül. Mennyire aranyos amikor zavarba jön. Imádom méregzöld szemeit. Legszívesebben egész nap azt nézném.
Jesszus Daniel! Most úgy beszélsz, mint egy homokos!!!
Hihetetlen, hogy valaki ennyire dögös legyen úgy, hogy még csak nem is tud róla. Mindenki meg akarja fektetni a suliból. Amikor erről beszélnek előttem legszívesebben úgy bevernék nekik.Igazából csakis azért akartam eljönni inni, hogy kicsit Bellával lehessek. Ez így nem helyes. Nekem barátnőm van, és szeretem. Igen, szeretem Camillat. Magyarul, abba kell hagynom, amit csinálok a húgom barátnőjével.
De, szerelmes vagyok Bellába is.
Nem tudom, hogy mit tegyek.
Arra jutottam, hogy elmegyek egyet táncolni.
Be álltam a bulizó tömegbe, mikor egy csajnak véletlenül neki mentem. Hosszú, szőke haja volt a lánynak, ami leért a seggéig. Csodáltam, hogy kilát a műszempillái közül. Barna bronzosító volt rákenve( asszem így hívják. Kirától tudom). Idegesítően vékony hangon elkezdett nyávogni.-Mivan szépfiú, nem tudsz nekem ellenállni? - majd kacsintott egyet. Undorító volt.
-Ohh, hidd el, ellentudok én állni, neked- kacsintottam vissza rá. Ő ezt férre érthette, mert nem ment el, hanem tovább próbálkozott.
-Ezt vegyem kihívásnak?- nyávogott tovább, majd megérintette mellkasomat -huhh, de izmos vagy! Ilyen izmos testre mindig begerjedek- majd a másik kezén, a mutató ujján lévő hosszú, hegyes műkörmöt bekapta.
-Faszhiányod van édesem?- kérdeztem cseppet sem kedvesen.
-Ohh... Nekem jelen pillanatban csakis a te farkad kell. Hosszú műkörmét végighúzta testemen, majd gatyám alá nyúlt. Rámarkolt férfiasságomra. Nem éreztem semmit, ez is bizonyítja hogy undorodom az ilyen lányoktól.
-Figyelj szivi... egyszer és utoljára mondom el. Nekem nem kellesz. Még egy menetre sem! - megfogtam a kezét és kihúztam a gatyájából-tutod, nem bukom a ribancokra- küldtem egy légpuszit felé. Ő csak hátradobta póthaját, majd elviharzott. Felsóhajtottam. Utálok bunkó lenni. Körbenéztem, majd megláttam egy ismerős arcot. Méregzöld szemeit egyenesen felém irányította. Akkor vettem észre, hogy nincs egyedül. Egy 20 év körüli magas, izmos, kopasz férfi egyfolytában körülötte leng. Újra találkozott tekintetünk. Szemeiben félelmet fedeztem fel, mikor láttam, hogy az előbb említett pasas rámalkol Bella fenekére. A lány eltolta magától, de a monstrum továbbra is molesztálta. Elborult az agyam. Odafutottam, és gondolkodás nélkül megcsókoltam Bellát. Meglepődött, azonban visszacsókolt. Édes eper ízű volt a csókja, ami mámorítóan hatott rám. Már el is felejtettem, hogy milyen vele ezt csinálni. Eltávolodtunk, majd belesúgtam a fülébe, hogy itt vagyok és, hogy ő ne féljen, majd a kopasz felé fordultam. 2x akkor a volt, mint én. Pedig aztán sem alacsonynak, sem soványnak nem lehet mondani engem.
-Mivan öreg, mit fogdosos a barátnőmet? - kamuztam, de láttam, hogy hatott, mert a férfi elkezdett mentegetőzni, habogott valami olyasfélét, hogy "bocs tesó, nem tudtam, hogy a csajod" majd azzal ott is hagyott minket.
-Jól vagy? - fordultam Bella felé. Hihetetlenül dühös voltam magamra. Nem figyeltem eléggé rá.
-A barátnőd, mi?- húzta felvegyik szemöldökét.
-Nem tudtam, hogy mi mondjak, jó?- kulcsoltam ujjait az enyémre -táncoljunk! - s már húztam is a tömeg felé. Bella elkezdett összevissza ugrálni, meg sikongatni, mire nekem akaratlanul is mosolyra húzódott a szám.
-Mivan?- kérdezte szégyenlősen.
-Semmi, semmi- mosolyogtam rá- figyelj, az a csók...
-Nem gond- vágott bele a szavamba- nem mondjuk el Caminak. Egyszeri alkalom volt. Többet nem fordul elő. Nem kell félni- magyarázta, nekem meg abban a pillanatban esett le a vércukrom. Magyarul ő már nem akar engem. Hiába próbáltam mosolyogni, nem ment. Inkább valamiféle vicsor jelenhetett meg rajtam.
