De trouwdag

771 21 0
                                    

AMIRA:
Daar zat ik dan vol trots naast mijn man. Vandaag was de dag dat mijn droom uit kwam. Ik had er zo lang op gewacht maar vandaag was het dan! Karim pakte mijn hand vast en lachte zo lief naar me. Dat is het mooiste wat je kan overkomen, wetend dat jij de reden bent dat jou geliefde met een lach op zijn gezicht door het leven gaat. Als getrouwd stel werden er van alle kanten foto's van ons gemaakt. Ik voelde me net een prinses naast mijn prins! Ik keek Karim met trots aan, eindelijk kan ik hem van MIJ noemen. Ik zag aan zijn gezicht hoe blij hij was en zo dwaalde ik even weg van zijn mooiheid. Plots! Schoot ik een beetje wakker van mijn gedachtes door een flitsende camera. Eerlijk gezegd kreeg deze prinsesje wel hoofdpijn van al die flitsende camera's.. De avond verliep snel, ik liep op me moeder af en nam afscheidt van der met een grote knuffel. Het liefst wou ik haar helemaal niet meer loslaten.. Me moeder was aan het huilen, en zo begon ik samen met haar te huilen! " Mama ik hou van u, en ik zal zo snel mogelijk weer langs u komen, ook bent u altijd welkom bij mij thuis. Ik bel u morgen direct op dat beloof ik" fluisterde ik mijn moeder in haar oor. "Is goed benti, ik hou ook van jou je bent en blijft mijn kleine meid" antwoordde ze terug.. Na een lange tijd hadden we eindelijk afscheidt genomen van familie en vrienden. Karim pakte mijn hand vast en leidde me naar de auto.. We moesten nog best ver rijden voor we thuis aan kwamen, ik schat ongeveer 45 minuten. In de auto zat mijn hoofd vol met gedachtes en fantasie over wat er straks gaat gebeuren. Plots! Voelde ik de hand van Karim mijn hand vast pakken en sprak de volgende woorden uit: " Amira ik ben echt blij met je, je bent eindelijk mijn vrouwtje, mijn prinsesje kortom mijn allesje! En ik ben er helemaal klaar voor om van jou dromen realiteit te maken. Ik zal er alles om doen, om mijn prinsesje te zien stralen met haar mooie lach. Ik hou van je Amira."! De woorden die hij uitsprak maakte me alleen nog meer verliefd dan ik al was. " Karim ik ben ook echt blij met jou, en zou me geen leven zonder jou kunnen voorstellen" antwoordde ik terug. Hij keek me met een sneaky gezichtje aan en zei; " Amira als we zo thuis komen ga ik je goed verwennen." Ik wist niet wat ik hierop moest antwoordde, ik knikte en lachte beschamend weg. Ik ben zo bang voor wat er straks gaat gebeuren, eerlijk gezegt durf ik het niet eens. Maar volgens mij als ik eenmaal alleen met hem ben op bed volgt de rest van zelf. En zo dwaalde ik weer weg in gedachtes over straks. "Amira lieverd wakker worden, we zijn er" zei karim zo rustig mogelijk om mij niet te laten schrikken. Ik doe rustig mijn ogen open, en zie mijn knappe Karim met een glimlach op zijn gezicht. Zo tilde hij me op uit de auto en bracht me naar onze nieuwe huis. Nadat we allebei gedoucht hadden en op bed gingen liggen volgde de rest vanzelf zoals ik dus al in gedachte had.

Van een droom tot aan bijna een vreselijke nachtmerrie!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu