Ik doe mijn ogen open, en zie karim nog lief slapen. Karim is 24 en heeft zijn eigen zaak, echt een zakeman dus. Hij heeft zwarte krulletjes, is lichtgetint, 1,90 meter lang en heeft lichtbruine ogen. En ziet er natuurlijk altijd netjes uit als hij het huis verlaat. Het liefst wou ik hem helemaal wakker kussen, maar hij sliep zo lief en zag er nog best moe uit na gister. Dus besloot ik naar de douche te gaan om mezelf wat op te frissen. Ik kwam beneden aan en besloot mijn mannetje lekker een ontbijt op bed te geven. Zo was ik al 45 minuten bezig met het bereiden van zijn ontbijtje, en geloof het of niet Karim lag nog rustig te slapen. Ik liep naar boven deed rustig de deur van de kamer open, en ja hoor hij lag nog rustig te slapen. Ik ging rustig naast hem zitten op bed, en gaf hem een kus. "Karim, lieverd wordt is wakker." Het enige wat ik van hem terug kreeg is: "uuhh". Ik kan me lach echt niet inhouden, en begin hardop te lachen. Karim schrikt wakker, en ziet mij helemaal kapot lachen. Zo pakt hij mij op en begint wat te stoeien met me. Na veel gestoeid te hebben, begonnen we allebei te lachen. Ik sta rustig op en pak het dienblad met ontbijt. Hij kijkt me aan met een grote glimlach op zijn gezicht.
Karim: " Amira lieverd dit dat je echt niet moeten doen, hoelang heeft het wel niet geduurt voordat je dit allemaal klaar hebt gemaakt."
Amira: "Zolang het voor mijn mannetje is, maakt het niet uit hoelang het heeft geduurt, ik heb alle tijd voor jou lieverd"
Zo zaten we samen op bed lekker te ontbijten. Ik zag dat karim er echt van genoot, dat maakte mij wel echt blij.