Wat doet dit hier?

390 19 22
                                    

KARIM:
"Karim? Word je wakker" ik opende rustig mijn ogen en zag dat Souhaila voor me stond. "Onze moeders zijn weg naar het winkelcentrum en je zusje sliep bij haar vriendin.. Dus ik dacht ik blijf hier wel om ontbijt voor je te maken" zei ze lief tegen me. Pff ik had gister zo slecht geslapen. Ik heb amper geslapen, heb de helenacht gedacht aan Ahlam en ook een beetje aan Amira. "Dankjewel Souhaila, ik kom er zo aan" antwoordde ik moe terug.. Souhaila verliet  de kamer. Pff na zo'n erge nacht had ik dit wel echt nodig me eigen nichtje die het ontbijt voor me maakt wat is ze toch een lieverd. Ik stapte me bed uit en liep naar beneden ik zag amira in de keuken zitten met het ontbijt. "Echt lief van je dat je dit voor me doet, had je eigelijk echt niet hoeven doen schat" zei ik tegen Souhaila. Schat? Hoe kon ik nou schat tegen me nichtje zegge? Wooow dat kwam echt zomaar uit mijn mond.. Ik zag aan haar dat ze erg rood werd in haar gezicht. "Geendank, ik doe het graag" antwoordde ze beschamend terug.. Na het ontbijten liep Souhaila naar boven.. Ik liep ook naar boven en ging me omkleden. "Souhaila?" Riep ik vanuit me kamer. "Jaa?" hoorde ik haar stem ergens vandaan komen maar wist niet van waar. "Waar ben je?" riep ik weer. "In de kamer van Yasmina" riep ze terug. Ik liep de kamer in en zei " luister als je ergens heen wilt kan ik je wel brrr.." De woorden kwamen niet meer uit mijn mond.. Ik bleef maar naar haar staren! Ze was zich aan het omkleden en had alleen een broek en bh aan. Pff ik kom mijn ogen niet van haar afhouden.. Ik zag dat ze hartstikke rood werd! Pff ik voelde een erg warm gevoel van binnen. Ik liep op der af. "Karim?" zei ze bang. "Ssst" zei ik terug.. Ik kon me echt niet meer inhouden ze is zo prachtig. Zonder twijfels plaatste ik mijn lippen op die van haar. En zo begon ik haar te zoenen. Ik had door dat ze op de begin niet echt wou mee werken. Maar ik kon haar niet loslaten. Tot ze uiteindelijk zelf ook mee deed. Zo stonde we te zoenen. Plots duwde ze me op bed en begon me verder te zoenen. Pfff ik werd helemaal gek. Ik kon mezelf niet eens beheersen. Na het zoenen keek ik der recht in haar ogen aan. Ik zag dat ze zich erg schaamde. "Je hoeft je niet te schamen Souhaila" fluisterde ik in haar oor. Ze keek me aan met een lief lachje en keek weer naar beneden.. Ik stond op en liep naar de kast. "Vandaag kies ik wat jij aan doet okej? Ik heb ook wel smaak" zei ik lachend.. "Hahah succes! Ik hoop dat je een goede smaak hebt ja" antwoordde ze lachend terug. Ik snuffelde wat rond in de kast en zag een leuk jurkje, ik gaf haar het jurkje en zei "dit doe jij vandaag aan! Deze is echt mooi, eerlijk ik heb wel smaak?" zei ik zelfverzekerd. "Moet ik eerlijk zijn? Je hebt wel echt smaak." antwoordde ze blij terug. Ik draaide me om zodat Souhaila zich kon omkleden. Ik keek wat rond en zag iets glimmends in een laatje. Ik liep naar het laatje toe en opende het nieuwschierig? Geschrokken bleef ik kijken! Huh? Dit komt me hartstikke bekend voor. Dit is de trouwring die ik om Amira's vinger deed. Wat doet tie hier in de kamer van Yasmina? "Karim? Ik ben al klaar hoor" hoorde ik Souhaila achter me. Ik pakte de trouwring en deed em snel in me broek zak. Ik draaide me om en zag Souhaila op me wachten.. "Weet je Souhaila ik heb vandaag even wat te doen, maar als ik je ergens moet afzetten met de auto hoor ik het graag" zei ik tegen der. Ik zag dat ze me verbaasd aankeek..

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 06, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Van een droom tot aan bijna een vreselijke nachtmerrie!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu