KARIM:
Maanden vliegen voorbij! En Amira is zwanger, dat betekent dat ik binnekort papa wordt Insha'Allah. Ik word wakker met een goed gevoel. Ik ben zo blij dat Amira het goed kan vinden met mijn moeder en Yasmina. Dat is het beste van allemaal, mijn vrouwtje en mijn moeder zijn goed met elkaar. Ik hou zoveel van mijn moeder, ik ben echt een moeders kindje. Ik zou echt niet moeten weten wat ik moest doen als ze elkaar helemaal niet mochten. Ik kijk naar der en zie der nog rustig slapen. Ik stap uit bed en ga me klaar maken voor werk. Ik geef Amira een kus zonder dat ze wakker wordt, ik loop naar beneden en maak het ontbijt klaar. Ik ontbijt snel en laat de rest over voor mijn prinsesje. Ik verlaat het huis, stap mijn auto in en race em naar mijn werk. Daar aangekomen wordt ik nog begroet door een aantal collega's en loop ik direct naar mijn kantoor. *trinngg triing triiing* ik pak mijn telefoon en zie dat Hamza mij belt.
Hamza; " EWAA sahbi, hoe is het met je en waar hang je uit a gozer?"
Karim; " Ewa broertje, jaa gaat goed hamdoelilah met jou dan?"
Hamza; " jaa ook goed hamdoelilah, je bent zeker op werk of niet?"
Karim; "Ja man, kom langs a sahbi ik heb jou hoofd wel gemist!"
Hamza; " Hoe dan? Je bent op werk toch?"
Karim; " Ja dus? Ik ben hier de baas, niemand heeft hier wat te zeggen. Kom kom a sahbi ik geef je 10 minuten!"
Hamza; "Is goed broertje ik ben onderweg, thalla"
Pff ik heb Hamza na de bruiloft niet meer gezien, alleen wat gesprekjes gehad op app! Ik heb hem wel gemist, ik ken hem al sinds we 10 waren.. We zijn echt goeie maatjes, en hebben elkaar nooit iets geflikt. Hij gunt mij het aller beste en ik hem natuurlijk ook.
*tok tok tok* word er geklopt op de deur.. "Binnen" roep ik. Er komt een meisjes binnen die ik hier nog nooit eerder heb gezien. "Ja?" vraag ik haar. "Hallo, goedemiddag ik ben Bouchra, ik ben hier nieuw en ik zal hier een soort van assistente voor jou zijn. Ik ben hier terecht gekomen via je moeder. Maar er staat een jongen beneden op u te wachten genaamd Hamza" zegt ze beschamend. "Roep hem maar naar boven, en leidt hem naar mijn kantoor als je wilt" zeg ik tegen der. Ze gehoorzaamd en doet wat ik zeg. Bouchra zag er lang, slank uit met echte marokkaanse boskrullen en groene ogen. Ze had een schattig gezichtje, maar ook een beetje een highclassgezicht. Ze had donkerrode lippenstift op haar volle lippen, opzich zag ze er wel goed uit. De deur vliegt ineens open "EWAA BROERTJE!!" schreeuwt Hamza door mijn kantoor, loopt op me af en geeft me stevige broedersknuffel. "WAYOUW a sahbi ik heb jou lang niet gezien, hoe is het met Amira? Vond ze je verrassing naar Dubai en BoraBora leuk?" vraagt hij me nieuwschierig. " Ja gaat goed hamdoelilah, ik heb haar slapend achter gelaten thuis! En ja broertje ze was er echt blij mee wollah, bedankt nog!"
"Moooi, broertje geendank voor jou alles toch, je weet dat ik jou alles gun schatje, al is het moeilijk voor mij nu om jou te delen met Amira" zei hij lachend met zo'n tnewie hoofd.
