✴3.BÖLÜM

229 19 3
                                    

Dün okulda Deniz'le sözleştiğimiz için sabah okula birlikte gidecektik. Gece Deniz'e evin adresini mesaj atıp öyle yatmıştım. Bu yüzden evi bulmakta zorlanmayacağını düşündüm. Yürüyerek gideceğimiz için alarmı on dakika daha geriye ayarlamıştım ama böyle yatakta yatmaya devam edersem geç kalacağıma emindim. Hızlı bir şekilde yataktan kalkıp yüzümü yıkadım, dişlerimi fırçaladım ve odama geri döndüm.Formalarımı üzerime geçirdikten sonra dün ördüğüm saçlarımı açtım ve dalgalı bir şekilde salık bıraktım. Aşağı indiğimde Makbule teyze mutfaktaydı. "Günaydın kızım" dedi."Günaydın"deyip gülümsedim. Merdivenden gelen ayak seslerini duyunca salona geçtim.Teyzem "günaydın birtanem erken kalkmışsın" dedi. "Günaydın teyzecim, iznin olursa bugün okula Deniz'le gitmek istiyorum, onun için erken kalktım" dedim. "Tamam ama dikkatli gidin. " Teyzem masaya geçerken kapı çaldı. Kapıyı açtığımda Deniz gülümsedi ve kapıdan teyzeme selam verdi. Sulu öpücüklerim teyzemin yüzündeki yerlerini alırken "kahvaltımı okulda ederim" deyip evden çıktım. Deniz'le yol boyunca şakalaşarak okula geldik. Gözüm Kaan ve arkadaşlarına takıldı. Basketbol oynuyorlardı.Bir dakika o yüzüme gelen top mu?