-Köszönöm- sziszegtem a fogaim között -hol van Kira? - ekkor jutott eszembe, hogy van még egy lány, akit meg kell védenem.
-Ott táncol- nevetett fel angyalian, majd intett a lánynak, hogy jöjjön oda. Kira idefutott hozzánk, majd kezeinkre nézett, ami még mindig össze volt kulcsolva.Bella észrevehettétek ezt, mert hirtelen kihúzta ujjait az enyéim közül.
-Gyere velem táncolni Bella- húzta maga után Kira.
Egy ideig csak néztem őket majd el mentem énis táncolni. Találtam is egy viszonylag dögös csajt, akit felkértem. Igaz, nagyon kurvásan tanácolt, sőt, fenekét mindig nekinyomta férfiasságomhoz, ami eléggé zavart. Egyszer csak megfogta a kezemet, majd rá tette melleire. Arra kényszerített, hogy szorítsam meg azt. Mikor ez megtörtént, kezdte egyre lejjebb vezetni tenyeremet, ami végül a szoknyája alatt lyukadt ki. Kezemet odahúzta szeméremdombjához, mikor éreztem, hogy benedvesedett.
-Teljesen felizgattál, baby- suttogta a fülembe, majd elkezdte csókolgatni a nyakamat, ami a gyenge pontom. Nem engedhettem, hogy ezután történjen valami, mert eszembe jutott a két lány.
-Ne haragudj baby, de ez nekem nem fog menni- mondtam
-Mi? Tudtam! Meleg vagy...!!- kiáltotta.
-Mi van?- nevettem fel zavaromba, majd beletúrtam a hajamba.
-Csak ők néznek ki ilyen jól. Ráadásul a fenékrázós trükkömre mindenki felizgul, de te nem tetted. Ilyenkor jöttem rá, hogy te tényleg az lehetsz.
-Arra nem is gondoltál, hogy netán tán, nem mindenkinek jössz be?- kacsintottam.
-Én mindenkinek bejövök!- mutatott végig magán.
-Hát nekem annyira nem- vágtam egy fintort.
-Az lehetetlen. Mondom, hogy homokos vagy. Én mindenkinek bejövök- mondta el ismét.
-Figyelj, nekem ott, az a csaj- mutattam Bellára- jön be. Tudod miért? Mert ő nem olyan ribanc, mint te- hajoltam le és suttogtam a lány fülébe.
-Az a csaj leszbikus.
-Mivan?- röhögtem el magam. A csajszi, akit Mi.. Me... Monicanak hívtak csak Kiráék felé mutatott én meg elnéztem feléjük.
Mi a szar?
Amint megláttam egyszerre két érzés töltött el. Az egyik, hogy majdnem felizgultam, mert hihetetlenül sexi látványt nyújtott a 2 csókolózó csaj (aki igen, Kira és Bella voltak) . A másik, hogy a szívem most tört ezer millió darabra. Miért nem mondta, hogy leszbikus? Vagy bisex lenne?
Mindegy. Odamentem hozzájuk és közöltem, hogy elemegyünk haza. Kicsit nyávogtak, de beleegyeztek.
Egy ideig csendben mentünk egymás mellett, mire Kira megszólalt.-Köszi mégegyszer Bella, hogy segítettél elhitetni azzal a vadbarommal, hogy leszbikus vagyok- fogták meg egymás kezét.
-Aztán nehogy megcsalj egy másik lánnyal- nevettek fel egyszerre, nekem meg ekkor lett világos, hogy mi is volt ez az egész.
Bella ott aludt nálunk. Egy ideig még fent voltak Kirával aztán elcsendesedtek, gondolom elaludtak. De nekem sehogy sem jött álom a szememre. Nem bírom ezt a bizonytalanságot. Eddig minden lánynak elég volt egy szép szót mondanom és máris szerelembe estek, de Bella nem ilyen. Ő különleges. Viszont Camival jól megvagyunk.
Most kell döntenem.Bella vagy Cami?
Cami vagy Bella?
Vagy ezerszer át gondoltam, hogy mi van Cami mellett és ellen és ugyanezt el játszottam Bellával is.
Ránéztem az órára. Hajnali 5- öt mutatott.
Ezen agyaltam tovább, mikor egyszer csak lehunytam a szemem. Pár pillanatig úgymaradtam, mikor hirtelen eszembe jutott.
Döntöttem!
ESTÁS LEYENDO
Minden más|| Befejezett ||
Novela JuvenilMi történik, ha az első szerelmeddel nem lehettek együtt? Fogsz még ugyanúgy szeretni valakit? Lehetséges ez? És mi van akkor, amikor minden jóra fordulna, de egy szerencsétlen lépés miatt minden megváltozik? Minden Más lesz!