Hamza en ik zeggen altijd schatje tegen elkaar en ik hou van je, zo goed zijn wij dus met elkaar. Ik zie dat bouchra met haar highclassface staat te kijken en mee te luisteren. "Is er iets bouchra? Je kan wel vertrekken, ik heb even de tijd nodig met Hamza." zeg ik tegen haar. Ze knikt " is goed tot straks!" en loopt weg. Hmm wat bedoelt ze nou met tot straks? Zo heb ik nog veel gepraat met Hamza op mijn kantoor. Aan het eind van de dag sluit ik mijn kantoor, loop daar beneden en zeg dat ze alles kunnen afsluiten. Bij de deur zie ik bouchra wachten. Bouchra; "Zo ben je eindelijk klaar, welke auto is van jou." Ik kijk haar vragend aan, hoezo wil ze dat nou weten vraag ik mezelf. Ze onderbreekt me uit mijn gedachten "Oowh jaa je moeder zei dat je mij ook meteen naar huis zou brengen in de auto, dus welke is van jou dan kunnen we vertrekken." Ik vind het zelf allemaal wel vaag, maar ja als me moederdat met haar heeft afgesproken kan ik haar moelijk naar huis laten lopen. We stappen allebei mijn auto in en ik begin te rijden.
Bouchra;" ik wel een beetje honger gekregen, jij niet? Na het werken vandaag?"
Karim; " Ja zeker wel, maar mijn vrouw heeft vast wel wat voor me klaar gemaakt."
Ze kijkt me met haar highclass hoofd aan.
Bouchra;" Achja, dat kun je toch wel een keertje overslaan. Ik bedoel dit zou een perfect moment zijn om elkaar wat beter te leren kennen. Vind je niet? "
Karim;" Nee sorry bouchra, ik eet liever thuis met mijn vrouw. En ja ik weet dat je Bouchra heet, en blijkbaar een soort van assistente van me bent die hier terecht is gekomen via mijn moeder. Verder hoef ik niet echt iets van je te weten."
Ik zet haar af bij haar huis en rij direct naar huis. Ik vind dit allemaal wel een beetje vaag, wat wou ze nou allemaal van me zat ik te denken terwijl ik snel naar huis rij. Hmmm mijn vrouwtje staat vast op me te wachten met eten.AMIRA:
Ik open mijn ogen. Pff vandaag voel ik me echt niet zo lekker, mijn buikje is al best groot geworden. Ik sta met moeite op voor een heerlijke douche. Die douche heeft me wel echt goed gedaan, ik loop naar beneden en zie dat Karim het ontbijt al voor me had klaar gelegd. Ach wat is het toch een schat. Het is al maanden geleden dat mijn schoonmoeder en Yasmina hier waren, ik heb ze zolang niet gezien. Aan de ene kant vind ik het wel beter zo, maar aan de andere kant zou ik toch liever willen dat we het goed konden praten. Al weet ik zelf niet wat ik verkeerd heb gedaan. Zouden ze me een kans willen geven dat ze zolang niet langs zijn geweest? Zo zit ik op de bank een beetje te denken. Ik eet mijn ontbijt op, ruim alles op en zo plof ik op de bank. De dag is vandaag zo snel gegaan. Ik hoor ineens de deur open gaan. "AMIRA!!!" hoor ik Karim keihard schreuwen. Hij komt op me af rennen, en ploft zo naast me op de bank. "Wat heb ik jullie toch gemist"! Zegt tie lief tegen me terwijl die mijn buik aan kijkt. En dan begint tie te praten tegen me buik. "Hallo daar kleintje, wanneer ben je van plan om papa te ontmoeten! Maak het wel snel hoor, want papa heeft echt geen geduld meer hoor." Aan Karim kon je echt zien hoe blij hij was met onze aanstaande kindje. Nadat tie heeft gepraat tegen mij buikje, zet ik het eten op tafel en beginnen we te eten. Nadat we gegeten hebben, kijken we nog lekker gezellig een filmpje op de bank. "Amira lieverd wakker worden, we gaan boven wel lekker slapen" fluisterd Karim in mijn oor. Ik doe mijn ogen rustig open en zie dat ik in slaap was gevallen op de bank met mijn hoofd op Karim's borst. Ik sta met moeite op en ben een beetje duizelig geworden. Plots tilt Karim me op. "Ik til je wel naar boven lieverd, je ziet er te moe uit om nog een trap op te gaan" zegt hij lief tegen me. Hij tilt me de trap op en legt me rustig neer op bed, en komt naast me liggen. Zo vallen we beide rustig in slaap.