KARIM:
Daar zijn we dan! Home sweet home. We stormde allebei het huis binne legte onze koffers in onze kamer en plofte samen op bed! Het was ondertussen al half 2 in de nacht, we waren laat aangekomen! Ik sloot mijn ogen voor 1 seconde, en Amira was al in slaapgevallen. Wat slaapt ze toch schattig dacht ik bij mezelf. Ik had mezelf beloofd dat ik morgen eerder op zou staan dan Amira. Om het huis een beetje op te ruimen, koffers uitpakken en een ontbijtje klaar te maken voor mijn prinses. Ik keek op mijn telefoon het was ondertussen al half 3. Ik schrok ervan, nu moet ik echt gaan slapen anders word ik morgen nooit optijd wakker. Ik sloot mijn ogen met Amira in mijn gedachte en zo viel ik in slaap.
De zon schijnt onze kamer in, Amira en ik waren gister zo moe dat we de gordijnen niet dicht hadden gedaan. Maar gelukkig werd Amira er niet wakker van, ze sliep nog als een roosje. Voorzichtig stap ik uit bed en doe ze gordijnen dicht voor Amira. Ik neem snel een douche en loop vervolgens naar de kamer. Ik pak onze koffer pak ze uit en ruim alles netjes op. Ik loop de trap af, en begin vervolgens aan het ontbijt, ik probeer alles zo mooi mogelijk, maar ook lekker klaar te maken. Ik begin te denken, zal ik Amira wakker maken? Of nee ze zag er net zo uitgeput uit ik laat haar uit zichzelf wel wakker worden. Ik loop naar de woonkamer plof op de bank, en zet te tv aan. Vervolgens hoor ik iemand van de trap komen. Dit moet MIJN Amira zijn!AMIRA:
Rustig ben ik wakker geworden, ik kijk goed en zie dat Karim niet naast me ligt. "Huh waar zou hij toch zijn?" Vraag ik mezelf af. Ik stap uit bed en zie dat de hele kamer schoon is. "Huh waar zijn toch al die koffers?" Met al die vragen in me hoofd loop ik naar de douche en neem een snelle douche. Ik loop naar beneden en zie Karim op de bank tv kijken, ook zie ik in de keuken het ontbijt klaar staan. "O my gad, Karim je bent een schat! En heb jij alles zo mooi, schoon opgeruimd?" Vroeg ik Karim blij. Waarop hij antwoordde; "Ja lieverd, ik zag dat je nog zo moe was, en dacht bij mezelf laat ik alles schoon maken en ontbijt klaar zetten, zodat jij vandaag heerlijk kan uitrusten." Oke, eerlijk is eerlijk dit was zoooo lief van hem, we hebben samen genoten van zijn ontbijt. Hij kan het wel goed hoor denk ik bij mezelf. Het is al snel donker, en morgen moet Karim jammer genoeg werken. "Oowh trouwens zina, mijn moeder (aicha) en zusje (yasmina) komen morgen langs. Ik ben dan natuurlijk op werk, maar ik zal direct komen als ik klaar ben" zei karim. Oke het was zo ver, morgen is het dus de dag dat ik mijn schoonmoeder goed ga leren kennen en nu ga ik eindelijk ervaren hoe het is als je een schoonmoeder hebt. Ik wil het liefst zo goed met mijn schoonmoeder worden dat ik haar gewoon kan zien als mijn eigen moeder. Ik kijk zo erg uit naar morgen!