[Lyiah]
M-a trezit sunetul telefonului meu,speriindu-mă.
M-am uitat la ceas,am văzut că era trecut de miezul nopții. Mă ridic și mă întind să îl iau.
Mă uit și văd fața angelică a lui Justin cu degetul mare băgat în gură. Wow. Nu l-am mai văzut până acum să își băgat degetul în gură.
Poate ăsta era mecanismul lui de apărare.
Răspund rapid la telefon.-Alo?-
-Lyiah,Justin a dispărut! Doamna Pattie exclamă.
-Nu. Nu a dispărut! Este aici.-Spun încet.
-Oh,mulțumesc lui Dumnezeu.-Oftează.
-Doamnă Pattie ce s-a întâmplat după ce am plecat eu?-
-Păi... Eu și Jeremy i-am propus să îl transferăm la altă școală pentru a ne muta în Florida. El s-a supărat foarte rău și a început să plângă,a ieșit fugind în timp ce țipa că nu putea să te lase. Orice ar fii.-Un zâmbet cald îmi apare pe buze.
-El a spus asta?-
-Da. Era foarte supărat. Sărăcuțul meu băiețel. Nu vreau să îi fac rău,dar nu pot să îl las să rămână singur aici.-
-Bine... Poate să rămână cu mine... Dacă ți se pare în regulă.-
-Nu vreau să te deranjez.-
-Păi,doamnă Pattie vreau să vă spun ceva. Sunt destul de sigură că Justin nu a reacționat așa din cauza fricii... Justin mi-a cerut să fiu iubita lui.-
-Oh! Asta este extraordinar. Cânda s-a întamplat asta?-
-Acum aproximativ o lună.-Îi spun. Simțind cum Justin se mișca,m-am așezat și i-am pus capul în poala mea,mângâindu-l să se liniștească.
-Aw. Băiatul meu are o iubită. Dacă el este bine...și eu sunt bine!-
-O să vorbesc cu el mai târziu. Acum este bine. Așa că nu vă faceți griji.-Am liniștit-o.
-Mulțumesc mult Lyiah!-
-Nu aveți pentru ce.-Am căscat.
-Păi te las să dormi. Noapte bună dragă.-Spune.
-Noaptr bună doamnă Pattie.-Anlm spus închizând.
-Ly?-Justin geme.
-Hei.-Am spus mângâindu-i capul el frecându-se la ochi.
-C-cât este ceasul?-Întrebă.
-Este ora 12. Ai adormit în poala mea.-Am spus.
-Oh.-Mormăie. El se uită la mine având o expresie a feței ciudată.
-Ești bine baby?-Am întrebat.
Nu a spus nimic doar se holba la mine. Și asta mă cam speria.
El se apropia din ce în ce mai mult,respirația lui fiind slabă și ușor greoaie.
-Justin...-Am șoptit,buzele lui apropiindu-se de ale mele.
Imediat,buzele erau peste ale mele. Eram în ceruri. Doar senzația buzelor lui peste ale mele era,cerul.
-L-Ly...-Respiră depărtându-se de mine.
-Ce s-a întâmplat?-
-Eu...eu te iubesc.-Șoptește.
-Și eu te iubesc. Știi asta?-Spun mângâindu-i obrazul.
-Știu. Eu-Eu doar e-eram s-supărat înainte.-
-E ok. Te înțeleg.-
-N-nu pot să te părăsesc,Ly. Suntem împreună. Eu nu vreau să te pierd.-
-Nu o să faci asta baby... De fapt... Poți rămâne aici cu mine.-
-Serios?-
-Da... Um... Mama ta a sunat și am vorbit despre asta. Crede că este o idee grozavă.- Ochii lui se luminează puțin.
-D-Deci s-stau?-
-Dacă vrei.-Spun.
El își înfășură brațele în jurul taliei mele,îmbrățișându-mă.
-Mulțumesc,mulțumesc,mulțumesc.-Se bucură.
-Cu plăcere.-Am chicotit. Și-a ridicat capul de pe umărul meu sărutându-mi buzele.
-Haide... Să mergem în pat.-Am spus pupându-i obrazul ridicându-ne de pe canapea.
Mergem în camera mea și se uită la patul meu cel mare.-Whoa.-El expiră.
-Știu. Mare nu-i așa?-Am spus zâmbind.
-D-Da.-Se bâlbâie.
-Poți dormi cu mine. Știu că urăști să dormi singur și... Am doar un singur dormitor.-Am chicotit băgându-mă în plapumă.
El râde ușor,dându-și jos tricoul lăsându-și corpul și tatuajele la vedere. Trebuie să recunosc.
Arăta...ca un zeu.-La naiba.-Am murmurat încet în timp ce se punea în pat.
-Ce s-a întâmplat?-A întrebat confuz.
-Uh... N-nimic.-Am spus,curățându-mi gâtul.
M-am așezat pe pernă el așezându-se lângă mine,admirându-mă.
-Mulțumesc.-A spus apropiindu-se de mine.
-Pentru ce?-Am întrebat mângâindu-i părul.
-P-pentru că m-mă i-iubești...-El oftează,băgându-și degetul mere în gură.
Am zâmbit auzind cuvintele lui,sărutându-i fruntea înainte să adoarmă.
----------------------
Atât dar atât de drăguț.
Vă mulțumesc că citiți această carte.
Aș vrea să știu cum vi se pare cartea până acum ce vă place,ce nu vă place etc.Love you♥
FKDAoIı
CITEȘTI
Autism (Justin Bieber) Book#1
ФанфикJustin are autism sever. Ce îl face vulnerabil și copil. El nu a experimentat prea multe în cei douăzeci de ani ai lui,el vrea doar să fie normal. El vrea să se îndrăgostească și să aibă o frumoasă familie. Dar nu poate din cauza severului autism. D...