AMIRA:
Vandaag werd ik zo verrot wakker, doordat ik gister gehuild had.. Eigelijk heb ik vandaag helemaal nergens zin in. Ik heb niet eens zin om beneden te ontbijten met hun.. Maarja het moet wel Ahlam moet zowiezo ontbijten.. Ik fris me op loop naar beneden en ga samen met Ahlam aan tafel zitten.. Het is erg stil aan tafel aan Ahlam die lawaai maakt. En dan begint mijn moeder weer over Karim. Ik ben dit nu zo zat en begin me stem te verheffen.
Ilias: " Hee luister is heel goed! Zo praat je niet tegen je moeder.. Zo zie je maar je hebt niet een zelfrespect laatstaan respect voor andere.. Wat ben jij een schande zeg. Je hebt ons zo voorschut gezet bij hun, dom wijf dat je bent."
De woorden die ilias uitsprak deden me zo'n pijn. Mijn bloed begon echt te koken nu. Ik stond op en begon te schelden. Ik zag dat Ilias nu zo boos was geworden, zo boos heb ik hem nog nooit gezien. En ook zie ik mijn moeder boos achter ilias nare dingen naar mij roepen zoals: "Zo heb ik jou niet opgevoed" en zo gaat ze door.. Ik begin te schelden en te schreeuwen. En voordat ik het weet krijg ik een vuist in mij gezicht van Ilias.. Ik zie dat Ahlam aan het huilen is, ik pak haar op en loop snel mank de trap op.. Snel kijk ik nog achterom en zie ik dat mijn moeder Ilias probeert tegen te houden. Ik ren mijn kamer in samen met Ahlam en doe snel de deur op slot. "Wacht maar als ik je goed te pakke krijg Amira" hoor ik Ilias boos van beneden schreeuwen.. Ik troost Ahlam en loopnaar de spiegel.. Ik zie onder mijn oog al gauw een rode plek te voorschijn komen.. Pff wat een klootzak zeg! Wat haat ik deze mensn hier. En dit heb ik allemaal te danken aan die klootzak Karim terwijl hij lekker aan het genieten is van zijn leven met die rotwijf. Ik trek het hier echt niet meer ik pak mijn koffers in en ga de heledag mijn kamer niet uit.. Tot midde in de nacht.. Ik pak mijn koffers en loop rustig samen met Ahlam de trap af. Ik sluit rustig de deur achter me, start mijn auto en zo snel mogelijk weg. Waar? Weet ik zelf nog niet zo goed, als ik maar even weg ben van deze rotmensen.. Na een tijdje rijden begin ik al flink moe te worden het is al half 5 in de ochtend. Ik rijdt naar een hotel, parkeer mijn auto en val direct in slaap..