Ellerimi kaldırmaya fırsatım olmadan, top başımdaki yerini çoktan almıştı. Ben yeri boylarken Deniz endişeli bir şekilde yanıma eğildi. "İyi misin Alpin, canın acıyor mu?" diye sordu.Cevap vermeye başlamadan Kaan'ın arkadaşları yanıma geldi. "Çok afedersin, iyi misin, birşeyin var mı" diye sordular. "Hayır iyiyim sorun değil." deyip kalkmaya çalıştım. Deniz ve Emir olduğunu tahmin ettiğim çocuk aynı anda beni kaldırmak için ellerini uzattığında, Deniz utanıp hemen elini çekti.Deniz'in bu haline içimden gülerken gözüm Kaan'a takıldı. Hey bir dakika Kaan bana gülmüyordu değil mi?
"Bunun derdi ne, çok mu komik ne gülüyorsun"diye bağırdım.
Bağırmama sinirlenmiş olacak ki kaşlarını çattı. Konuşmasına izin vermeden Deniz'le sınıfa girdik. "Ahmak, bir de gülüyor" diye kendi kendime söylenirken Kaan ve arkadaşları sınıfa girdi. "Kaan'ın aniden koluma yapışıp sıkmasıyla kolumu hemen çekmeye çalıştım. Deniz Kaan'ı benden uzaklaştırmaya çalışırken Kaan kolumu daha da sıkıp dudaklarını kulağıma yaklaştırdı."Bir daha bana sakın bağırma! " tısladı ve beni sıraya itti. Geri kalktım ve "bağırırsam ne olur, sen kendini ne sanıyorsun" diye tekrar bağırdım. Saçlarımdan tuttu ve beni duvara yapıştırdı. "Sana, bana bağırma dedim" dedi. Ağlamayacaktım ben bunların bin katını yaşamıştım. Akmak için bekleyen göz yaşlarımı geri yollayıp, kasıklarına var gücümle dizimi geçirdim ve koşarak okuldan çıktım. "Aaaaaaaaaaah, aptal aptal aptal" diye bağırırken sıktığım yumruğumu duvara vurdum. Tek yaptığım bu değil miydi. Başkasına kızıp kendime zarar vermek.
Duvara sürtünerek olduğum yere oturdum ve göz yaşlarımı serbest bıraktım. Deniz koşarak yanıma geldi ve bana sarıldı. Elimin üstü kan olmuştu, Deniz elimi görür görmez beni okula çekiştirip revire soktu. Elime pansuman yapıldıktan sonra sınıfa girdik. Ders başladığı için özür dileyip yerimize geçtik. Kaan ve arkadaşları yoktu. Dersin bitimine doğru derse girdiğimiz için zil hemen çalmıştı. İki ve üçüncü ders beden olduğu için Deniz'le soyunma odasına gidip eşofmanlarımızı giydik. Öğretmen gelip kızlara voleybol, erkeklere basketbol oynamasını söyledi. Deniz'le ben izin alıp oturduk. Mert'in sesiyle başımı sola çevirdim. Mert yanıma oturup"içinden ne çıktı kızım senin " deyip kıkırdadı." Yanlışımız olursa affet abla" deyip kahkaha atmaya başladı. Mert'in kahkahasına Deniz'le birlikte eşlik ettik. "İşte böyle gül" diyen Mert'e dönüp "teşekkür ederim" dedim. "Ne demek her zaman" göz kırpıp yanımızdan ayrıldı. Öğretmenden izin alıp Deniz'le birlikte kantine girdik.Arkamızdan Kaan ve arkadaşları girdi. Kaan'ın gözleri beni bulurken tehditvari bir şekilde, başını salladı. İçimden "çok korktum" deyip aynı şekilde kaşlarımı çatıp başımı salladım. Deniz ortamın gerildiğini anlayıp beni kolumdan çekiştirerek kantinden çıkardı. Harika! Ne kadar da olaysız ikinci gün.
Beden dersi bittikten sonra sınıfa çıktık.Bugün yarım gün olduğu için çantalarımızı aldık. Deniz "hamburger yemeye gidelim mi?" dedi. Ama sen bana böyle yavru köpek bakışları atarsan, ben sana nasıl hayır diyeceğim. Bu haline gülümseyip başımı salladım "ama önce teyzemi arayıp izin almam lazım" dedim. Telefonumu çıkarıp teyzemi aradım. "Teyze okul yarım gün olduğu için okuldan çıktık,Deniz'le Avm ye gidebilir miyim?" dedim. Teyzem "tamam ama hava kararmadan evde olacaksın" dedi. "Söz teyze öptüm " deyip kapadım. Deniz'le yoldan bir taksi çevirip Avm ye gittik. Henüz kahvaltı etmediğimiz için karnımız kurt gibi açtı. "ilk önce hamburger yiyelim, sonra da gezeriz" diyen Deniz'i onayladım. Burger King e girip karnımızı tıka basa doldurduk. Çıkacağımız zaman Deniz ağzına patatesleri tıkıştırdı."Hadi gidelim"dedi ama ağzı dolu olduğu için bu daha çok "hodo godolom" gibi çıkmıştı. Deniz'in bu haline gülerken Deniz'de daha fazla dayanamayıp gülmeye başladı. Burger King den çıkıp Avm yi gezmeye başladık. Her gördüğümüz mağazaya girip, birşeyler denedik. Kabinde resim çekmeyi tabiki ihmal etmedik. Neredeyse bütün mağazalara baktığımızda saat altıya geliyordu.Yaz saati olduğu için hava henüz kararmamıştı ama yinede evlerimize gitmeye karar verdik. Deniz'le tekrar taksiye bindik. İlk önce Deniz'in evine geldiğimiz için Deniz indi,daha sonra benim evime geldim. Taksiciye parayı verip taksiden indim.Evin kapısını çalmak üzereyken ağzımı bir el kapattı ve saçlarımdan evin arkasına sürüklendim.Sırtımın sert bir şekilde duvarla buluşmasıyla,karanlık gözlerle karşılaştım. "Kaan!" Kaan'ın elleri boğazıma giderken gözümden bir damla yaş düştü. Kaan dudaklarını kulağıma yaklaştırıp"Sana, bana bağırma demiştim, bakalım kendine çok güvenen kızımızı neler bekliyor"dedi. Kaan beni sert bir şekilde duvara çarpıp gitmek için arkasını döndü. Ne zamandır tuttuğumu bilmediğim nefesimi bıraktım ve yutkundum. "Piç kurusu" diye söylenmemle Kaan'ın gözlerinin alev aldığını gördüm. Hadi ama şu an üzerime gelmiyor değil mi!

Biliyorum çok heyecanlı bir yerde bıraktım ama böyle bölümün daha güzel biteceğini düşündüm. Ben bölümü yazarken çok heyecanlandım çok etkilendim umarım siz de okurken en az benim kadar etkilenirsiniz. Bir daha ki bölümün daha da heyecanlı olacağını düşünüyorum.
Yazım hatalarım olursa affınıza sığınıyorum.

Ya Benimsin Ya da BenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin