✴1.BÖLÜM

473 29 16
                                    

İlk hikayem ve çok heyecanlıyım umarım beni ileride çok güzel arkadaşlıklar çok iyi dostluklar hikayemi seven insanlar karşılar. Kusurum olursa affınıza sığınıyorum. Herkes bir şans'ı hakeder. Benim şansım olmanızı diliyorum :)
Medyada Alpin'imiz...

Karnımdaki ağrıyla yattığım yerden başucumda ki masaya tutunarak kalktım. Üvey babam olacak adam hergün yaptığı gibi vücudumdaki morluklara bir morluk daha ekledi. Dudağımdaki ve kaşımdaki patlaklar yüzümdeki kanın sebebiydi. Zorlanarak odamdaki banyoya gittim ve yüzümü yıkadım. Yüzümü kurulayıp yatağıma girdim. Artık bu evden kurtulacaktım ve yarın yepyeni, bir o kadar mutlu bir sabaha uyanacaktım. Bir an önce sabahın olmasını istediğimden hemen başucumdaki saati aldım ve 9:00 a ayarladım. Artık herşeyin çok güzel olmasını dileyerek kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Sabah alarmın sesiyle gözlerimi açtım, üstelik iki yıldır açmadığım bir şekilde. Tebessüm ederek kalktım ve odamdaki banyoya girdim. Yüzümü bol suyla yıkayıp uykumun kaçmasını sağladım. Tekrar odama dönerek gardrobumdaki boy aynasından karnıma baktım. Ah harika! Yepyeni morluklar vücudumdaki yerlerini almıştı. Karnımı kapatıp pencereyi açtım ve temiz havayı içime çektim. Aniden aklıma gelen düşünce ile çevik bir hareketle gardrobumun yanına gittim. Annemin bana çok beğenerek aldığı beyaz, üzerinde çiçekleri olan ve diz kapağımın bir karış üstünde biten elbisemi giydim. Zaten kendiliğinden düz olan saçlarımı elimle dağıtarak güzel bir görüntü çıkmasını sağladım. Beyaz babetlerimi giydim ve saate baktım. Saat 10:30 du yarım saatimin kaldığını düşünerek beklemeye başladım.
Annemin tek kardeşi olan teyzem gelecek ve beni bu üvey babam olacak adamın elinden kurtaracaktı. Yine aynı şeyi yaptım heyecanıma yenik düştüm ve kendimi tanıtmayı unuttum.
Alpin Acar
Ben Alpin 2 yıl a kadar hayatında herşey yolunda giden kız. Neden 2 yıla kadar diye soracak olursanız, iki yıl önce "meleğim" bu dünya da tek sevdiğim kişi olan annemi kaybettim. Hem de kendi zevki için alkol almış baba parasıyla geçinen bir zengin P*ç yüzünden. Öz babamı ise hiç görmedim bile. Annem bana öz babam olacak adam ile sevgiliyken hamile kalmış ve sonuç beni kabullenemeyen bir Baba! Annem, ananem ve dedemin korkusuna üvey babam ile evlenmiş. Şu an 17 yaşındayım ve lise 3 sınıf öğrencisiyim. Annem beni bu yaşa getirmek için bu adama katlanmak zorunda kalmış. Ama ben en sonunda bugün buradan kurtulacağım ve Ankara'ya Betül teyzemin yanına gideceğim. Teyzem beni bir çok kez buradan almak istedi ama üvey babam buna müsaade etmedi. Tabi ben gidersem onun evini kim temizleyecek, kim yemek yapacak, kimi sinirlendiğinde dövecek. İşin içine eniştem girince ve "birazcık" da para girince benim gitmeme izin verdi. Niye mi izin alıyoruz. Çünkü annem bana doğum yaptığında mecburen bu adamın kızı olarak kimliğim çıkmış.
Düşüncelerimi aşağıdan gelen kapı sesi dağıttı. Koşarak kapıya gittim ve kocaman bir gülümsemeyle kapıyı açtım. Betül teyzem beni karşısında görünce hemen gözleri doldu ve yüzümü incelemeye başladı."Bu sana son vuruşu son dokunuşuydu, kimsenin sana zarar vermesine izin vermeyeceğim birtanem söz "dedi. Boynuma sarıldı ve beni sımsıkı sardı. Sarılmamız bittikten sonra büyük adımlarla odama koştum ve dünden hazırladığım valizimi aldım. Odama son kez bakıp aşağıda bekleyen teyzemin yanına indim. Hemen valizimi elimden aldı ve yanımıza gelen enişteme verdi. Eniştemle de kısa bir sarılmadan sonra eniştem valizi bagaja koymak için arabanın yanına gitti. Bizde teyzemle arabanın arkasına oturduk ve tekrar sarıldık. Sonunda bu şehirden bu evden ve o adamdan kurtuluyordum. İçimdeki sevinci teyzeme tekrar sarılarak bastırdım. "Artık herşey çok güzel olacaktı."

İnşallah beğenirsiniz. Oy ve yorumlarınızı eksik etmezsiniz :*

Ya Benimsin Ya da BenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin