OMYGASH SORRY! sorry voor zo lang geen hoofdstuk online zetten! Ik was zo druk met school en wedstrijden dat ik er helemaal geen tijd voor heb gehad! En sorry van dit kleine kut hoofdstuk..
Pov Kaj
Tuurlijk ben ik nog niet over Romy heen!Hoe ik haar dan met Samuel zie doet me pijn. Ik houd van haar en ze zou ook van mij moeten houden. Niet van die klootzak.
Beide kijken ze me vragend aan.
'Jullie kunnen elkaar wel aflebberen thuis want Romy mag naar huis.'
Romy haar gezicht fleurt op. Samuel kijkt me geirriteerd aan maar knikt dan wel.
Pov Samuel
Volgens mij denkt die klootzak verkeerde dingen.Hoe ik hem naar Romy zie kijken zint me niet.
Romy is van mij en dat zal ze ook blijven.
Ik gooi een schoon setje kleren naar Romy en begin haar tas in te pakken.
Als Romy klaar is met omkleden ben ik klaar met het inpakken van de spullen. Ik verstrengel onze vingers en samen lopen we naar de auto.
Kaj was al weg gegaan, tja wat moet je he als we spullen aan het inpakken zijn en je kan niks doen.
Morgen moeten we gewoon weer naat school, maar Romy hoeft niet meer mee te doen met gym.
In de auto is het stil, geen ongemakkelijke stilte. Een fijne stilte. Om na te denken. Alhoewel ik nergens over na hoef te denken.
Romy kijkt verveeld naar buiten, als ik mijn hand op haar been leg kijkt ze me glimlachend aan.
Eenmaal bij Romy thuis pak ik haar spullen en breng het naar binnen, Romy is op bed gaan liggen. Het was al aardig laat en ze was moe, aangezien we morgen naar school moeten snap ik het wel.
Snel stop ik de vieze kleren van Romy in de wasmachine en zet die aan, de schone kleren vouw ik weer op en leg ze netjes in de kast.
Als ik klaar ben kleed ik me om en ga naast Romy in bed liggen. Vrijwel meteen nestelt ze zich tegen mij aan.
Als ik haar regelmatige ademhaling hoor weet ik dat ze slaapt.
'Ik hou van je, met heel mijn hart' Fluister ik en druk nog een kus op haar haar.
PIEPPIEPPIEPPIEP
Wekker.Vermoeid ga ik overeind zitten en wrijf even in mijn ogen. Dit word een lange dag.
'Goeiemorgen' hoor ik Romy mompelen.
'Goedemorgen schatje' en ik geef haar een kus op haar voorhoofd.
'Ik ga douchen' Deel ik haar mee.
Ik pak mijn kleren en loop naar de badkamer waar ik onder de douche stap.
De warme stralen voelen fijn over mijn lichaam en even zink ik weg in gedachten.
Romy heeft een heel ander iemand van mij gemaakt. Mijn moeder zei het ook al. Ik was een player, een arrogante klootzak. Ik zag meiden als speeltjes en ze waren goed voor 1 avond. Verder had ik ze niet nodig. Maar toen ik Romy voor de eerste keer ontmoette wist ik het al. Zij was degene die mij ging veranderen.
Ik word uit mijn gedachten gehaald door gebons op de deur.
'LEIJTEN, ik moet me ook nog klaarmaken. Ben je al klaar' Hoor ik Romy roepen. Ik lach en draai de douche uit.
Als ik klaar ben doe ik de deur open en zie ik daar een woedende Romy staan. Ik lach en druk een kus op haar mond. Ze kijkt me lachend aan en loopt meteen de badkamer in.
Als ik het bed netjes wil maken zie ik het scherm van Romy haar telefoon oplichten. Ja ik zou niet mogen kijken en ik had het ook niet moeten doen, als ik wist wat er erna zou gebeuren had ik het nooit van mijn leven gedaan.
Maarja we zijn in het nu dus wat doe je ertegen. Ik loop naar het nachtkastje en kijk van wie het berichtje is.
Kaj
Pas op met Samuel, hij is niet goed voor je. Kom alsjeblieft terug bij mij Room
XWoede borrelt in me op. Ik pak me spullen en storm het huis van Romy uit.
Meteen loop ik naar het huis van Kaj en bel aan.
Na een paar seconden, wat uren leken. Verscheen Kaj met een glimlach in de deuropening. Zodra hij mij zag was die glimlach vrijwel direct verdwenen.
'Pas op met Samuel? Hij is niet goed voor je? Kom alsjeblieft terug bij mij Room? Wie denk jij wel niet dat je bent! Blijf met je poten van mijn vriendin af'
Kaj trekt wit weg. Ik snuif boos en draai me op. Weg van Kaj, weg van Romy. Weg van alles.
JE LEEST
I thought we were friends
FanfictionRomy een meisje van 16 jaar haar school gaat goed en alles doet ze op haar gemakje aangezien ze de populairste van de school is. Totdat ze een nieuw klasgenootje krijgt. Samuel. Romy heeft al wat over hem gehoord en probeert zo arrogant over te kome...