Souhaila

204 12 0
                                    

KARIM:
Samen met mijn nichtje Souhaila loop ik in het centrum. Ik word gek van al die jongens die haar aankijken. Wat is dit? Ben ik nu nou jaloers, of is het gewoon een gevoel van dit is mijn nichtje en hou je ogen voor je. Souhaila is echt een knappe meid, het is wel zonde van die blote kleren en make-up hoofd.. Na een gezellige dagje met mijn nichtje komen we thuis aan.. Ik open de deur en we lopen samen naar binnen.. *Joeejj Joeej* beginnen mijn moeder en mijn tanden te roepen. Ik voel dat ik een beetje rood begin te worden, ik kijk Souhaila aan en zie dat zij ondertussen knalrood is en zo loopt ze schamend de woonkamer in. * Ah Karim djalie, kijk wat voor een prachtige meid.. Ze zou een goede vrouw voor je zijn ze kan koken en heeft heel haar leven voor elkaar* begint mijn moeder.. Aan mijn moeder is te zien dat ze erg blij is met de gedachtes over Souhaila en mij samen.. Maar ik zelf zag het nog niet echt voor me.. Ik had nog veel aan mijn hoofd.. Ik moet nog een hele scheiding gaan doen met Amira dat is ook veel gezeik en ja dan zie ik wel verder.. Want zelf wil iknu echt niet meer terug naar Amira ze heeft zo veel tegen me gelogen.. Het lijkt alsof ze me gebruikt heeft? Ik blijf nog wat door kletsen met mijn familie. Ondertusse is het al half 1 in de nacht. Ik besluit naar boven te gaan om heerlijk te gaan slapen.. Vandaag was wel een goed dagje, Souhaila heeft me erg geholpen. Door haar gezelligheid, was ik heel even het gezeik met Amira vergeten.. Ik heb me zo lang niet meer zo goed gevoeld als vandaag.. Stiekem vond ik het vandaag echt leuk met Souhaila.. Met deze gedachtes viel ik in slaap..

~ Samen met Souhaila loop ik hand in hand langs de strand.. Ik begin een raar gevoel in mijn buik te krijgen als ik haar diep in haar ogen aan kijk.. Zijn dit vlinders? Begin ik gevoelens te krijgen voor Souhaila? Ikblijf haar aan kijken in haar ogen! Owh wat is ze te prachtig.. Ik kon het echt niet laten en begon haar te zoenen~

Plots! Schrik ik wakker.. Waarom droom ik over Souhaila? Vind ik haar nou echt leuk? Of komt dit doordat me moeder er de heletijd over praat.. Ik stap mijn bed uit en loop naar beneden. Het is doood stil in het huis iedereen slaapt al. Ik loop naar de keuken en drink wat water.. En dan loop ik weer naar boven, maar voor dat ik mijn kamer in ga. Doe ik zo rustig mogelijk de deur van Yasmina's kamer open.. En daar zag ik Souhaila slapen. Ze is eigelijk best wel schattig hoe ze slaapt. Ik sluit de deur zo rustig mogelijk en duik terug mijn bedje in...

Van een droom tot aan bijna een vreselijke nachtmerrie!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu