CONȚINUT SEXUAL
2 zile mai târziu.
[Justin]
Este vacanța de vară și am stat cu Lyiah de când am vorbit cu mama.
După câteva zile,am ajuns la o înțelegere. Eu o să rămân cu Lyiah până se mută ei în Florida. Dar ei nu o să se întoarcă până când nu o să se nască bebele. Și cine știe câte se vor întâmpla până atunci?Să locuiesc cu Lyiah este diferit. Ea îmi respectă rutina și mă ajută când poate. Iubesc să stau în jurul ei. Este un sentiment pe care nu l-am avut niciodată până acum.
Întotdeauna ne spunem 'Te iubesc' dar cu un motiv,simt nevoia să îi demonstrez cât de mult o iubesc. Dar...nu știu cum. Poate ea poate să mă învețe sau să îmi arate. O vreau. Fiecare părticică din ea. Și doar trebuie să știu cum.
-Ly?-Strig din dormitor.
-Vin acum.-Strigă din duș.
M-am așezat pe pat,uitându-mă spre baie.
-Da baby?-Vocea ei angelică spune. Ma uit în sus și rămân cu gura căscată.
Era înfășurață într-un prosop,cu părul ud de după duș,corpul ei strălucea ca după baie.
-O-Oh.-Am gemut,nu intenționat. Doar mi-a ieșit pe gură.
-C-Ce ai?-A întrebat apropiindu-se.
-N-u... Te rog. S-Stai acolo.-Am rugat-o.
Ochii eu s-au mărit din cauza tonului vocii mele.
-Ce s-a întâmplat?-A întrebat.
Îmi ling buzele,mușcându-mi buza de jos în timp ce mă holbam la corpul ei. Ea se uită în jos și se înroșește instantaneu.
-E-Eu niciodată...Nu te-am văzut...dezbrăcată înainte.-Recunosc.
-Ți-ar place.-
-N-nu cred că ar trebuie.-
-De ce? Sunt iubita ta.-
Am spus,suspinând,în timp ce își lăsă să cadă prosopul jos.
-Wow...-Am respirat.
-Îți place?-
Dau din cap,ne putând să vorbesc.
-Justin...Ai făcut vreodată ceva sexual?-Ea mă întreabă mergând spre mine.
Neg din cap inocent.-C-cu excepția lui...M-Mya.-
-Ea nu contează.-Lyiah se repezi.
Nu puteam să mă abțin să nu mă uit la corpul ei.
-Îți aduci aminte cu sunt astea?-M-a întrebat punându-mi mâna pe pieptul ei.
-D-Da.-Tremur,respirând greu.
Deveneam entuziasmat. Foarte entuziasmant. Toate astea erau noi pentru mine.
-Este ok,pe poți simți.-Ea mă asigură,gemând în timp ce îi masam sânii.
-Îți place asta?-Am întrebat.
-D-Da... Foarte mult.-Ea geme,lingându-și buzele.
Mă uit în jos între picioarele ei și ceva îmi atrage atenția.
-Lyiah...Ce e...Asta?-Spun atingând obiectul necunoscut mie.
-Ohh...Justin.-Ea geme tare,luându-mă de umeri. Mi-am tras mâna înapoi repede.
-Te-am rănit?-Am întrebat speriat.
Ea scutură din cap că nu.-De ce te-ai oprit?-Geme.
-P-Pentru că... Am crezut că te-am rănit.-Am spus inocent.
Ea râde.-Nu m-ai rănit. M-ai atins...Îmi place.-
Ochii mei s-au lărgit.-Oh...Ar trebui să o fac din nou?-Am întreb.
-Te rog...-M-a rugat luându-mi mâna și degetele mele instant atingând acel obiect din nou.
-Cum se numește asta?-Am întrebat făcând cerculețe.
-Se numește...Clitoris...Oh la naiba.-Lyiah șuieră mușcându-și buza. Ochii ei erau închiși în timp ce îi atingeam 'clitorisul' făcând cerculețe mari și mici.
-La d-dracu Justin...sunt foarte aproape.-Ea geme încet.
-Aproape unde?-Am întrebat confuz.
-Ah...Oh Doamne.-Ea țipă,și simt un lichid pe degetele mele. Mi-am dat degetele la o parte de pe clitorisul ei și am admirat lichidul.
-Ly...Ce e asta?-
-Este...un orgasm.-
-Pot...Gusta?-Ea se bâlbâie.Mi-am băgat degetele în gură,avea un gust incert prima oară dar după un timp era complet dulce.
-Mmm...-Am spus lingându-mi degetele.-Are gust bun.-Râde puțin pupându-mi buzele.Și atunci am simțit ceva în pantaloni mei. O durere.
-Uh oh.-Am gemut.
-Ce este?-A întrebat.
-V-vine.-Am gemut frecându-mă între picioare. Ea apucându-mă de încheietura mâinii.
-Lasă-mă pe mine baby.-Spune sărutându-mi obrazul.Mi-am dat mana la o parte lăsând-o să își bage ea mâna în pantalonii mei. Ea apucă ușor erecția mea,trecându-mi un fior prin tot corpul și un scâncet scăpându-mi printre buze.
-O-Oh...L-Ly...-Asta a fost tot ce am putut spune gemând.
-Se simte bine?-Mă întreabă.
-A-tât de bine.-
Corpul meu tremura în timp ce ea continua să mă complacă. Și curând eliberarea mea vine.
-O-Oh bastoane de vioară.-Am gemut în șoaptă în timp ce punctul meu culminant venea.
Am auzit-o chicotind.-Baby al meu este atât de inocent...nici măcar nu poate înjura.-
Mă înroșesc puțin în timp ce mâna ei îmi părăsește pantaloni.
-Mai bine?-A întrebat.
-Mai bine.-Am zâmbit.-Pot avea un sărut?-
Zâmbește,sărutându-mă.
-Ugh... Acum trebuie să îmi fac un alt duș...-Ea mă tachinează.
-Scuze...-Am spus.
-Este ok.-Zâmbește sărutându-mi obrazul.-O să vin imediat,ok?-
Am dat din cap în tăcere în timp ce ea intra în baie.
De fapt se simte bine să o complac pe Lyiah și să o aud gemându-mi numele mă înebunește.
Sper să avem mai multe experienți la fel ca asta...Aștept cu nerăbdare să le experimentez pe toate cu ea.
---------------
Copilașivă iubesc pe toți atat de mult și că citiți această carte e extraordinar.
JK&
CITEȘTI
Autism (Justin Bieber) Book#1
FanfictionJustin are autism sever. Ce îl face vulnerabil și copil. El nu a experimentat prea multe în cei douăzeci de ani ai lui,el vrea doar să fie normal. El vrea să se îndrăgostească și să aibă o frumoasă familie. Dar nu poate din cauza severului autism. D...