De huwelijksreis

374 15 0
                                    

AMIRA:
Vandaag is de dag dat Karim en ik naar dubai gaan en daarna BoraBora, lekker genieten dus! Ik ben erg druk bezig met mijn koffers! Zelf zit ik ook nog te stressen om mijn bikini's ik moet er wel een beetje goed uit zien op het strand denk ik bij mezelf! Ik pak mijn lichtroze bikini met wat sliertjes eraan, door deze bikini komt mijn huidskleur we echt goed uit.. Dit word em dus zo niet, dan koop ik wel wat in Dubai daar hebben ze vast wel wat leuke spulletjes. Ik pak mijn koffer verder in, en ik zie Karim dood stressen. "Karim lieverd wat is er?" Vroeg ik hem nieuwschierig. "Sorry Amira maar ik heb het allemaal verpest, ik kan die stomme autosleutels niet vinden." Ik kijk hem lachend aan, hij kijkt me verbaast aan en vraagt zich zeker af waarom ik er om lach. "Amira dit is niet leuk, we gaan te laat komen en dan is alles verpest en gelden onze tickets niet meer, ik snap niet dat je erom kan lachen?" Zegt tie terwijl hij zich dood zoekt. En nu kan ik me lach echt niet meer inhouden "Lieverd kijk is in je handen!" Zei ik lachend. Hij kijkt me vragend aan en schiet in de lach. "Sorry lieverd, maar ik stress em helemaal dood. Ik wil gewoon dat dit niet verpest gaat worden, gewoon lekker genieten met mijn vrouwtje daar verlang ik naar, ik kan deze stress niet aan. Ik ben pas echt rustig als wij samen in Dubai zitten op onze mooie luxe kamer." Hij zei het op zo'n schattige manier, dat ik hem wel doood kon knuffelen. Vervolgens gingen we nog snel snel alles inpakken, vertrekken en zo kwamen we aan op schiphol. We lopen samen naar het vliegtuig hand in hand als de gelukkigste koppel op aarde.

KARIM:
Daar lig ik dan op bed, ik doe net mijn ogen open en zie mijn prinsesje nog lief slapen. En zo blijf ik 10 minuten op bed liggen, kijkend naar hoe mijn prinsesje nog slaapt. Ik ben zo blij met haar, ik zou er alles voor over hebben om met haar te blijven. Ik zou me ook geen leven zonder haar voor kunnen stellen, er zal zeker geen 1 vrouw zijn die zo goed voor mij zou zijn. Ze is gewoon mij ware en nu is ze dan eindelijk van mij! Deze gedachtes maakte me gek in mijn hoofd, en ik kon het niet laten om haar wakker te kussen.. Ik kus haar wakker, en zo beginnen haar oogjes rustig open te gaan. Haar mooie blauwe ogen springen er gewoon uit. Wat is ze toch mooi! Ik begin haar te zoenen en zo liggen we nog even op bed. En zo vlogen onze dagen in Dubai voorbij.

AMIRA:
Waauuuw wat is het hier mooi zeg, onze eigen strandhuisje met alles erop en eraan! Hier ik ga dus echt wel genieten met Karim. Op onze slaapkamer heb je een bloedmooie uitzicht op het water. Het is hier zo romantisch in de avond, met allerlei kaarsjes aan. Karim had echt overal aan gedacht, ik ben hem hier eeuwig dankbaar voor. De dagen vlogen hier voorbij, ik had het erg naar mijn zin.. Elke dag op het strand gelegen met mijn mannetje.. En damnn want zijn we beide lekker bruin geworden. Dat maakte Karim alleen maar mooier! En daaar stonden we dan, al onze koffers weer inpakken jammer genoeg. Wat had ik het hier leuk zeg, het liefst wil ik hier blijven. Maarja jammer genoeg kan dat niet, mijn huisje in Rotterdam wacht op ons.

Van een droom tot aan bijna een vreselijke nachtmerrie!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu