chapter 16

39 4 3
                                    

Romy
Oh nee, dat is sowieso Kaj aan de deur. Precies na dat ik dit tegen Ian heb gezegd. Shit die is natuurlijk woedend. Snel ren ik naar de gang maar zodra ik bij de 2 jongens sta ben ik al te laat. Wat Ian bedoelt met "wij moeten praten" is eigenlijk "ik ga jou in elkaar meppen om wat jij gedaan hebt bij mijn zusje" dus ja. Shit? Ian heeft Kaj al een klap verkocht of 2. Bloed stroomt uit Kaj zijn neus en hij kijkt mij vragend aan, om hulp. En alsof alles nog niet beter kon, komt Samuel langslopen. 'Sam!' Roep ik snel. Hij kan wel helpen. Meteen nadat ik zijn naam heb geroepen draait hij zich om. Eerst lijkt hij te schrikken maar rent dan toch deze kant op. 'Wat the hell?' Hoor ik hem mompelen. Ik moet mijn lach inhouden, vanwege de manier hoe hij het zei. 'Jongens stoppen nu.' Geen van beide luistert naar Sam en ze laten elkaar ook niet los. 'HEY EN NOU HOUDEN JULLIE OP KLEUTERS.' Meteen stoppen de jongens en draaien zich abrubt om naar Samuel. 'Niet gedacht dat dat zou werken' Mompelt hij meer in zichzelf dan tegen de rest. 'En wat doe jij hier? Ik dacht dat je weg was.' Vraagt Kaj op een spottende toon. 'Heel goed Kaj, was. Totdat ik het verhaal van Romy hoorde. Meeting? Die is leuk bedacht. Hoeveel meetings heb je gehad Kaj? 5? Zonder ons? Wat grappig. En dan pak je Romy al van me af, en behandel je haar zo. En dan als kers op de taart sla je haar op als kuthoer? Ik wist dat je op een laag niveau zat, maar zo laag?' Kaj kijkt boos. Als blikken konden doden was Sam meer dan dood. Ian kijkt met een zelfvoldaan gezicht naar Kaj. Die is natuurlijk weer helemaal weg van zichzelf omdat hij iemand heeft geslagen. Dit heeft hij eerder gedaan. Bij Joseph. Ja vreemde naam. Joseph ging met mijn beste vriendin, maar ging vreemd. En tja Ian kende haar ook. Maar als ik boos ben is Ian ook boos. Of eerder razend. Dus Ian was blij dat ik hem toestemming had gegeven om Joseph te slaan, en toen stond hij er exact hetzelfde bij. Zelfvoldane grijns op zijn gezicht en armen gekruist over elkaar. Geweldig vind hij dit soort momenten. Kaj mompelt nog wat en stapt vervolgens in zijn auto en rijd weg. 'Dankje Sam' Mompel ik. Niet goed wetend wat ik moet zeggen tegen mijn ex of vriendje die nooit afscheid heeft genomen.

'Alles voor jou' Glimlacht hij lief.

I thought we were friendsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu