Başımız sağolsun. Tüm ölmüşlerimizin ailelerine Rabbim sabır versin "AnKara"
Kaan'dan...
Bencillik başkalarını umursamadan kişinin hareket ve işlerinin kendi çıkarına yönelik olması ve bu tutumu yaşam tarzı haline getirmesidir.
İşte benim yaptığım tam da buydu. Ben bencil adamın biriydim. Kendi çıkarlarım için Alpin'i resmen ellerimle ateşe itmiştim. Sonucu ne olur kimler zarar görür diye düşünmeden kendi yakamı kurtarmak için Alpin'in bu hale gelmesine sebep olmuştum.
Alpin ameliyattan çıkmıştı ama iç kanama tehlikesi devam ettiği için şu an yoğun bakımdaydı. Camdan güçsüz düşmüş bedenine bakıyordum. Vücudunun buradan görünen kısmının neredeyse her yerinde sargılar vardı. İçinin paramparça olmasına rağmen gülücükleri eksik olmayan yüzünde bile. Bu hali içimi tekrar tekrar bururken ne zaman sıktığımı bilmediğim yumruklarımı cama yasladım.
Düşünceler içerisinde Alpin'i izlerken Emir elini omzuma atmıştı. Yanımda olduğunu hissettirmek istercesine tutuyordu.
"Kardeşim"
Başımı Emir'e çevirip tekrar Alpin'e baktığımda Emir tekrar konuştu.
"Bu kadarını tahmin edememiştin değil mi?"
Duraksayıp uzun bir nefes verdi."Ama o iyi gözüküyor. Hem sana diklenen ilk kız bu kadar çabuk pes eder mi? " derken ilk'i vurgulamıştı.
Emir'in konuşması içimi biraz rahatlatmıştı. Hafifçe başımı salladım.
Top başına geldiğinde bana bağırması aklıma gelince dudağımın kenarı kıvrıldı. Bu kadar çabuk pes etmemeliydi. Hem beni bu şekilde bekletmesinin hesabını verecekti daha.Betül Teyzeden...
Alpin'in beni aramasının üzerinden neredeyse iki saat geçmişti ama Alpin hala gelmemişti. Düşünceli bir şekilde ellerimi saçlarımdan geçirdim. Bu kız beni meraktan öldürmek mi istiyordu. Telefonunu onlarca kez aramıştım ama açan yoktu. Tekrar arayıp bekledim.
Dıııııt... Dıııııt... Dıııııt... cevap yok.
Başına bir iş mi gelmişti. Ne yapacağımı şaşırmış bir şekilde Çağan'ı aradım.
"Hayatım " Çağan'ın sesini duyduktan sonra endişeli bir şekilde konuştum." Çağan Alpin'e ulaşamıyorum. Okuldan çıkalı iki saat oldu ama henüz eve gelmedi hava da karardı."
"Önce sakin ol hayatım aradın mı belki bir yerlere takılıp kalmıştır. "
İçimi rahatlatmak istercesine söylemişti ama bu ihtimalin de olmayacağını düşününce daha fazla endişelendim.
" Onlarca kez aradım. Alpin bir yerlere takılıp kalacak bir kız değil. Öyle birşey olsaydı beni arardı.""Tamam hayatım endişelenme lütfen ben geliyorum hemen. "
Konuşmamızdan 20 dakika sonra Çağan eve gelmişti ve ben bu sürede Alpin'i yine onlarca kez aramıştım ama cevap yoktu. Kanepeden seri bir şekilde kalktım ve Çağan'ın yanına gidip konuştum.
" Kesin başına birşey geldi Çağan hemen polise gidelim."Çağan yüzümü avuçlarının arasına alırken gözlerimin içine bakarak konuştu.
"Tamam hayatım ilk önce arkadaşını arayalım belki onun yanındadır."Bir çırpıda kanepenin yanına geldim ve okuldan Deniz'in numarasını alıp tuşladım.
"Deniz iyi akşamlar canım ben Alpin'in teyzesi"
"İyi akşamlar Betül teyze bir sorun mu var ?"endişelendirmek istemediğim için sakın bir tonda konuştum.
"Canım endişelenme. Alpin yanında mı eve gelmedi de ya da nerede olduğuna dair bir fikrin var mı? "" Hayır en son okulda gördüm Alpin'i bir sorun olmadığına emin misiniz "
" Tamam canım bir sorun yok biryerlere takılıp kaldı galiba gidebileceği her hangi bir yer biliyor musun"